eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej na terenie miasta Ścinawa - ul. Klasztorna i ul. Franciszkańska".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej na terenie miasta Ścinawa – ul. Klasztorna i ul. Franciszkańska”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 17

1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scinawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej na terenie miasta Ścinawa – ul. Klasztorna i ul. Franciszkańska”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5249d91d-ce20-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Dnia 17 listopada 2022 r. Zamawiający opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych, ogłoszenie o zamówieniu numer 2022/BZP 00444378/01. Dnia 8 grudnia 2022 r. zmieniono treść ogłoszenia, w którym przewidziano możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp. Przedmiot zamówienia został przewidziany w ogłoszeniu o zamówieniu. Zgodnie z zapisami zmienionej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr IR.271.16.2022 z dnia 8 grudnia 2022 r., Zamawiający przewidział „udzielenie zamówienia polegającego na:
 roboty drogowe,
 budowa sieci MKT,
 regulacja urządzeń nadziemnych uzbrojenia podziemnego,
 wykonanie kanalizacji deszczowej służącej drodze,
 wykonanie oświetlenia drogowego”.
Udzielenie zamówienia podstawowego nastąpiło 29 grudnia 2022 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1530336,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę sieci kanalizacji deszczowej stanowiącej odwodnienie ulicy Klasztornej i ulicy Franciszkańskiej,
2) budowę oświetlenia drogowego ulicy Klasztornej i ulicy Franciszkańskiej,
3) budowę kanału technologicznego w pasie drogowym ulicy Klasztornej i ulicy Franciszkańskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano- Usługowy Aleksander Garboś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922136030

7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej- Curie

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1311942,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.