eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Gdańskiej w Poznaniu z wykorzystaniem małej retencji



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Gdańskiej w Poznaniu z wykorzystaniem małej retencji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Aquanet S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 630999119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dolna Wilda 126

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-492

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.walczak@aquanet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://aquanet.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Gdańskiej w Poznaniu z wykorzystaniem małej retencji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41222ccb-521a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Gdańskiej w Poznaniu z wykorzystaniem małej retencji.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.71.2023.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót, polegających na zagospodarowaniu terenu zielenią wraz z wprowadzeniem małej retencji na terenie przy ul. Gdańskiej w Poznaniu, zgodnie z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego Miasta Poznania (zwanego dalej „MP”) i zadania inwestycyjnego Aquanet S.A. (zwanego dalej „AQ”) wraz z prowadzeniem pielęgnacji gwarancyjnej nasadzonej zieleni.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) wykonanie całości robót, o których mowa w pkt 1), zgodnie
z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego „MP” i dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego „AQ” oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wykonanych robót oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień oraz zatwierdzeń i przekazanie tych dokumentów Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego Etapu I;
c) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i utrzymaniowych zieleni (zieleni zachowanej na skwerze i nowych nasadzeń na terenie oraz w pasażu wodnym i ogrodach deszczowych) w okresie 24 miesięcy od odbioru końcowego Etapu I, o którym mowa w pkt III. 1. 2) lib b) SWZ;
d) udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na zastosowane materiały
i wykonane roboty oraz świadczenie z tytułu udzielonej gwarancji
w okresie jej obowiązywania usług pielęgnacji zieleni wraz z pracami porządkowymi.
3) Całość zamówienia została podzielona na następujące etapy:
a) Etap I: obejmujący prace rozbiórkowe, prace ziemne i drogowe oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu, wykonaniem elementów małej retencji, wykonanie czynności związanych z rekultywacją zieleni
i nasadzeniami na terenie przy ul. Gdańskiej (zakres określony został
w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w umowie, w tym sporządzenie dokumentacji powykonawczej);
b) Etap II: obejmujący pielęgnację gwarancyjną zieleni wraz z pracami porządkowymi w okresie 24 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego Etapu I.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunku jego realizacji, określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGARD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822567251

7.3.3) Ulica: Lachowicka 24

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-333

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 795 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie:
1) Etap I – 75 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
2) Etap II (pielęgnacja gwarancyjna zieleni wraz z pracami porządkowymi) – 24 miesiące liczone od daty odbioru przez Zamawiającego 1 (MP) oraz 24 miesiące liczone od daty odbioru przez Zamawiającego 2 (AQ)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.