eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Wykonanie bieżących remontów budynków Nadleśnictwa Stary Sącz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie bieżących remontów budynków Nadleśnictwa Stary Sącz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Stary Sącz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Magazynowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 4460991

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starysacz@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starysacz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie bieżących remontów budynków Nadleśnictwa Stary Sącz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afd759ae-794e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00455452/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remontu budynku warsztatowo-socjalnego SOT

1.1.20 Remont budynków Nadleśnictwa Stary Sącz w ilości 10 szt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku warsztatowo-socjalnego SOT nr. inw. 103/135
Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w dokumentacji technicznej na którą składają się projekt techniczny remontu, rysunki techniczne, zdjęcia, przedmiar robót (ma charakter pomocniczy i nie służy wyliczeniu który stanowi załącznik nr 8 – zadanie nr 1 do SWZ
Zakres prac obejmuje:
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę pokrycia dachowego nad wiatą zadaszeniową

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.5.) Wartość części: 287878,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynków Nadleśnictwa Stary Sącz w ilości 10 szt.
Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w dokumentacji technicznej na którą składają się projekt techniczny remontu, rysunki techniczne, zdjęcia, przedmiar robót (ma charakter pomocniczy i nie służy wyliczeniu ceny ofertowej), które stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
zakres prac dla zadania 2 obejmuje:
a) budynek gospodarczy Rożnów 268 gmina Gródek nad Dunajcem dz. ew. nr 108:
- wykonanie obróbek blacharskich wokół komina i wentylacji,
- przemurowanie zewnętrznej części komina,
- naprawę i uzupełnienie instalacji odgromowej,
- uzupełnienie pokrycia dachowego,
b) budynek mieszkalny Przysietnica 215 dz. ew. nr 1499:
- remont kominów ponad dachem
c) budynek mieszkalny Mostki 149 dz. ew. nr 336/6:
- wykonanie remontów balkonów wraz z wymianą balustrad,
- wykonanie remontów schodów wraz z wymianą balustrad,
d) budynek gospodarczy Mostki 150 dz. ew. nr 336/6:
- oczyszczanie, odgrzybianie zgrzybiałej części ściany wraz z malowaniem,
- uzupełnianie tynków,
e) budynek mieszkalny Gaboń 108 dz. ew. nr 940/1:
- remont kominów (przemurowanie przewodów kominowych ponad dachem, wymiana płyt nakrywających komin, wykonanie obróbek blacharskich),
f) budynek magazynowy Obidza 316 dz. ew. nr 646/40:
- remont uszkodzonych ścianek bocznych podpierających zadaszenie zewnętrzne,
g) budynek gospodarczy Stary Sącz ul. Daszyńskiego 3, dz. ew. nr 2162/6:
- remont uszkodzonego nadproża na bramą wejściową,
h) budynek garażowy – murowany Stary Sącz ul. Magazynowa 5 dz. ew. nr: 2530/14,2530/13, 2530/12, 2530/11
- wymiana belki podpierającej pokrycie dachowe za budynkiem,
i) budynek administracyjny na składnicy Stary Sącz ul. Magazynowa 5; numer
inwentarzowy 105/405:
- naprawa i uzupełnienie kominów,
- naprawa i uzupełnienie obróbek blacharskich,
- naprawa i zabezpieczenie ściany przy zsypie do piwnicy,
j) budynek stacji obsługi pojazdów Stary Sącz ul. Magazynowa 5 dz. ew. nr 2530/7:
- remont elewacji budynku polegający na odtworzeniu fragmentu izolacji termicznej wykonaniu wyprawy elewacyjnej,
- wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.5.) Wartość części: 149337,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania nr 1 na podstawie art. 255. pkt 2) ustawy – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165636,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165636,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165636,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KESON Budwonictwo Ogólne Piotr Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343457808

7.3.4) Miejscowość: Łabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165636,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.