eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawy produktów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartnicka 10

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-809

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wloclawek@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy produktów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68877613-5c3a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056854/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawy produktów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424943/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 583608,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy przetworów rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Centralnym Okręgu Łódzkiego (Areszt Śledczy w Łodzi, Zakład Karny nr 1 w Łodzi, Oddział Zewnętrzny przy Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi, Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim)

ARESZT ŚLEDCZY W ŁODZI UL. SMUTNA 21, 91-729 ŁÓDŹ
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 1700 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 3200 kg

ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI UL. BESKIDZKA 54, 91-612 ŁÓDŹ
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 500 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 1500 kg
3. Płaty śledziowe solone – 50 kg
4. Kostka rybna – produkt mrożony – 500 kg

ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY PRZY ZAKŁADZIE KARNYM NR 1 W ŁODZI UL. J. I. KRASZEWSKIEGO 1/5, 93-161 ŁÓDŹ
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 200 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 500 kg
3. Płaty śledziowe solone – 50 kg
4. Kostka rybna – produkt mrożony – 200 kg

ARESZT ŚLEDCZY W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM UL. WRONIA 76/90, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 300 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 2000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 1000 kg
4. Kostka rybna – produkt mrożony – 200 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany

4.5.5.) Wartość części: 115437,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy konserw rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Centralnym Okręgu Łódzkiego (Areszt Śledczy w Łodzi, Zakład Karny nr 1 w Łodzi, Oddział Zewnętrzny przy Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi, Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim)

ARESZT ŚLEDCZY W ŁODZI UL. SMUTNA 21, 91-729 ŁÓDŹ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 2300 kg
2. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt - 2300 kg

ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI UL. BESKIDZKA 54, 91-612 ŁÓDŹ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 600 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 600 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 600 kg


ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY PRZY ZAKŁADZIE KARNYM NR 1 W ŁODZI UL. J. I. KRASZEWSKIEGO 1/5, 93-161 ŁÓDŹ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg

ARESZT ŚLEDCZY W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM UL. WRONIA 76/90, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1000 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1400 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15243000-3 - Przetwory z ryb

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 94597,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy produktów rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Północnym Okręgu Łódzkiego (Zakład Karny w Garbalinie, Zakład Karny w Łowiczu, Zakład Karny we Włocławku)

ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE GARBALIN 18, 99-100 ŁĘCZYCA
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 300 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 1000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 250 kg

ZAKŁAD KARNY W ŁOWICZU UL. WIEJSKA 3, 99-400 ŁOWICZ
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 250 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 4000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 300 kg
ZAKŁAD KARNY WE WŁOCŁAWKU UL. BARTNICKA 10 87-800 WŁOCŁAWEK
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 2000 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 2000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 100 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany

4.5.5.) Wartość części: 86034,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy konserw rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Północnym Okręgu Łódzkiego (Zakład Karny w Garbalinie, Zakład Karny w Łowiczu, Zakład Karny we Włocławku)

ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE GARBALIN 18, 99-100 ŁĘCZYCA
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt -1500 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 500 kg

ZAKŁAD KARNY W ŁOWICZU UL. WIEJSKA 3, 99-400 ŁOWICZ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 150 kg

ZAKŁAD KARNY WE WŁOCŁAWKU UL. BARTNICKA 10 87-800 WŁOCŁAWEK
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 3300 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 550 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 3300 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15243000-3 - Przetwory z ryb

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 93771,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy produktów rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Południowym Okręgu Łódzkiego (Zakład Karny w Sieradzu, Areszt Śledczy w Ostrowie Wielkopolskim, Zakład Karny w Kluczborku, Oddział Zewnętrzny w Sierakowie Śląskim)

ZAKŁAD KARNY W SIERADZU UL. ORZECHOWA 5, 98-200 SIERADZ
1. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 2800 kg
2. Płaty śledziowe solone – 1000 kg
3. Kostka rybna – produkt mrożony – 150 kg

ARESZT ŚLEDCZY W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM UL. LEDÓCHOWSKIEGO 1, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 300 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 800 kg
3. Płaty śledziowe solone – 200 kg

ZAKŁAD KARNY W KLUCZBORKU UL. KATOWICKA 4, 46-200 KLUCZBORK
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 90 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 1326 kg
3. Płaty śledziowe solone – 46 kg

ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY W SIERAKOWIE ŚLĄSKIM UL. CEGIELNIANA 13, 42-793 CIASNA
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 130 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 2000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 70 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany

4.5.5.) Wartość części: 79810,93 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy konserw rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Południowym Okręgu Łódzkiego (Zakład Karny w Sieradzu, Areszt Śledczy w Ostrowie Wielkopolskim, Zakład Karny w Kluczborku)

ZAKŁAD KARNY W SIERADZU UL. ORZECHOWA 5, 98-200 SIERADZ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 2000 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1500 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 3000 kg

ARESZT ŚLEDCZY W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM UL. LEDÓCHOWSKIEGO 1, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 800 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 300 kg

ZAKŁAD KARNY W KLUCZBORKU UL. KATOWICKA 4, 46-200 KLUCZBORK
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1050 kg
2. Konserwa – sałatka rybna z warzywami puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1050 kg

ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY W SIERAKOWIE ŚLĄSKIM UL. CEGIELNIANA 13, 42-793 CIASNA
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1560 kg
2. Konserwa – sałatka rybna z warzywami puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1560 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15243000-3 - Przetwory z ryb

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 143137,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207315,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy Food MD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972345089 REGON: 369505932

7.3.3) Ulica: ul. 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97836,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97836,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492207845 REGON: 364419435

7.3.3) Ulica: Korfantego 26

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97836,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171225,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy Food MD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972345089 REGON: 369505932

7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100557,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100557,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492207845 REGON: 364419435

7.3.3) Ulica: Korfantego 26

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100557,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92941,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166204,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92941,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy Food MD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972345089 REGON: 369505932

7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92941,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132575,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132575,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492207845 REGON: 364419435

7.3.3) Ulica: Korfantego 26

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132575,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.