Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00477053/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja sygnalizacji świetlnych zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8586fd1-76ff-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sygnalizacji świetlnych zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8586fd1-76ff-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064722/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.39 Modernizacja sygnalizacji świetlnych zarządzanych przez ZDW Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-98/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157863,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie.
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac:
a) demontaż istniejących kart z procesorem (sterowniki Aster IT) oraz wymiana (na fabrycznie nowe) kart wraz z procesorem CPU i dodatkową pamięcią RAM (umożliwienie zapisów z przebiegów pracy sygnalizacji) w sterownikach Aster IT – odnośnie sygnalizacji świetlnych w następujących lokalizacjach (9 punktów): • DW 949 Zasole • DW 977 Gładyszów • DW 946 Sucha Beskidzka (ul. Piłsudskiego / Kościelna) • DW 971 Muszyna • DW 780 Chełmek • DW 975 Żabno • DW 775 Ispina • DW 791 Klucze • DW 965 Bochnia (ul. Kazimierza Wielkiego – sygnalizacja na przejściu dla pieszych);
b) zainstalowanie oprogramowania w sterownikach Aster IT w oparciu o nowy program ruchowy – odnośnie sygnalizacji świetlnych w następujących lokalizacjach (2 punkty): • DW 949 Zasole • DW 975 Żabno;
c) korekta godzin funkcjonowania programów ruchowych – odnośnie sygnalizacji świetlnej w następującej lokalizacji (1 punkt): • DW 775 Ispina;
d) usunięcie układów zegarów astronomicznych wyciszających sygnały dźwiękowe we wszystkich sygnalizacjach wyposażonych w przyciski wzbudzenia dla pieszych i konieczne prace elektryczne związane z przywróceniem nadzoru nad sygnałami dźwiękowymi sterownikowi sygnalizacji oraz korekta oprogramowania w sterownikach – w celu dostosowania funkcjonalności przycisków do wymagań obowiązującego rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach – odnośnie sygnalizacji świetlnych w następujących lokalizacjach (29 punktów): • DW 949 Zasole • DW 977 Gładyszów • DW 780 Chełmek • DW 971 Muszyna • DW 975 Żabno • DW 791 Klucze • DW 965 Bochnia (ul. Kazimierza Wielkiego – sygnalizacja na przejściu dla pieszych) • DW 791 Olkusz • DW 780 Żarki • DW 964 Wieliczka • DW 963 Targowisko • DW 946 Sucha Beskidzka (skrzyżowanie z ul. Handlową) • DW 946 Sucha Beskidzka (skrzyżowanie z ul. Zasypnica) • DW 772 Słomniki • DW 964 Podłęże (skrzyżowanie przy OSP) • DW 964 Podłęże (sygnalizacja przy szkole podstawowej) • DW 957 Nowy Targ (ul. Ludźmierska) • DW 957 Nowy Targ (skrzyżowanie z ul. Składową) • DW 933 Oświęcim (skrzyżowanie z ul. Chemików) • DW 975 Dąbrowa Tarnowska • DW 957 Czarny Dunajec • DW 933 Brzeszcze (skrzyżowanie z ul. Nosala) • DW 949 Brzeszcze (skrzyżowanie z ul. Paderewskiego) • DW 933 Brzeszcze (skrzyżowanie z ul. Mickiewicza) • DW 966 Lednica • DW 965 Bochnia (skrzyżowanie z ul. Partyzantów) • DW 965 Bochnia (skrzyżowanie z ul. Karosek) • DW 965 Bochnia (skrzyżowanie z ul. Solna Góra) • DW 965 Bochnia (skrzyżowanie z ul. Wiśnicką);
e) szczegółowa kontrola poprawności działania przycisków wzbudzenia dla pieszych oraz funkcjonowania programu sterowników we wszystkich sygnalizacjach, których dotyczy zadanie (tzn. odnośnie sygnalizacji świetlnych w lokalizacjach wymienionych w lit. a – d).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35262000-8 - Urządzenia sterujące sygnalizacyjne do skrzyżowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ELDREAM Sp. z o.o. ul. Bukowska 70, 32-050 Skawina
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mariusz Podoba prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ELDREAM Mariusz Podoba ul. Bukowska 70, 32-050 Skawina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523421389
7.3.3) Ulica: Bukowska 70
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.