Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395231/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
- 2023/BZP 00416583/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Gdańskiej w Poznaniu z wykorzystaniem małej retencji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Aquanet S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 630999119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dolna Wilda 126
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-492
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.walczak@aquanet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://aquanet.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Gdańskiej w Poznaniu z wykorzystaniem małej retencji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41222ccb-521a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Gdańskiej w Poznaniu z wykorzystaniem małej retencji.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.71.2023.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót, polegających na zagospodarowaniu terenu zielenią wraz z wprowadzeniem małej retencji na terenie przy ul. Gdańskiej w Poznaniu, zgodnie z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego Miasta Poznania (zwanego dalej „MP”) i zadania inwestycyjnego Aquanet S.A. (zwanego dalej „AQ”) wraz z prowadzeniem pielęgnacji gwarancyjnej nasadzonej zieleni.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) wykonanie całości robót, o których mowa w pkt 1), zgodnie
z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego „MP” i dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego „AQ” oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wykonanych robót oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień oraz zatwierdzeń i przekazanie tych dokumentów Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego Etapu I;
c) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i utrzymaniowych zieleni (zieleni zachowanej na skwerze i nowych nasadzeń na terenie oraz w pasażu wodnym i ogrodach deszczowych) w okresie 24 miesięcy od odbioru końcowego Etapu I, o którym mowa w pkt III. 1. 2) lib b) SWZ;
d) udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na zastosowane materiały
i wykonane roboty oraz świadczenie z tytułu udzielonej gwarancji
w okresie jej obowiązywania usług pielęgnacji zieleni wraz z pracami porządkowymi.
3) Całość zamówienia została podzielona na następujące etapy:
a) Etap I: obejmujący prace rozbiórkowe, prace ziemne i drogowe oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu, wykonaniem elementów małej retencji, wykonanie czynności związanych z rekultywacją zieleni
i nasadzeniami na terenie przy ul. Gdańskiej (zakres określony został
w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w umowie, w tym sporządzenie dokumentacji powykonawczej);
b) Etap II: obejmujący pielęgnację gwarancyjną zieleni wraz z pracami porządkowymi w okresie 24 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego Etapu I.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunku jego realizacji, określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGARD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822567251
7.3.3) Ulica: Lachowicka 24
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-333
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 795 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie:
1) Etap I – 75 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
2) Etap II (pielęgnacja gwarancyjna zieleni wraz z pracami porządkowymi) – 24 miesiące liczone od daty odbioru przez Zamawiającego 1 (MP) oraz 24 miesiące liczone od daty odbioru przez Zamawiającego 2 (AQ)
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.