Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481099/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00506743/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00513102/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Lnisno, gm. Godzianów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GODZIANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Godzianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-126
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@godzianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://godzianow.bipst.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73a7bbe1-7d97-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Lnisno, gm. Godzianów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a7bbe1-7d97-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030301/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Lnisno, gm. Godzianów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GRZP.271.71.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscu istniejącego trawiastego. Boisko z nawierzchnią syntetyczną gumowo – poliuretanową o wymiarach 18,06x31,06 umożliwiające grę w piłkę ręczną, siatkówkę, koszykówkę oraz tenisa. Oprócz boiska wykonane będą piłkochwyty o wysokości 5,0 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji technicznej parametrów, czy danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji technicznej, funkcjonalnie możliwe do zastosowania w przedmiocie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262300-4 - Betonowanie
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
34928200-0 - Ogrodzenia
44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
45262520-2 - Roboty murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 30.11.2023 roku, do godz. 12.00. wpłynęło dziewięć ofert. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 250 000,00 zł brutto.Wykonawcy złożyli oferty, których ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający na chwilę obecną nie może zwiększyć zaplanowanej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej, tym samym zobligowany jest do unieważnienia postępowania.
Biorąc powyższe pod uwagę, iż w postępowaniu wpłynęło dziewięć ofert, których ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – Zamawiający na podstawie przepisów przywołanych w komparycji pisma unieważnia niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310637,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
INNE PRZETARGI GODZIANÓW
więcej: przetargi GODZIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Przebudowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin
- Remont utwardzenia terenu przy Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącym w Toruniu
- Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Miastku do wymogów przepisów o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.