Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478432/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie wybranych dróg będących w zarządzie Gminy Kępno w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 5909400
1.5.8.) Numer faksu: 5909402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie wybranych dróg będących w zarządzie Gminy Kępno w 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f34c7a7-74a4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029894/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Sprzątanie ulic i dróg na terenie miasta i Gminy Kępno w 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478432
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 346005 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. "Sprzątanie wybranych dróg i ulic będących w zarządzie Gminy Kępno w 2023r.".
1.1. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 4) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 7).
1.2. Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. "Sprzątanie wybranych dróg będących w zarządzie Gminy Kępno w 2023r.".
1.3. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Sprzątanie ręczne (bez odśnieżania) wybranych ulic miasta Kępna i osiedla Hanulin będących w zarządzie Gminy Kępno;
2. Sprzątanie ręczne przystanków komunikacji publicznej na terenie gminy Kępno;
3. Mechaniczne oczyszczanie na mokro jezdni;
4. Opróżnianie koszy ulicznych;
5. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;
6. Przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów nt. ilości zebranych odpadów z koszy ulicznych, raport w formie elektronicznej, w formacie pdf należy przekazać na adres -mail: kepno@um.kepno.pl w terminie do 7 dni od zakończenia miesiąca, którego raport dotyczy.
7. Odśnieżanie i usuwanie oblodzenia - chodników przyległych do terenów będących w administracji Gminy Kępno wg zestawienia;
8. Odśnieżenie i usuwanie oblodzenia - chodników i ścieżek na terenach parków i skwerów.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową.
1.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkodę oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, w tym także pojazdów mechanicznych - powstałe w związku z prowadzonymi usługami.
1.6. Szczegółowy zakres zadania określa załącznik nr 7 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398196,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398196,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398196,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych CALORING
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250747745
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kępno
7.3.5) Kod pocztowy: 63-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398196,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Dostawa PŁYNÓW INFUZYJNYCH oraz MIESZANEK do ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Dostawa OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Dostawa ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Zakup sprzętu niezbędnego do uruchomienia zintegrowanego systemu teleinformatycznego w ramach projektu pn.: "E-usługi publiczne dla mieszkańców Miasta i Gminy Kępno"
- Dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP i SIMPLE ERP dostęp z uprawnieniami do nowych wersji oprogramowania i 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych w siedzibie Zamawiającego
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 5677P w zakresie chodnika, poszerzenia jezdni i wykonania poboczy w miejscowości Kierzno i Remont drogi powiatowej nr 5601P Bralin - Lipnik - Czermin
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii i Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych, placach i przystankach autobusowych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- Omiatanie dróg powiatowych
- Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
- Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
- Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy-miasto Grudziądz.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.