eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Usługa cateringu posiłków dla dzieci, które będą uczęszczać do Szkoły Podstawowej nr 34 i Przedszkola nr 3 w Zespole Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu posiłków dla dzieci, które będą uczęszczać do Szkoły Podstawowej nr 34 i Przedszkola nr 3 w Zespole Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277867980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łęknice

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 322611022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs4@dabrowa-gornicza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs4-dg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-771bbeb3-7bb4-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringu posiłków dla dzieci, które będą uczęszczać do Szkoły Podstawowej nr 34 i Przedszkola nr 3 w Zespole Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-771bbeb3-7bb4-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029931/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do Szkoły Podstawowej nr 34 oraz Przedszkola nr 3 w Zespole Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496405

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/ZS4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 469233,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla ok. 150 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat i ok.90 uczniów w wieku 7-15 lat, które będą uczęszczać do Szkoły Podstawowej nr 34 i Przedszkola nr 3 w Zespole Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej .
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad i podwieczorek dla grupy ok. 150 dzieci przedszkolnych oraz obiadu, tj. drugie danie dla ok. 90 uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491535,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491535,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.H "Pietruszka" Daria Bartosik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462103482

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 11E

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491535,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W ramach umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji polegającego na skróceniu terminu realizacji usługi oraz zmniejszeniu zadeklarowanych szacunkowych ilości posiłków. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku zakończenia termomodernizacji budynku Zespołu i uruchomienia kuchni szkolnej i stołówki, nie wcześniej jednak niż przed 1 września 2023 r. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji (o zakończeniu realizacji umowy) na minimum 14 dni przed ww. zdarzeniem. Minimalny okres świadczenia usługi, w przypadku skorzystania z prawa opcji, będzie wynosił 8 miesięcy (od 2.01.2023 r. do 31.08.2023 r.), z wyłączeniem usługi w miesiącu lipcu na przerwę wakacyjną dla przedszkola, a w przypadku żywienia dzieci szkolnych, usługa będzie zawieszona na okres lipca i sierpnia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.