eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Świętej Małgorzaty › Wykonanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra Świętej Małgorzaty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Góra Świętej Małgorzaty 44

1.5.2.) Miejscowość: Góra Świętej Małgorzaty

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-122

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 389-24-06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia@goraswmalgorzaty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfd61aec-83a4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfd61aec-83a4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039663/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GL. 271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty.

4.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na całym terenie Gminy Góra św. Małgorzaty usługi w zakresie: obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową o łącznej długości – 107,98 km, 1075 sztuk przyłączy wodociągowych.
1) Zakres usługi obejmuje:

a) Zapewnienie zdolności istniejących urządzeń wodociągowych do re¬alizacji do-staw wody w wymaganej ilości i pod odpowied¬nim ciśnieniem oraz dostawy wody sposób ciągły i niezawodny, a także zapewnić nale¬żytą jakość dostarcza-nej wody.
b) Dostarczanie wody odpowia¬dającej jakościowo wymaganiom określonym przez Ministra Zdrowia.
c) Eksploatacja obiektów ASUW.
d) Przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych części budowlanych, mechanicznych i instalacyjnych ujęcia oraz sporządzenie stosownych protoko-łów.
e) Kontrola stref ochrony ujęcia.
f) Kontrola wydajności ujęcia wraz z pomiarem dynamicznego i statycznego zwier-ciadła wody w studniach.
g) Kontrola, analiza i regulacja pracy sieci wodociągowej w celu utrzymania opty-malnego układu ciśnień.
h) Przygotowanie warunków technicznych podłączenia do wodociągu, z zapewnie-niem dostawy wody, dla nowych odbiorców wody.
i) Uzgadnianie projektów nowych podłączeń, odbiór techniczny i włączenie do eksploatacji.
j) Udział w przeglądach i odbiorach końcowych nowych podłączeń.
k) Pośredniczenie w dostarczaniu umów na dostawę wody, do poszczególnych od-biorców.
l) Zabezpieczenie obiektów oraz ich nadzór
m) Odczyty wodomierzy, wystawianie faktur i pobór należności za zużytą wodę, u każdego odbiorcy - w okresie cyklicznym - raz na dwa miesiące. Wpłaty zain-kasowanej gotówki - co dwa dni, na rachunek bankowy Gminy Góra Św. Małgo-rzaty numer : 26 9263 0000 0600 0101 2006 0102. Końcowa wpłata zain-kasowanej gotówki, po zakończeniu poszczególnej trasy, w dniu rozliczenia, na wyżej wymieniony rachunek bankowy.
n) Przestrzeganie parametrów ilości pobranej wody i zrzucanych ilości ścieków.

2) Wykonawca dodatkowo w imieniu Zamawiającego zobowiązany będzie do:

a) Niezwłocznego usuwania awarii urządzeń wodociągowych sieci i przyłączy do zaworu głównego za wodomierzem głównym.
b) Dokonywanie napraw i remontów urządzeń wodociągowych.
c) Do udokumentowania kosztów awarii, napraw i remontów.
d) Koszty zakupu materiałów ponosi Zamawiający.
e) Prowadzenia rejestru ilości pobieranej wody z każdej studni na podstawie od-czytów wodomierzy – raz na dobę o stałej godzinie i rejestrowaniu w książkach wodomierzowych.
f) Obserwacji i pomiarów lustra wody w każdej studni oraz ich ewidencji przy-najmniej raz na kwartał.
g) Zlecanie na koszt Zamawiającego badania jakości wody surowej z każdej studni – jeden raz na rok oraz analizy jakościowej wody uzdatnionej zgodnie z Rozpo-rządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spoży-cia przez ludzi.
h) Prowadzenie bieżącej ewidencji ilości odprowadzanych ścieków (wód popłucz-nych) w systemie półrocznym i dostarczanie danych Zamawiającemu w termi-nach do dnia 10 stycznia i do dnia 10 lipca każdego roku.
i) Zlecanie na koszt Zamawiającego badań jakości wód popłucznych w zakresie wskaźników określonych w pozwoleniu wodno-prawnym , z częstotliwością raz na dwa miesiące, stale w tym samym miejscu , w którym ścieki są wprowadzane do wód wylot W-1.
j) Konserwacji bieżącej odbiornika ścieków (rowu przydrożnego) na długości 120 m jego wylotów w kierunku odpływu w cyklu dwa razy w ciągu roku.
k) Usuwania osadów z osadnika wód popłucznych poprzez firmy posiadające sto-sowne zezwolenia w zakresie gospodarki odpadami, na koszt Zamawiającego.
l) Dostarczanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich niezbędnych danych, ko-niecznych do sporządzenia sprawozdawczości.

4.3 . Przedmiotem umowy jest wykonanie na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty, w miejscowościach : Kwiatkówek, Tum, Marynki, Witaszewice, Orszewice, Podgórzyce, Góra Świętej Małgorzaty, Bryski, Stary Gaj, Nowy Gaj - usługi w zakresie: obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości – 37,243 km, 567 sztuk przyłączy kanalizacyjnych i tłoczni przydomowych oraz przepompow-ni ścieków – sztuk 3 - zlokalizowanych w m. Tum, Podgórzyce, Góra św. Mał-gorzaty.

1) Zakres usługi obejmuje:

a) Odczyty wodomierzy, wystawianie faktur i pobór należności za odprowadzenie ścieków, u każdego odbiorcy - w okresie cyklicznym - raz na dwa miesiące. Wpłaty zainkasowanej gotówki - co dwa dni, na rachunek bankowy Gminy Góra Św. Małgorzaty numer : 26 9263 0000 0600 0101 2006 0102. Końcowa wpłata zainkasowanej gotówki, po zakończeniu poszczególnej trasy, w dniu roz-liczenia, na wyżej wymieniony rachunek bankowy.
b) Przygotowanie warunków technicznych podłączenia nowych przyłączy kanaliza-cyjnych.
c) Uzgadnianie projektów nowych podłączeń, odbiór techniczny i włączenie do eksploatacji.
d) Udział w przeglądach i odbiorach końcowych nowych przyłączy kanalizacyjnych.
e) Drobne naprawy instalacji elektrycznej,
f) Bieżąca konserwacja sygnalizatorów poziomu ścieków.
g) Inne naprawy wynikłe w trakcie eksploatacji, trudne do przewidzenia.
h) Dostarczanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich niezbędnych danych, ko-niecznych do sporządzenia sprawozdawczości.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warun-kach opisanych w SWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ.

UWAGA : Zamawiający informuje, że została podpisana umowa o udzielenie dofinansowania na operację typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014-2020 na zadanie pn. : "Uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Góra Świętej Małgorzaty".
Zgodnie z podpisana umową o dofinansowanie w/w operacji do dnia 30.11.2024 roku ma zostać wykonane 0,280 km sieci kanalizacji z przyłączami sztuk 12 zakończonymi przepompownią przydomową i 0,450 km sieci wodociągowej z przyłączami 18 sztukami przyłączy wodociągowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65130000-3 - Obsługa stacji wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

65111000-4 - Przesył wody pitnej

65500000-8 - Odczyty liczników

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych : Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie została złożona jedna oferta. Cena ofertowa oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.