eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › "Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów oraz Wyśmierzyce"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów oraz Wyśmierzyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 109

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 613 23 38

1.5.8.) Numer faksu: 48 613 23 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdpbialobrzegi@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów oraz Wyśmierzyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f32d283-8f68-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051734/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów oraz Wyśmierzyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat
2. komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,j za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,,f)
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data wpływu.6.Wykonawca, akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania zplatformazakupowa.pl, .8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" .9.Zamawiający informuje, iż w przypadku awarii platformy zakupowej możliwy jest kontakt poprzez adres email: pzdpbialobrzegi@post.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.271.24.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na zadania
a) Zadanie nr 1 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1132W Siemiradz – Bród w m. Siemiradz od km 0+560 do km 1+245 –CZĘŚĆ II”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 0,685 km, rozbiórka konstrukcji jezdni łącznie 156,00m2, rozbiórka przepustów 100-120cm 11,00 m, demontaż słupków i tablic 2 słupki/5 tablic wykonanie koryta pod konstrukcję drogi 25-40cm łącznie 1335,00m2, wykonanie nasypów 8,00m3, wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. 100cm 10,0m wraz z prefabrykowanymi ściankami czołowymi, wykonanie sączków podłużnych z tłucznia 27,0m, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm 1324,00 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 15, 20 i 25cm łącznie 1324,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej o śr. gr. 3cm z betonu asfaltowego AC 16W 199,00 ton, wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 i 6cm z betonu asfaltowego AC 16W łącznie 958,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3cm z betonu asfaltowego AC 8S łącznie 3497,00 m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 1szt/7,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 2,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 1028,00m2, oczyszczenie rowów 10,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego łącznie 145,90m2, ustawienie oznakowania pionowego 9 słupków/20 tablic, ustawienie barier U-14a 16,00m, wykonanie progów zwalniających wyspowych z betonu asfaltowego 6,0 szt., wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4cm 380,0m2 , przełożenie zjazdów z kostki brukowej 43,0 m2,. regulacja studni 10,0 szt.

b) Zadanie nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1108W Olszowa – Ulów - Klwów na odcinku Olszowa – Kostrzyn od km 0+000 do km 1+ 972 – CZĘŚĆ I”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 1,972 km, karczowanie krzaków 6960,00m2, ścinanie drzew o śr. 36-45cm 12,0szt., rozbiórka konstrukcji jezdni łącznie 353,00m2, rozbiórka znaków ze słupkami 2słupki/4 tarcze, wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni 20/40cm łącznie 1388,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcję chodników gr 15cm 2182,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcję zjazdów gr 10 i 20cm 1499,00m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm łącznie 3938,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 15 i 25cm łącznie 1503,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA o gr. 3cm 10846,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA o gr. 6cm 1256,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA w ilości 75kg/m2 719,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. do 3cm 285,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 20szt/145,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 40,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 3944,00m2, oczyszczenie rowów 3400,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego 458,60m2 ustawienie oznakowania pionowego 12 słupków/20 tablic, wykonanie zjazdów z kruszywa 368,0 m2 , wykonanie zjazdów z BA o gr. 4cm 111,00m2, przełożenie zjazdów z kostki brukowej o gr. 8cm 12,00m2, regulacja studni teletech. 1,0szt.

c) Zadanie nr 3 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1119W Radzanów – Kadłubska Wola na odcinku Kadłubska Wola - Rogolin od km 1+590 do km 2+660”,

