Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00461978/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00472828/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szaf odzieżowych metalowych 2-drzwiowych WP2-34.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szaf odzieżowych metalowych 2-drzwiowych WP2-34.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f154de0-6f00-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Szafy na odzież - metalowe, szafy drewniane na odzież, stoły drewniane na metalowej podstawie, taborety koszarowe, łóżka koszarowe, stojaki na broń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461978/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/78/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105559,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szafa na odzież metalowa WP2-34
1) Wymiary: wysokość 1850 mm, szerokość 800 mm, głębokość 520 mm.
2) Szafa 2-drzwiowa na nóżkach /wysokość nóżek 50 mm/ zakończone plastikowymi nakładkami (mają chronić podłoże w pomieszczeniu przed uszkodzeniem), przedzielona przegrodą stalową. Korpus szafy wykonany z kątownika gorąco-walcowanego 25x25x3 i teownika 30x4 oraz blachy stalowej o grubości minimum 1 mm. Szafa ma być wyposażona w półkę z blachy stalowej mocowana 300 mm od góry i w drążek na ubranie wykonany z rury stalowej ø15-16mm mocowany (przyspawany) pod półką. Krawędzie drzwi obramowane kątownikiem gorąco-walcowanym 25x25x3. W drzwiach szafy mają być wykonane otwory wentylacyjne pozwalające na obieg powietrza w szafie. Drzwi przystosowane /każde oddzielnie/ do zamykania na kłódkę /ø otworu na kłódkę 10 mm/. Na boku prawej strony od góry przy tylnej ściance należy wykonać trwałe oznakowanie ( WP2-34-22 ) o wysokości liter 15 mm (niedopuszczalne naklejki). Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne powinny być wykończone starannie i estetyczne. Całość pomalowana farbą proszkową w kolorze jasnoszarym (RAL 7035). Szafy powinny być zmontowane, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem. Minimalny okres gwarancji na w/w sprzęt powinien wynosić 2 lata. Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie Wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do Resortu Obrony Narodowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112360,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149492,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122526,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALOW SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 844-184-94-38
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 114A
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122526,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostosowanie lądowiska do obowiązujących przepisów w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Kontynuacja przebudowy nawierzchni ulicy Macieja Topornickiego i Piaskowej w Zamościu, etap III
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie.
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.