Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości obiektów Starostwa Powiatowego i Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej oraz w ich otoczeniu wraz z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 68
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296457100
1.5.8.) Numer faksu: 296457101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości obiektów Starostwa Powiatowego i Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej oraz w ich otoczeniu wraz z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d22bede3-76f6-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039781/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Kompleksowe sprzątanie obiektów Starostwa Powiatowego i Powiatowego Urzędu Pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia Ostrowskiej Spółdzielni Socjalnej w Ostrowi Mazowieckiej. Powiat Ostrowski i Miasto Ostrów Mazowiecka są podmiotami, o których mowa w art. 4 pkt 1 ustawy. Sprawują oni kontrolę nad Spółdzielnią, wywierają dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje Spółdzielni. W skład Walnego Zgromadzenia Spółdzielni wchodzi Powiat Ostrowski i Miasto Ostrów Mazowiecka. W skład Zarządu Spółdzielni weszli: przedstawiciel Powiatu i Miasta. Cele i przedmiot działalności Spółdzielni wpisują się w realizację zadań Miasta i Powiatu. Z wiarygodnej prognozy handlowej przedłożonej przez Spółdzielnię wynika, iż ponad 90% działalności kontrolowanej Spółdzielni dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiających sprawujących nad nią kontrolę. W Spółdzielni nie ma udziału kapitału prywatnego. Zamawiający będzie pełnił nadzór nad wykonywanymi zadaniami. Zasadne jest zawarcie umowy na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 13 ustawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRP.272.3.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) kompleksowe sprzątanie obiektu Powiatowego Urzędu Pracy, ul. 3 Maja 55 w Ostrowi Mazowieckiej oraz obiektów Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej:
a) budynku przy ul. 3 Maja 68;
b) budynku przy ul. 3 Maja 51;
c) budynku przy ul. Brokowskiej 37;
d) lokalu przy ul. B. Prusa 3/11 – Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej;
e) lokalu przy ul. Widnichowskiej 20 – Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności;
f) lokalu przy ul. Rubinkowskiego 8 – lokal punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Zespole Szkół Nr 1,;
2) otwieraniu i zamykaniu budynku przy ul. 3 Maja 68 przy użyciu kluczy przekazanych przez Zamawiającego;
3) wykonywaniu prac gospodarczych w obiektach wymienionych w pkt. 1;
4) utrzymaniu czystości w otoczeniu budynków Starostwa Powiatowego przy ul. 3 Maja 68, ul. 3 Maja 51, Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. 3 Maja 55, w tym odśnieżanie w okresie zimowym;
5) pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w otoczeniu budynków przy ul. 3 Maja 68, ul. 3 Maja 51 i ul. 3 Maja 55;
6) utrzymaniu czystości obelisku upamiętniającego Powstanie Styczniowe, usytuowanego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 3 oraz porządku w jego otoczeniu.
2. Szczegółowa charakterystyka obiektów wymienionych w ust. 1 znajduje się w Załączniku Nr 1 do zaproszenia.
3. Zakres i częstotliwość prac objętych umową określony został w Harmonogramie - Załączniku Nr 2 do zaproszenia; w przypadkach wyjątkowych, gdy konieczne będzie wykonanie określonej pracy poza harmonogramem zostanie ona wykonana po dokonaniu uzgodnień w tym zakresie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
4. Szczegółowy opis czynności i godzin ich wykonywania w poszczególnych obiektach zawiera Załącznik Nr 3 do zaproszenia.
5. Szczegółowy opis prac oraz prawa i obowiązki Wykonawcy określone są w projektowanych postanowieniach umowy.
6. Zamawiający informuje, że nie zamierza przeprowadzać wizji lokalnej.
7. Zgodnie z art. 214 ust. 9 ustawy Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, która dotyczy głównego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1035321,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1035321,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1035321,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ostrowska Spółdzielnia Socjalna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385609955
7.3.3) Ulica: Kazimierza Warchalskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSTROWSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
OSTROWSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1035321,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Ostrowi Mazowieckiej"
- Remont kotła wodnego WR 5 Nr 2 (postępowanie powtórzone)
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i środków ochrony osobistej
- Usługa ochrony fizycznej obiektu bazy transportowej usytuowanej przy ulicy Łąkowej 10 w Ostrowi Mazowieckiej wraz z terenem przyległym do bazy, tzw. parkingiem pracowniczym
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku MOSiR przy ul. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Przebudowa nawierzchni Rynku w Lewinie Brzeskim wraz z elementami towarzyszącymi i małą architekturą
- "Utworzenie strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łodzkiej w Skierniewicach"
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku
- Wykonanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Inowrocławiu
- "Usługa wykonania nasadzeń kompensacyjnych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.