eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kêdzierzyn-Ko¼le › ¦wiadczenie us³ug pocztowych na lata 2024-2025 na rzecz Zwi±zku Miêdzygminnego "Czysty Region"



Og³oszenie z dnia 2023-12-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na lata 2024-2025 na rzecz Zwi±zku Miêdzygminnego "Czysty Region"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZWI¡ZEK MIÊDZYGMINNY "CZYSTY REGION"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kêdzierzyn-Ko¼le

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774461190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.czystyregion.bip-e.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na lata 2024-2025 na rzecz Zwi±zku Miêdzygminnego "Czysty Region"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f39ce4ca-9021-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00526835

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00049098/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 ¦wiadczenie us³ug pocztowych na lata 2024-2025 na rzecz Zwi±zku Miêdzygminnego "Czysty Region"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f39ce4ca-9021-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje - w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia.pl poprzez klikniêcie
przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem PRM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la nastêpuj±ce niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie e-Zamówienia.pl:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS WINDOWS 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików pdf,
• platforma e-Zamówienia.pl dzia³a wed³ug standardów przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
• oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GUM.
3. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
• akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia.pl okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje je za wi±¿±ce,
• zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy znajduj± siê stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.50.2023.AW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie: przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek listowych i paczek pocztowych i ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 z pó¼n. zm.) w tym przesy³ek rejestrowanych, z zapewnieniem mo¿liwo¶ci ¶ledzenia tych przesy³ek od momentu nadania do dorêczenia oraz ¶wiadczenie us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego, w tym tak¿e elektroniczne ¶ledzenie przesy³ek poleconych krajowych i zagranicznych.
2) us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia bêd± ¶wiadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci ustawy Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ¦ledzenie przesy³ek rejestrowanych krajowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranic±, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023r. poz.1640 z pó¼n. zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Wykonawca musi byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ co najmniej 300 000,00 z³.

3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e:

a) w zakresie do¶wiadczenia zawodowego
• Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

b) w zakresie potencja³u kadrowego
• Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 5 i 7 ustawy PZP, wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
a. pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy o nr 80 1020 3668 0000 5002 0266 3508 w PKO BP S.A.;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne
i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub porêczenia (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.
7. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie – gwarancja wadialna zawierana przez jednego z Wykonawców wspólnych musi jednocze¶nie wyszczególniaæ wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
8. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na wskazany w pkt 2a rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Przelew powinien byæ opatrzony dopiskiem „Wadium – ¦wiadczenie us³ug pocztowych na lata 2024-2025 - ZP.271.50.2023.AW”
10. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiany niniejszej umowy dopuszczalne s± w przypadkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2-4 Pzp.
2.Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
2.1.Zmiany któregokolwiek z terminów wskazanych w umowie;
2.2.Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia umownego.
3.Zmiany, o których mowa w ust. 2, mog± nast±piæ jedynie w uzasadnionych przypadkach, takich jak:
3.1.wyst±pienia okoliczno¶ci lub zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, których wyst±pienia nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, uniemo¿liwiaj±cych realizacjê w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy;
3.2.wyst±pienie „si³y wy¿szej”, niezale¿nego od Strony losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania staranno¶ci, a mia³o ono wp³yw na terminowe wykonanie przedmiotu umowy pod warunkiem, ¿e Wykonawca niezw³ocznie powiadomi na pi¶mie Zamawiaj±cego o wyst±pieniu zdarzenia si³y wy¿szej. Przesuniêcie terminu nastêpuje o ilo¶æ dni, w których zdarzenie si³y wy¿szej wyst±pi³o;
3.3.ustanowienie na obszarze objêtym realizacj± umowy okre¶lonych zakazów w zwi±zku z wyst±pieniem stanu epidemii;
4.Zmiany do Umowy nastêpuj± na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia tych zmian.
5.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
6.Oprócz zmian, o których mowa w ust. 3, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, a tak¿e wysoko¶æ cen jednostkowych mo¿e ulec zmianie tylko i wy³±cznie w przypadku zmiany:
6.1.wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê lub
6.2.zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
6.3.zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 o pracowniczych planach kapita³owych;
6.4.zmian cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia;
6.5.zmiany zakresu umowy.
7.Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w ust. 6 pkt 1)-3) mo¿e nast±piæ na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana jest dopuszczalna, je¿eli Wykonawca udowodni, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W tym celu Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianê umowy, przedstawi Zamawiaj±cemu informacjê zawieraj±c± szczegó³ow± kalkulacjê wp³ywu okoliczno¶ci wskazanych w ust. 6 pkt 1)-3) na koszty realizacji zamówienia, w szczególno¶ci wskazuj±c wysoko¶æ odpowiednich kosztów w odniesieniu do poszczególnych pracowników realizuj±cych umowê, zakres ich zaanga¿owania w realizacjê umowy oraz wp³yw odpowiednich czynników na zmianê kosztów. Zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ zmiany umowy w przypadku, gdy wyja¶nienia nie bêd± w wystarczaj±cy sposób uzasadniaæ proponowanej zmiany wynagrodzenia. Zmiana mo¿e dotyczyæ wy³±cznie kosztów realizacji zamówienia w okresie po wej¶ciu w ¿ycie odpowiednich zmian przepisów.

Szczegó³owy opis zmian umowy znajduje siê w za³±czniku nr 2 - PPU do SWZ w §10 Zmiana umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.