Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376528/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Runowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Runowo Krajeńskie 55
1.5.2.) Miejscowość: Runowo Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-421
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 76 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.runowo@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.runowo.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/46298/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60584226-4726-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526885/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek wielorodzinny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376528
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 557300,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny w ramach istniejącego gospodarstwa leśnego z niezbędną infrastrukturą techniczną. W zakres prac wchodzą w szczególności roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Runowo Krajeńskie 56, 89-421 Runowo Krajeńskie, dz. nr 96/4LP obręb 0012 Runowo Kraj., gm. Więcbork, powiat sępoleński, województwo kujawsko-pomorskie.
Planowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym formą ochrony zabytków. Teren zlokalizowany jest w strefie „B” ochrony konserwatorskiej, a budynek podlegający przebudowie i zmianie sposobu użytkowania wpisany jest do ewidencji zabytków.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku oraz zakres robót budowlanych:
Istniejący budynek jest podpiwniczony, parterowy z poddaszem użytkowym, z dachem dwuspadowym. Budynek składa się z jednej kondygnacji podziemnej i dwóch kondygnacji naziemnych. Docelowo w budynku powstanie 5 lokali mieszkalnych:
- 3 lokale na parterze – w projekcie architektoniczno-budowlanym oznaczone jako mieszkania A, B i C,
- 2 lokale na poddaszu – w projekcie architektoniczno-budowlanym oznaczone jako mieszkania D i E.
UWAGA: Lokal E został wyremontowany w 2019 r. W związku z powyższym, na poddaszu, przebudowie będzie podlegał jedynie lokal D. W lokalu E nie będą prowadzone roboty budowlane, z wyjątkiem prac polegających na umożliwieniu odrębnego opomiarowania, tj. przyłącze zimnej wody użytkowej z odrębnego licznika, przyłącze elektryczne z odrębnego licznika do rozdzielni znajdującej się w lokalu E, wykonanie tablicy elektryczno-multimedialnej pod rozdzielnię w lokalu E.
W związku z koniecznością wydzielenia lokali i dostosowania pomieszczeń do nowych funkcji, w zakres zamówienia wchodzą, w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe polegające na wyburzeniu części ścian działowych i nośnych;
2) roboty ogólnobudowlane obejmujące, m.in.: wykonanie nowych otworów drzwiowych, zamurowanie ścian, wykonanie nowych ścian działowych, wykonanie naproży stalowych i drewnianych, ocieplenie budynku od wewnątrz, wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych i pionów kanalizacyjnych, tynkowanie, kładzenie gładzi, malowanie ścian i sufitów, układanie płytek ściennych i podłogowych, montaż armatury i ceramiki sanitarnej, prace dekarskie i ciesielskie, montaż nowej stolarki drzwiowej itp.;
3) roboty sanitarne obejmujące, m.in.: wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej oraz opomiarowanie każdego z mieszkań (odrębne podliczniki zlokalizowane w projektowanych szafkach pomiarowych), wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i opomiarowanie osobno każdego lokalu (odrębne ciepłomierze zlokalizowane w projektowanych szafkach pomiarowych);
4) roboty elektryczne obejmujące, m.in.: roboty demontażowe, przebudowę istniejącej sieci elektroenergetycznej, wykonanie rozdzielnicy głównej (dla celów rozdzielczych energii elektrycznej, tj. zasilania i opomiarowania lokali mieszkalnych znajdujących się wewnątrz przebudowywanego budynku oraz zasilania i opomiarowania przylegającego do budynku lokalu gościnnego i archiwum), wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, wykonanie tablic elektryczno-multimedialnych TEM (dla celów zasilania instalacji elektrycznych poszczególnych lokali oraz dla podłączenia każdego z lokali mieszkalnych do instalacji antenowej i komputerowej budynku), wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtykowych i wypustów, instalacji odgromowej, instalacji uziemiającej, ochrony przeciwprzepięciowej, ochrony przeciwporażeniowej, instalacji komputerowej, instalacji antenowej oraz instalacji domofonowej.
Inwestycja prowadzona będzie na podstawie Decyzji Starosty Sępoleńskiego zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę nr 6740.165.2022 z dnia 17.11.2022 r. obejmującej przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny w ramach istniejącego gospodarstwa leśnego na terenie części działki nr ew. 96/4-LP obręb 0012 Runowo Krajeńskie, gm. Więcbork.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580258,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723223,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580258,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "HANDKOR" Kazimierz Korczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091329019
7.3.3) Ulica: Aleje Wolności
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "HANDKOR" Kazimierz Korczak
jakie przetargi wygrała firma
Firma "HANDKOR" Kazimierz Korczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580258,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Wielobranżowe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w DSK.
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.