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 1,070 km, karczowanie drzew o średnicy do100cm 1,00szt., karczowanie krzaków 825,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni, chodników i zjazdów łącznie 290,00m2, rozbiórka przepustów pod koroną drogi o średnicy 80cm, 20,0m rozbiórka znaków ze słupkami 4 słupki/6 tarcze, wykonanie koryta na głębokość 10cm, 15cm i 25cm łącznie 1393,00m2, wykonanie nasypów 14,00m3, wykonanie przepustu pod koroną drogi o średnicy 80cm z rur PEHD wraz ze ściankami czołowymi, 20,0m, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10, 15 i 25cm łącznie 1309,00m2, wykonanie nawierzchni zatoki z płyt ażurowych 60x40x10cm 36,0m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA AC 11S o gr. 4cm, 6123,00m2, wykonanie warstwy wiążącej z BA Ac 16W o gr. 6cm, 1074,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA AC 16W w ilości 75kg/m2 364,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. 3 i 4cm łącznie 686,00m2, umocnienie skarp kamieniem polnym 11,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 20szt/160,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 40,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 1596,00m2, oczyszczenie rowów 1080,00m, ustawienie oznakowania pionowego 10 słupków/15 tablic, ustawienie barier U-14a 22,00m, ustawienie krawężnika 15x30 na ławie bet.C12/15 19,00m, ustawienie obrzeży 8x30, 33,0m, wykonanie chodnika z kostki brukowej 44,0m2, wykonanie zjazdów z kruszywa o gr. 15cm 497,00m2, wykonanie zjazdów z BA AC 11S o gr. 4cm 120,00m2, przebudowa (przełożenie) zjazdów z kostki betonowej 32,00m2,

d) Zadanie nr 4 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1111W Podlesie - Radzanów na odcinku od km 6+100 do km 6+645 w m. Radzanów”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 545,00 m, karczowanie krzaków 96,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni łącznie 82,0m2, wykonanie koryta pod drogę gr. 10, 20 i 40cm 643,0m2, wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur PEHD o śr. 40cm wraz z przyczółkami 8,0m, wykonanie sączków podłużnych – 36,0m, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm 271,0m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm łącznie 271,0m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3cm z betonu asfaltowego AC8S 2725,00m2, wykonanie warstwy wiążącej z BA AC 16W gr. 6cm 271,0m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA o śr. gr. 2cm 183,00t., frezowanie warstwowe do 3cm 90,00m2, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 409,00m2, oczyszczenie rowów 20,00m, ustawienie oznakowania pionowego 3 słupki/3 tablice , ,wykonanie zjazdów z kruszywa 0/31,mm o gr. 15cm 372,00m2,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub odbudowie lub budowie drogi, o wartości co najmniej 1 000.000,00 zł brutto (jeden milion złotych). b) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia, kierownikiem robót w specjalności drogowej, pełniącym jednocześnie funkcję kierownika budowy, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie
przedmiotowego zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Z treści tego zobowiązania (albo innych dowodów) powinien wynikać: a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego; b) Sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda oświadczenia wedle załącznika 3a oraz na wezwanie: a)Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie: - art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, -
art.108 ust. 1 pkt 2 ustawy - art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, na podstawie ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) oraz rozporządzeń UE, - art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, - art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, - Wzór oświadczenia o aktualności informacji stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. b) Oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dn. 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz.1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Wzór oświadczenia dot.grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. c)Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Udział podmiotów trzecich:1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu
udostępniającego zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4ustawy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3b do SWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
tego podmiotu (na wzorze Załącznika nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (na wzorze Załącznika nr 3c do SWZ).Na wezwanie wykonawca złoży:a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w który upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. -Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 6 do SWZ b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. nr: 86 1500 1647 1216 4005 2188 0000 z adnotacją „wadium – postępowanie PZDP.271.24.2023”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu z wadium.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, który wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy) 4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden
wspólny dokument. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (liderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

