eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie



Og³oszenie z dnia 2023-12-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S. ¯eromskiego 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-01b2983b-927e-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00530729

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021954/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 53 przy ul.Rudzkiej 6

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przekazywanie ofert, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia:
2. Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
3. Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych:
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc:
4. Kodowanie i czas odbioru danych:
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
1) W przypadku sk³adania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadaæ:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce obs³uga JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
2) W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadaæ:
• E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obs³ugi e-dowodu E-dowód menad¿er dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
3) W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadaæ:
• Profil zaufany osoby sk³adaj±cej ofertê w Systemie.
Pozosta³e informacje w Rozdziale V pkt 21.3.6 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)
Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z
siedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce Pani/Panu prawa odpowie
Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz
aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbêdne do wykonania
zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ
Pana/Pani sprawy (Chyba ¿e szczegó³owe przepisy prawa stanowi± inaczej).
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
Jakie mam prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±;
• dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, infolinia telefoniczna: 606-950-000.) w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.61.2023.MMA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj modernizacji Szko³y Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie zgodnie z za³o¿eniami Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego opracowanego przez biuro ATM Projekt Tomasz Król.
Kubatura obiektu: 14 770 m3.
2. Lokalizacja (adres):
Szko³a Podstawowa nr 53 zlokalizowana jest na du¿ej dzia³ce w rejonie ulic Rudzkiej i Klaudyny w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, dzia³ka nr ew. 2 z obrêbu 7-04-04.
3. Zakres prac, w szczególno¶ci dotyczy:
• modernizacji placu zabaw z wymian± nawierzchni i urz±dzeñ sportowych, relokacji przestrzeni zewnêtrznej tzw. zielonej klasy wraz z uzupe³niaj±cym wykonaniem odcinka ogrodzenia wewnêtrznego separuj±cego strefy u¿ytkowe dziedziñca szkolnego o odmiennym przeznaczeniu;
• termomodernizacji elewacji obiektu wraz niezbêdnymi pracami naprawczymi i wymian± obróbek blacharskich oraz zwodów pionowych instalacji odgromowej, od¶wie¿eniu elementów metaloplastycznych na elewacji i elementach przylegaj±cych (balustrady, os³ony studni do¶wietlaj±cych, kraty ochronne), monta¿u balustrad na biegach schodów w obrêbie dziedziñca wewnêtrznego, monta¿u balustrad i zadaszenia nad wej¶ciem do pomieszczeñ technologii kuchni przy pó³nocno – zachodnim naro¿niku budynku g³ównego, monta¿u zadaszenia nad wej¶ciem przy wschodniej klatce schodowej, wykonaniu ¶cianek os³onowych od wschodniej oraz zachodniej strony biegu schodów zewnêtrznych wej¶cia g³ównego, na odcinkach odpowiadaj±cych wysiêgowi istniej±cego zadaszenia;
• wymiany instalacji wody zimnej i ciep³ej wody u¿ytkowej z wy³±czeniem wyremontowanych toalet ogólnodostêpnych, wymiany instalacji hydrantów przeciwpo¿arowych wewnêtrznych, wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i os³onami grzejników, z uwzglêdnieniem odcinków przebiegaj±cych w przestrzeni wyremontowanych toalet ogólnodostêpnych oraz demonta¿u istniej±cych os³on z drewna litego, wymiany instalacji kanalizacji sanitarnej z wy³±czeniem odcinków przebiegaj±cych przez wyremontowane toalety ogólnodostêpne oraz przykanalików sieci kanalizacyjnej;
• wymiany istniej±cej stolarki okiennej w ³±czniku sali gimnastycznej oraz w ¶cianach os³onowych klatek schodowych, na rozwi±zanie z wykorzystaniem aluminiowego systemu fasadowego – fasady kurtynowej, czê¶ciowej wymiany drzwi wewnêtrznych w korytarzach komunikacji ogólnej wraz z niezbêdnymi pracami zapewniaj±cymi zachowanie wymaganych wspó³czesnymi przepisami prawa budowlanego parametrów ¶wiat³a przej¶cia stosownie do przeznaczenia pomieszczeñ;
• wymiany listew odbojowych na ¶cianach korytarzy komunikacji ogólnej wraz z malowaniem ¶cian, wymiany posadzek na korytarzach komunikacji ogólnej;
• wymiany opraw o¶wietleniowych na korytarzach komunikacji ogólnej z wy³±czeniem opraw o¶wietleniowych o¶wietlenia ewakuacyjnego i awaryjnego;
3.1 W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powy¿ej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich bran¿ wraz ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim, na podstawie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego, stanowi±cego Za³±cznik do SWZ, wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, w zakresie niezbêdnym do prawid³owego wykonania Przedmiotu Umowy
b) wykonanie kompletnych robót budowlano - monta¿owych zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow± dla wszystkich bran¿ i Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót;
c) pe³nienie nadzoru autorskiego.
Uwaga!
1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e prace bêd± prowadzone na czynnym obiekcie. Zaplanowane wy³±czenia mediów na czas prowadzenia prac ka¿dorazowo nale¿y uzgadniaæ z administracj± obiektu z preferencj± dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach ¶wi±t i ustawowo wolnych od pracy.
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby przy organizacji robót szczególn± uwagê zwróciæ na kwestiê bezpieczeñstwa dzieci i personelu szko³y.

4. Dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych.
Zakres planowanych prac nie wp³ywa na dostêpno¶æ obiektu dla osób niepe³nosprawnych.
Zamawiaj±cy nie przewiduje w zakresie prac bêd±cych przedmiotem zamówienia zrealizowania komunikacji wewnêtrznej dla osób niepe³nosprawnych pomiêdzy poszczególnymi kondygnacjami obiektu.
W toku realizacji prac i po ich zakoñczeniu konieczno¶æ utrzymania niezbêdnych warunków do korzystania z obiektu przez osoby niepe³nosprawne, nie pogarszaj±c± stanu istniej±cego.
5. Klauzule spo³eczne:
Zamawiaj±cy przewiduje wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, które zosta³y zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.

6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
6.1 Projektowane postanowienia umowy, które zostan± wprowadzone do jej tre¶ci – stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ;
6.2 Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (zwany dalej PFU)– stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.
UWAGA: Powy¿szy PFU mo¿e byæ wykorzystany tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym o którym mowa powy¿ej odniós³ siê do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwi±zanie nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w ww. Programie Funkcjonalno -U¿ytkowym, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowi±zek udowodnienia w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w w pkt 26.2.6 lit. a) SWZ Wykonawca sk³ada wraz z ofert±.

7. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany w terminie 48 tygodni (tj. 336 dni) od dnia podpisania umowy z zastrze¿eniem, i¿ termin wykonania dokumentacji projektowej o której mowa w § 1 ust. 1 lit a) projektowanych postanowieñ umowy wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy.

8. Nieobowi±zkowa wizja lokalna:
1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e zostanie przeprowadzona nieobowi±zkowa wizja lokalna, która umo¿liwi zapoznanie siê z przedmiotem zamówienia w obiekcie Szko³y Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie, w dniu 11.12.2023 r. o godz. 13:00.
2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany terminu/wyznaczenia dodatkowego terminu wizji.
3) Wykonawcy, proszeni s± o przybycie na miejsce zbiórki tj. do budynku szko³y ul. ul. Rudzkiej 6 w Warszawie na 5 minut przed planowanym terminem wizji.
4) Przed rozpoczêciem wizji lokalnej – przedstawiciele Wykonawców zobowi±zani zostan± do podpisania siê na li¶cie obecno¶ci (imiê, nazwisko, firma reprezentowanego Wykonawcy).
5) W trakcie wizji lokalnej Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ wyja¶nieñ dotycz±cych SWZ.
6) Dojazd osób bior±cych udzia³ w wizji lokalnej, odbywaæ siê bêdzie na w³asny koszt i we w³asnym zakresie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

44113100-6 - Materia³y chodnikowe

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 336 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane bêd± wy³±cznie oferty nie odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ ni¿ej opisane kryteria.
3. Przy ocenie ofert warto¶æ wagowa wyra¿ona w procentach bêdzie wyra¿ona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryteriów oceny ofert przyznane zostan± do 2 miejsca po przecinku (wed³ug zasad matematyki, to znaczy z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku).
4. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 34

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób m³odocianej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób niepe³nosprawnej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia

4.3.6.) Waga: 3

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) dotycz±cej do¶wiadczenia Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³ (zakoñczy³) co najmniej jedn± robotê budowlan± (zadanie), o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3 000 000,00 z³. brutto obejmuj±c± swym zakresem wykonanie remontu* lub/i budowy* lub/i przebudowy* (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane*) lub/i modernizacji – budynku/budynków (z wy³±czeniem budynków jednorodzinnych, magazynowych, gospodarczych).
Uwaga!
W sytuacji, gdy Wykonawca wyka¿e siê na potwierdzenie powy¿szego warunku robot± budowlan± wykonan± w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w wymaganej warunkiem kwocie, tj. minimum 3 000 000,00 z³. brutto, Wykonawca nie mo¿e uwzglêdniæ kwoty wykonania dokumentacji projektowej.
2) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub odpowiednie, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - z uwzglêdnieniem aktualnie obowi±zuj±cych przepisów – lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, któr± Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, do sprawowania funkcji:
a) kierownika budowy, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
b) kierownika robót elektrycznych, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) kierownika robót sanitarnych tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
d) projektanta w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
e) projektanta w bran¿y elektrycznej tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
f) projektanta w bran¿y sanitarnej tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.

2. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca sk³ada wraz z Ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy – przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrze¿eniem art.274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej
oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (pozycje „na wezwanie”):
- o¶wiadczenie (wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 6 do SWZ) – o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ na poni¿szych zasadach:
a) sk³ada Wykonawca;
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców;
c) w przypadku polegania na zdolno¶ciach zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z w³asnym o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy – przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrze¿eniem art.274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (pozycje „na wezwanie”):
a) Wykaz robót budowlanych (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób (wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 8 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug oraz kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w PFU - Zamawiaj±cy wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w PFU.
UWAGA!
W formularzu pn. „Uszczegó³owienie Formularza ofertowego”, o którym mowa w pkt 26.1. SWZ, Zamawiaj±cy wymaga wskazania przez Wykonawcê – czy oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w PFU.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Dokumenty okre¶lone: w pkt 26.2.6 lit. a) SWZ - podlegaj± uzupe³nieniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art.58 ustawy. W my¶l art.117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art.117 ust. 4 ustawy sk³adaj± wraz z Ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 26.2.4 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza wstêpnie brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z tych Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. c.d. informacji z SEKCJI V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW:
Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê:
- w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
2. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami:
• Mariola Malec - G³ówny Specjalista w Wydziale Zamówieñ Publicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.