eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Montaż klimatyzacji w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż klimatyzacji w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010731753

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gocławska 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-810

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.pankiewicz@pbw.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pbw.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77b74d65-77ed-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż klimatyzacji w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77b74d65-77ed-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00425929/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. KEN w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PBW.261.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest montaż klimatyzacji (wraz z zakupem, dostawą i montażem jednostek zewnętrznych i wewnętrznych) w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany jako zamówienie gwarantowane z prawem opcji.
3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej tj. w projektach technicznych, przedmiarach oraz pozostałych dokumentach zamówienia i obejmuje zamówienie gwarantowane – które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy oraz zamówienie opcjonalne – które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków. Zakres prac jaki zostanie wykonany:
1) zamówienie gwarantowane – montaż klimatyzacji (wraz z zakupem, dostawą i montażem agregatu zewnętrznego oraz 11 jednostek wewnętrznych (kasetonowych i ściennych)) na II piętrze budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie oraz wykonaniem instalacji sanitarnej i elektrycznej a także pozostałymi pracami budowlano wykończeniowymi;
2) zamówienie opcjonalne nr 1 – montaż klimatyzacji (wraz z zakupem, dostawą i montażem agregatu zewnętrznego oraz 9 jednostek wewnętrznych (kasetonowych i ściennych)) na I piętrze budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie oraz wykonaniem instalacji sanitarnej i elektrycznej a także pozostałymi pracami budowlano wykończeniowymi;
3) zamówienie opcjonalne nr 2 – montaż klimatyzacji (wraz z zakupem, dostawą i montażem agregatu zewnętrznego oraz 12 jednostek wewnętrznych (kasetonowych i ściennych)) na parterze budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie oraz wykonaniem instalacji sanitarnej i elektrycznej a także pozostałymi pracami budowlano wykończeniowymi.
4. Przedmiot zamówienia gwarantowanego obejmuje także:
1) wykonanie przejść przez przegrody dla instalacji sanitarnych i elektrycznych zarówno dla zamówienia gwarantowanego jak i zamówień opcjonalnych (niezależnie od ich realizacji) wraz z ich zabezpieczeniem w tym zabezpieczeniem przejścia przez ścianę zewnętrzną – należy zastosować rozwiązanie nie powodujące strat ciepła, przenikania wilgoci, hałasu itp.;
2) realizację prac z uwzględnieniem przepisów ochrony środowiska ze względu na stosowanie odpowiednich czynników chłodniczych w urządzeniach;
3) właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w związku z prowadzeniem prac w tym osłonięcie mebli, urządzeń biurowych i innych elementów wyposażenia o ile będzie to konieczne;
4) realizację prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w szczególności ustalenie harmonogramu prowadzenia prac w poszczególnych pomieszczeniach jak i również ustalenie zaplecza i miejsca do składowania urządzeń i innych elementów, korzystania z sanitariatów, pobierania mediów;
5) usuwanie odpadów zarówno budowlanych jak i opakowań oraz pozostałych powstałych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących przepisów;
6) sprzątanie na bieżąco pomieszczeń a po zakończeniu prac uprzątniecie miejsc prowadzenia prac, zaplecza i miejsca do składowania urządzeń.
5. Zamawiający informuje, że wystąpił o zwiększenie mocy do operatora systemu dystrybucyjnego i w chwili obecnej oczekuje na zmiany w tym zakresie. Planowane jest zwiększenie mocy do 110 kW.
6. W związku z określeniem w dokumentacji projektowej nazwy producenta urządzeń Zamawiający informuje, że takie wskazanie było konieczne ze względu na dokonanie wyliczeń w zakresie określenia typu i rodzaju urządzeń w odniesieniu do pomieszczeń jak i też rozwiązań w zakresie instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznej w tym zasilania urządzeń jak i całego obiektu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń (innego producenta) pod warunkiem, że ich parametry będą co najmniej takie jak zastosowanych w dokumentacji projektowej a system klimatyzacji wykonany w oparciu o te urządzenia będzie wykonany jako kompletny i spełniający cel przedmiotowego zamówienia bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza zmiany ilości jednostek wewnętrznych (w tym ich rodzaju: ścienne i kasetowe) i zewnętrznych (układ o zmiennej ilości czynnika chłodniczego w instalacji) oraz sposobu i miejsca prowadzenia instalacji – chyba, że te zmiany zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Instalację elektryczną oraz zmiany w tablicy zasilającej należy również zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową z zastrzeżeniem określonym w zdaniu powyżej. Konieczność dokonania nowych wyliczeń dla urządzeń innego producenta niż przewidziany w dokumentacji projektowej jak i ewentualne zmiany w instalacji sanitarnej i elektrycznej będzie leżała po stronie wykonawcy a cena za ww. czynności zostanie wliczona w cenę ofertową brutto. Zamawiający z tego tytułu nie przewiduje przesunięcia terminu wykonania.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania oraz pozostałe szczegóły opisane są w dokumentacji projektowej i pomocniczo w przedmiarach robót, projektowanych postanowieniach umowy oraz pozostałych dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie, a także SWZ i Ofertą stanowiących integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282471,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400272,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282471,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMFORTCLIMA GRZEGORZ GRZENDA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822 141 60 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282471,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.