Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00450039/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
- 2022/BZP 00462655/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00472556/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi cateringowe dla dzieci przebywających w Zespole Placówek Wsparcia Dziennego dla Dzieci w Siemianowicach Śląskich w 2023r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 765 62 00
1.5.8.) Numer faksu: (32) 765 62 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; www.mops.siemianowice.4bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi cateringowe dla dzieci przebywających w Zespole Placówek Wsparcia Dziennego dla Dzieci w Siemianowicach Śląskich w 2023r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66098513-6650-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014668/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi cateringowe dla Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci (SD1) oraz dla Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci (SD2) od I do XII 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450039/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 212328,52 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118556,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu oraz dostarczaniu śniadań, obiadów i podwieczorków dla dzieci przebywających w Zespole Placówek Wsparcia Dziennego dla Dzieci tj.: Specjalistycznej Placówce Wsparcia Dziennego dla Dzieci przy ul. Śniadeckiego 13 w Siemianowicach Śląskich ( zwana dalej Placówka SD1) oraz Placówce Wsparcia Dziennego dla Dzieci przy ul. Matejki 4 w Siemianowicach Śląskich (zwana dalej Placówka SD2).
4.2.1. Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci, ul. Śniadeckiego 13 (SD1)
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie 3 posiłków dziennie, tj. śniadań, obiadów i podwieczorków, (tj. śniadań i obiadów dla dzieci młodszych oraz podwieczorków dla dzieci starszych). Miejsce dostarczania posiłków: Siemianowice Śląskie, ul. Śniadeckiego 13. Posiłki mają być dowożone 2 razy dziennie przez 5 dni w tygodniu – od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Śniadania mają być dostarczane do siedziby Placówki SD1 o godzinie 7:30, a obiady i podwieczorki o godzinie 11:30. • Śniadanie dla dzieci młodszych (dzieci w wieku od 2,5 do 5 lat) musi spełniać co najmniej następujące warunki ilościowe: a) kanapki z pieczywa razowego, wieloziarnistego, pszennego lub bułki z dodatkami: gramatura 150 g; b) kanapki: z jajkiem, serem białym, żółtym, wędliną (wysokiej jakości), szynką, kiełbasą (Wędliny, o których mowa to m. in.: szynka i polędwica wieprzowa, szynka oraz polędwica drobiowa (zawartość mięsa w wyrobie gotowym min. 90%) oraz naprzemiennie jajko w różnej postaci (Jajko w gramaturze 30g (1/2 jajka dla dziecka) może zostać przygotowane w formie pasty jajecznej lub ugotowane na twardo), zupa mleczna(przez „zupę mleczną” zamawiający rozumie m. in płatki owsiane na mleku, kaszę kukurydzianą na mleku, płatki ryżowe na mleku. W ilości: 1 kopiasta łyżka płatków/kaszy na 200 ml mleka.), kiełbaski na gorąco (parówka drobiowa minimum 90% mięsa), ok. 50g-1 sztuka na dziecko, warzywa - m.in. pomidor, ogórek zielony, rzodkiewka, itp. Warzywa – nie mniej niż 30g (np. plaster pomidora, 2 rzodkiewki)
herbata owocowa, herbata zwykła z cytryną, kakao – 200 ml;
• Obiad dla dzieci młodszych obejmuje: zupę: na wywarze warzywnym lub ewentualnie na chudym mięsie drobiowym, z dodatkiem charakterystycznego składnika (np. pomidory w pomidorowej, brokuły w brokułowej, kalafior w kalafiorowej itp.) Należy unikać stosowania zasmażek. Pojemność około 300 ml; - drugie danie: w skład drugiego dania powinny wchodzić produkty białkowe, takie jak: ryba (szczególnie morska)/ chude mięso/ drób/ sery/ jaja. Ponadto, w komponowaniu II dania należy uwzględnić obecność węglowodanów złożonych, które zawarte są w takich produktach, jak: kasze, ryże, makarony i ziemniaki. W II daniu obowiązkowy element stanowią także warzywa- zarówno gotowane jak i w postaci surówki. Minimalna wymagana gramatura dodatku warzywnego do obiadu wynosi 60g. - napój: soki owocowe i warzywne (najlepiej 100%) rozcieńczone wodą, kompoty, herbatki owoców. Objętość soków i kompotów do obiadu wynosi 200 ml.
1. Sposób przygotowania posiłku i jego jakość muszą być odpowiednie do potrzeb dzieci w wieku od 2,5 do 5 lat. • Podwieczorek dla dzieci starszych (dzieci w wieku 6-16 lat) obejmuje: porcję pieczywa (ok. 80 g) oraz dodatki do pieczywa (chuda wędlina, ser, twarożek, warzywa, dżem) i napój (200 ml herbaty/kakao/soku owocowego/kompotu) i przynajmniej raz w tygodniu jogurty, budynie, koktajle mleczne, naleśniki z serem lub owocami, ryż z jabłkami lub koktajlem owocowym, galaretki. kawałek ciasta domowego (np. szarlotka, tarta z owocami, sernik, drożdżowe z owocami, babka, ciasto jogurtowe, ciasto marchewkowe, z wyłączeniem ciast zawierających masy). • Wymagana temperatura dostarczanych potraw: - dla zup +75 st. C, - dla drugich dań +63 st. C ,- dla gorących napojów +80 st. C .- sałatki, surówki, sosy i inne potrawy serwowane na zimno poniżej + 4 st. C. •„Liczba posiłków, które mają być przygotowane i dostarczone na dany dzień, będzie określona na podstawie pisemnego zlecenia dziennego bądź za pomocą systemu w formie online, przygotowanego przez kierownika Zespołu Placówek lub inną osobę upoważnioną, przekazanego Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem (tzn. w danym dniu Wykonawca otrzyma zlecenie dotyczące dnia następnego). Zlecenia dzienne będą sporządzane w rozbiciu ilościowym na śniadania, obiady i podwieczorki.”• Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzanie i dostarczanie w/w posiłków dla szacunkowej liczby dzieci: - 19 dzieci młodszych (śniadania oraz obiady przez 168 dni roboczych).
C.d opisu przedmiotu zamówienia w informacjach dodatkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100833,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177045,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100833,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Caritas Diecezji Gliwickiej- Jednostka terenowa Dom Dziennego Pobytu "Rodzina" Caritas Diecezji Gliwickiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 040022246
7.3.3) Ulica: Ziemowita 2/ Wolności 586
7.3.4) Miejscowość: Gliwice/ Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100833,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Budowa chodnika przy ul. Zwycięstwa w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu po byłej hałdzie przy ul. Michałkowickiej"
- Usługi wykonania eksmisji do pomieszczeń tymczasowych
- Wykwaterowanie Polski ład
- Remont istniejących pomieszczeń WC w Szkole Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Usługi cateringowe na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Usługi cateringowe na całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.