eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 15 im. Jana Paw³a II w Lublinie



Og³oszenie z dnia 2022-12-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 15 im. Jana Paw³a II w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne O¶wiaty

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: LCEAO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368543971

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Gilasa 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lco@lco.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://lco.bip.lublin.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 15 im. Jana Paw³a II w Lublinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-41b4c77e-8824-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00526144

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021839/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ug w zakresie cateringu dla wybranych Szkó³

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostêpnego pod
adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym:
OAII.261.13.23.2022
5. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez
wykonawcê po otwarciu ofert, powinny byæ przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej w ofercie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lubelskie Centrum Ekonomiczno- Administracyjne O¶wiaty; dane adresowe:
ul. Jana Gilasa 3, 20–109 Lublin.
1.2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych, z którym mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lco.lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy.
1.5. Z danych osobowych bêdziemy korzystaæ do momentu zakoñczenia realizacji celu okre¶lonego w pkt 1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Po tym czasie z danych bêdziemy korzystaæ przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO.
1.8. Posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OAII.261.13.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sukcesywne ¶wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 15 im. Jana Paw³a II w Lublinie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55521100-9 - Us³ugi rozwo¿enia posi³ków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

55521200-0 - Us³ugi dowo¿enia posi³ków

55523000-2 - Us³ugi zaprowiantowania innych przedsiêbiorstw lub instytucji

55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych

55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu:
1. w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy okre¶la minimalne poziomy zdolno¶ci dotycz±ce posiadania odpowiedniego zezwolenia oraz wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej:
1.1. posiadanie aktualnego wpisu potwierdzaj±cego, i¿ Zak³ad Wykonawcy wpisany jest do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, o których mowa w art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia.
2. w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy okre¶la
minimalne poziomy zdolno¶ci dotycz±ce:
2.1. wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 us³ugi cateringowe do przedszkoli lub szkó³ lub ¿³obków w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) o warto¶ci wykonanej us³ugi co najmniej 70 000,00 PLN ka¿da (dla us³ug rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 70 000,00 PLN brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów);
2.2. dysponowanie minimum 1 ¶rodkiem transportu zatwierdzonym przez w³a¶ciwego Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego do przewozu ¶rodków spo¿ywczych (przygotowanych posi³ków).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e
wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1.1. Wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej.
1.2. Wykaz us³ug wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, wraz z za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od
niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
1.3. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o
podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy – je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
1. 4. Dokumenty wymienione w pkt 1 - 2 osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia musi zostaæ wykazany przez ka¿dego z wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna warunki udzia³u w postêpowaniu za spe³nione je¿eli:
2.1. w zakresie okre¶lonym w pkt 5.4.) ppkt 1.1. co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2.2. w zakresie okre¶lonym w pkt 5.4.) ppkt 2.1. co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dysponuje wymagan± wymagan± zdolno¶ci± techniczn± lub zawodow± i wykona us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia:
3.1. o¶wiadczenie wymagane w pkt 5.5) oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 1.3 (o ile zachodzi taka okoliczno¶æ) winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca. O¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.2. O¶wiadczenie wymagane w sekcji IX pkt 1.4 oraz podmiotowe ¶rodki
dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 1.5 winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców.
3.3. Dokumenty wymagane w pkt 5.11) ppkt 1 winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-09 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ:
1.1. Formularz ofertowy dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie – w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
1.2. Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwach ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani – w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom.
1.3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, wykazuj±ce przes³anki okre¶lone w art. 108 ust. 1, w przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ust 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp.
1.4. O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, winno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
1.6. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - w przypadku polegania przez wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Termin realizacji przedmiotu umowy up³ywa z dniem 31.12.2023 r., a rozpoczêcie ¶wiadczenia nast±pi od daty zawarcia umowy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.