eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Ochrona osób i mienia Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach w 2023 roku"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona osób i mienia Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach w 2023 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003545711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 138

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-523

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zzm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzmkce.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zzm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona osób i mienia Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach w 2023 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77f8e782-6b06-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061327/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ochrona osób i mienia Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach w latach 2023-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454633/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZI.261.67.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 809756,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część Nr 1 - „Ochrona fizyczna obiektów Zamawiającego wykonywana przez personel ochrony”
2. Realizacja przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1 obejmuje:
1) Zadanie Nr 1 – podstawowy zakres zamówienia tj. ochrona fizyczna polegająca na bezpośredniej ochronie osób i mienia znajdującego się w następujących obiektach Zakładu Zieleni Miejskiej
w Katowicach położonych przy:
a) ul. Szopienickiej 69,
b) ul. Pięknej (teren Parku Kościuszki),
c) ul. Wczasowej – amfiteatr (teren Parku Zadole),
d) ul. Kościuszki 138,
e) ul. Francuskiej 180A – Katowicki Park Leśny,
f) w Parku Zadole - Tężnia solankowa,
obejmująca wszystkie pomieszczenia, rzeczy oraz pracowników znajdujących się w tych obiektach.
2) Zadanie Nr 2 – usługi objęte prawem opcji tj. ochrona fizyczna polegająca na bezpośredniej ochronie osób i mienia znajdującego na terenie Tężni na Osiedlu Tysiąclecia (ul. Tysiąclecia, między rondem Sybiraków, a Rondem Karola Stryji) obejmująca wszystkie pomieszczenia, rzeczy oraz pracowników znajdujących się w tych obiektach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki Załącznik Nr 1A do SWZ – dla Części Nr 1 - „Ochrona fizyczna obiektów Zamawiającego wykonywana przez personel ochrony”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 795121,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część Nr 2 – „Ochrona techniczna wraz z reakcją grupy interwencyjnej w sytuacjach zagrożenia (wzbudzenia alarmu)”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia dla Części Nr 2 obejmuje ochronę techniczną wraz z reakcją grupy interwencyjnej w sytuacji zagrożenia (wzbudzenia alarmu) w następujących obiektach Zakładu Zieleni Miejskiej:
1) budynek WOPR (6 x 6 metrów) usytuowany w Katowickim Parku Leśnym ul. Trzech Stawów;
2) budynek murowany wraz z trzema garażami usytuowany na terenie Katowickiego Parku Leśnego, na części działki nr 13/2;
3) dwa lokale użytkowe (pomieszczenie socjalne dla pracowników zakładu i garaż) przy ul. Warszawskiej 53 w Katowicach;
4) dwa lokale użytkowe (pomieszczenia socjalne dla pracowników zakładu) przy ul. 3 Maja 40 w Katowicach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Załącznik Nr 2A do SWZ - dla Części Nr 2 - „Ochrona techniczna wraz z reakcją grupy interwencyjnej w sytuacjach zagrożenia (wzbudzenia alarmu)”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu dla Części Nr 1 złożono 2 oferty, z których obie zostały odrzucone, tj.:
Zamawiający odrzucił Ofertę Nr 1/1 złożoną przez Konsorcjum Firm:
TIME SECURITY Sp. z o.o. (LIDER KONSORCJUM) 41-400 Mysłowice, ul. Plac Wolności 2
SKY ONE Sp. z o.o. (Partner konsorcjum) 41-400 Mysłowice, ul. Plac Wolności 2
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) art. 226 ust 1 pkt 5 „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;”
w związku z art. 226 ust. 1 pkt 10 „ zawiera błędy w obliczaniu ceny lub kosztu”.

Zamawiający odrzucił Ofertę nr 2/1 złożoną przez GDF Sp. z o.o. 41-303 Dąbrowa Górnicza,
ul. Pogoria 28 na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) art. 226 ust 1 pkt 5 „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;” w związku z art. 226 ust. 1 pkt 10 „ zawiera błędy w obliczaniu ceny lub kosztu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19926,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277435364

7.3.3) Ulica: Katowicka 16 B

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19926,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.