eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Siechnice w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Siechnice w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022033761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. JANA PAWŁA II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sisk-siechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sisk-siechnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sisk_siechnice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Siechnice w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ff4990a-667d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SISK.Z.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opróżnianiu 726 koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Siechnice wraz z uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem nieczystości (w promieniu) 1 metra, oraz opróżnianie stacji psi pakiet na psie odchody w ilości 134 sztuk. Liczba podanych koszy ulicznych i stacji psi pakiet może w okresie trwania zlecenie ulec zmianie +\- 10 %.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia na każde 100 opróżnień (100 koszy ulicznych, stacji psi
pakiet oraz ich odpowiedników) przeznaczył kwotę 1.222,56 złotych.
Średnia arytmetyczna cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu wynosi 3. 568,94
złotych [metoda obliczenia: (3. 078,00 +420, 12 + 346,99 + 10.430,64) / 4 = 3. 568, 94].
Ceny całkowite ofert wykonawców 2 i 3 były niższe o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej oraz
kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
Wykonawca nr 3 pomimo wezwania w dniu 30. 10.2023 r. nie złożył wyjaśnień dotyczących rażąco
niskiej ceny.
Wykonawca nr 2 w dniach 3. 11.2023 i 15. 11.2023 r. złożył wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny,
które jednak nie uzasadniały podanej ceny. Szczegółowe uzasadnienie zamawiającego dotyczące
rażąco niskiej ceny oferty wykonawcy nr 2 zostały zawarte w załączniku nr l do niniejszej informacji.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3078,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10430,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 p. z.p.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.