eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku - "Dostępność+" w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – "Dostępność+" w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 43/45

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-218

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343684504

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_czestochowa@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – "Dostępność+" w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8cccb67-6d7c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00412929/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku - Dostępność + - Oddział w Częstochowie i TJO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 090000.271.5.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 177569,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Oddziale ZUS
w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 19237,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Oddziale ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 35192,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Kłobucku ul. Targowa 3a;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 13798,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Kłobucku ul. Targowa 3a;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 11195,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Lublińcu ul. Oleska 26.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 13568,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VI: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Lublińcu ul. Oleska 26.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 19671,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VII: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Myszkowie ul. Sikorskiego 57.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 13029,47 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VIII: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Myszkowie ul. Sikorskiego 57.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 12656,38 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IX: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Biurze Terenowym ZUS w Koniecpolu, ul. Rynek 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 6853,32 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ X: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Biurze Terenowym ZUS w Koniecpolu, ul. Rynek 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 32365,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI I przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI II przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI III przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00
w przedmiotowym postepowaniu w CZEŚCI IV została złożona jedna oferta przez Wykonawcę:
Mateusz Matyjaszczyk BUDIMAT
Usługi Instalacyjno-Remontowe
ul. Świętokrzyska 15A lok. 6;
42-221 Częstochowa, Polska
Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Pzp, udostępnił na stronie Internetowej prowadzonego postępowania informacje o kwocie, jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj.: 8.800,00 zł brutto w CZĘŚCI IV .
Cena najkorzystniejszej oferty - jedynej złożonej w przedmiotowym postępowaniu dla ww. części - wynosi 20 295,00 zł brutto i przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI V przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI VI przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI VII przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI VIII przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI IX przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI X przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.