eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Świadczenie usług opiekuńczych (gospodarczych) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych (gospodarczych) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 032/ 265-14-42

1.5.8.) Numer faksu: 032/265-68-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych (gospodarczych) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14da15be-903f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021940/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługi opiekuńcze gospodarcze dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji (ZP.6.U.MOPS.22) Zamawiający przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp, tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, jednocześnie zamówienie to było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie, o którym mowa powyżej dotyczy całego zakresu czynności zamówienia podstawowego dla usług opiekuńczych (gospodarczych) szczegółowo opisanego w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z wykorzystaniem wszystkich godzin usług opiekuńczych wcześniej niż zakładano nastąpiła konieczność kontynuacji usługi w celu zabezpieczenia podopiecznych MOPS.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-55be7b12-60e4-11ed-aea3-5a7c432eaced

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.7.U.MOPS.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81796 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi, wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy.
1. Świadczenie pomocy w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych w zakresie usług gospodarczych:
a) Zrobienie podstawowych zakupów (art. spożywczych, przemysłowych, higienicznych, środków czystości) i dostarczenie ich podopiecznemu.
b) Utrzymanie w czystości otoczenia klienta, w tym dokonywanie bieżących porządków w używanej przez klienta części mieszkania tj. ścieranie kurzu (także z parapetów), odkurzenie mycie podłogi mopem, (z wyłączeniem mycia okien) trzepanie dywaników, sprzątanie łazienki, kuchni (mycie i dbałość o czystość urządzeń sanitarnych).
c) Pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży należącej do podopiecznego, wywieszenie upranej odzieży i bielizny. oraz prasowanie jej, oddawanie pościeli do pralni.
d) Palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody, wynoszenie nieczystości, śmieci.
e) Przygotowywanie posiłków (z uwzględnieniem diety), śniadanie, obiad, kolacja – w zależności od potrzeb oraz podanie podopiecznemu posiłku a w razie potrzeby nakarmienie chorego (o ile stan zdrowia wymaga takiej czynności).
f) Pomoc przy przeniesieniu chorego na wózek inwalidzki.
g) W przypadku przygotowania posiłków przez bar lub inną placówkę żywienia zbiorowego - przynoszenie posiłków z tejże placówki
h) Posprzątanie po posiłku łącznie z umyciem pojemników na obiad.

2 Opieka higieniczna:
a) Pomoc w czynnościach życia codziennego, pomoc w ubieraniu, myciu, kąpaniu,
b) Pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, w tym zmiana pieluch, pieluchomajtek i toaleta w łóżku,
c) Zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
d) Przesłanie łóżka,
e) Zamawianie wizyt lekarskich, towarzyszenie klientowi w czasie wizyt u lekarza, utrzymywanie kontaktu z lekarzem, pielęgniarką, pracownikiem socjalnym.

3. Zalecona przez lekarza pielęgnacja:
a) Zapobieganie powstawania odleżyn i odparzeń
b) Zakupy leków i innych medykamentów oraz przygotowywanie leków wg zaleceń lekarskich.

4. Zapewnienie kontaktów z otoczeniem:
a) Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i regulowaniu płatności za media oraz świadczone usługi.
b) Dbanie o kondycję fizyczną i psychiczną klienta poprzez zapewnienie kontaktów z otoczeniem, towarzyszenie w wizytach w instytucjach oraz w placówkach kulturalnych.
c) Uczestnictwo w spacerach na świeżym powietrzu
d) Przekazywanie podopiecznym decyzji administracyjnych.
e) Wykonanie innych czynności nie objętych powyższym zakresem a wynikających z konieczności zabezpieczenia podopiecznemu prawidłowego funkcjonowania w środowisku.

5. Rozliczanie środków finansowych klienta pozostających w dyspozycji osoby świadczącej usługi:
prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczanie się z klientem z wydanych pieniędzy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79794,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79794,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79794,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vital-Med Sp. z o.o .

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312609636

7.3.3) Ulica: Niepodległości 59

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79794,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-10 do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.