eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa mebli na potrzeby Biura Wsparcia Osób Niepełnosprawnych Collegium Witelona Uczelnia Państwowa



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli na potrzeby Biura Wsparcia Osób Niepełnosprawnych
Collegium Witelona Uczelnia Państwowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: COLLEGIUM WITELONA Uczelnia Państwowa

1.3.) Oddział zamawiającego: Collegium Witelona

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390624793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sejmowa 5A

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76723225

1.5.8.) Numer faksu: 767232900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@collegiumwitelona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.collegiumwitelona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae434068-3296-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli na potrzeby Biura Wsparcia Osób Niepełnosprawnych
Collegium Witelona Uczelnia Państwowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae434068-3296-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.260.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, wniesieniem i montażem nowych, nie używanych mebli na potrzeby Biura Wsparcia Osób Niepełnosprawnych Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z siedzibą w Legnicy, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, oraz w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zamawiający informuje, że wymiary oferowanych mebli mogą się różnić w stosunku do wymiarów podanych w opisie przedmiotu zamówienia (szerokość/wysokość/ głębokość ) +/- 5 %.
3. Wykonawca musi zapewnić, że każdy oferowany przez niego mebel objęty przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom niniejszej SWZ; wykonawca musi zapewnić, iż oferowane wyposażenie meblowe oraz jego poszczególne komponenty są fabrycznie nowe, kompletne (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do montażu i użytkowania), ich zakup i korzystanie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich.
4. Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu, dostawy,
montażu i wniesienia mebli do siedziby odbiorcy i użytkownika tj. siedziby Zamawiającego znajdującej się w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5D.
5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty obejmującej wszystkie pozycje określone w Załączniku nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy.
6. Zamawiający przez podanie w SWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania, co nie oznacza identyczności z produktem lub usługą wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, ale posiadanie zbliżonych cech i parametrów funkcjonalnych. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań.
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania przez produkt wymagań określonych we wskazanej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej lub systemie referencji technicznych, co Wykonawca jest zobowiązany wykazać składając ofertę.
7. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy
i nieregenerowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

39140000-5 - Meble domowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany Wykonawca odmówił podpisania umowy. Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.