10. Zamawiający przewiduje zapłatę zaliczki o łącznej wysokości 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
11.Podstawą wypłaty zaliczki będzie pisemny wniosek Wykonawcy. Zamawiający wypłaci zaliczkę po weryfikacji złożonego przez Wykonawcę wniosku oraz łącznym spełnieniu poniższych warunków.
12. Wniosek powinien zawierać:
1) kwotę wnioskowanej zaliczki;
2) numer rachunku, na który zaliczka ma zostać wypłacona,
3) zakres robót, na podstawie zaakceptowanego harmonogramu rzeczowo finansowego, na których realizację wykorzysta zaliczkę,
4) termin rozliczenia zaliczki.
13.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o sposobie rozpatrzenia wniosku w terminie 14 dni od jego otrzymania. W wypadku uwzględnienia wniosku o wypłatę zaliczki, Wykonawca wystawi i doręczy Zamawiającemu fakturę zaliczkową w terminie 2 dni od dnia otrzymania informacji o uwzględnieniu wniosku. Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury zaliczkowej, z zastrzeżeniem spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w punkcie 14.
14. Udzielenie zaliczki możliwe jest jedynie po uprzednim wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia zwrotu zaliczki w jednej z form wskazanych w punkcie 15. Okres obowiązywania zabezpieczenia zaliczki obejmuje termin liczony od dnia złożenia go w siedzibie Zamawiającego do dnia wykonania umowy określonego w umowie.
15. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
16. Zabezpieczenie zaliczki musi obejmować kwotę równą (100%) kwocie udzielanej zaliczki. Dokument gwarancji (lub poręczenia) musi bezwarunkowo gwarantować wypłatę na rzecz Zamawiającego całej kwoty zaliczki. W przypadku, gdy zabezpieczenie zostanie wniesione w kwocie niższej od planowanej kwoty zaliczki, zaliczka zostanie wypłacona do kwoty zabezpieczenia.
17. Oryginały dokumentów potwierdzających zabezpieczenie zaliczki Wykonawca składa w Sekretariacie Zamawiającego lub przesyła na adres mailowy dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmioty udzielające zabezpieczenia.
18.Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 30 dni od dnia rozliczenia zaliczki i potwierdzenia przez Zamawiającego należytego wykonania robót budowlanych objętych kwotą wpłaconej zaliczki.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, poza ustawowymi przypadkami zmian Umowy, przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy, w zakresie:
1. Zmianie mogą podlegać postanowienia umowy, których nie udało się przewidzieć przed wszczęciem postępowania, takie
jak:
a) roboty dodatkowe i zamienne ,
b) zakres prac z uwagi na konieczne zmiany w projekcie,
c) przedłużenie terminu wykonania umowy:
- o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności o czas
niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany;
- o czas niezbędny do wykonania robót zamiennych i dodatkowych
- o czas związany z oczekiwaniem na decyzję organów administracji publicznej lub innych podmiotów właściwych do
wydania koniecznych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji
wykonywanych robót, na które nie ma wpływu Wykonawca;
- o czas niezbędny na poprawę warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia;
- w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, niekorzystnych
warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót;
- konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów;
- konieczność przeprowadzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót lub wykopalisk archeologicznych;
- gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod
warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie należytemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i
gospodarnemu wydatkowaniu środków publicznych – o okres trwania tych okoliczności;
- gdy wystąpią zdarzenia losowe uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności: działanie siły wyższej,
klęska żywiołowa, akt terroru, katastrofa – o okres trwania tych okoliczności;
- wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - o okres, na który
wstrzymano prace;
- wstrzymania prac budowlanych przez Zamawiającego lub przez właściwy organ w szczególności w przypadku
wystąpienia: niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, warunków geologicznych, archeologicznych lub
terenowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy - o okres, na który wstrzymano prace.
2. Zmiana technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
3. Zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót
budowlanych.
4. Zmiana parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
5. Odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego.
6. Zmiana podwykonawcy robót z zastrzeżeniem § 11 ust. 3.
7. Wszystkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w
każdym czasie.
9. Zamawiający przewiduje zmianę harmonogramu realizacji robót, zmiana nie wymaga formy aneksu.
10. W przypadku zmiany przepisów mających wpływ na realizacje zamówienia, umowa zostanie zmieniona w tym zakresie.
11. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
12. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji, gdy będzie to
wynikało z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia o 20% wartości zamówienia. Wykonawca wykona minimum 80% wartości zamówienia.
13. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia innych obiektywnych czynników nie wymienionych we wcześniejszych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.