eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³obrzegi › "Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara B³otnica, Bia³obrzegi, Promna oraz Radzanów"



Og³oszenie z dnia 2023-11-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara B³otnica, Bia³obrzegi, Promna oraz Radzanów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Zarz±d Dróg Publicznych w Bia³obrzegach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230824

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶cielna 109

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³obrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 613 23 38

1.5.8.) Numer faksu: 48 613 23 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdpbialobrzegi@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pzdpbialobrzegi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara B³otnica, Bia³obrzegi, Promna oraz Radzanów”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-af7ccb41-8f54-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00523261

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00051734/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara B³otnica, Bia³obrzegi, Promna oraz Radzanów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat
2. komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami,j za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl 3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl Informacje Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. 5. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,,f)
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi data wp³ywu.6.Wykonawca, akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl 7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania zplatformazakupowa.pl, .8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" .9.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku awarii platformy zakupowej mo¿liwy jest kontakt poprzez adres email: pzdpbialobrzegi@post.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.271.23.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane podzielone na zadania
a) Zadanie nr 1 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1132W Siemiradz – Bród na odcinku Siemiradz – Stary Kobylnik od km 1+245 do km 3+880 – CZÊ¦Æ I”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 2,635 km, karczowanie krzaków 200,00 m2, rozbiórka konstrukcji jezdni ³±cznie 2883,00m2, rozbiórka przepustów o ¶r. do 40cm 174,00m, rozbiórka przepustów 100-120cm 21,00 m, demonta¿ s³upków tarcz znaków 4 s³upki/9 tarcz, wykonanie koryta pod konstrukcjê drogi 15, 25, 30 i 40cm ³±cznie 6915,00m2, wykonanie nasypów 105,00m3, wykonanie przepustów z rur PEHD pod drog± o ¶r. 40cm 18,00m, wykonanie przepustów z rur PEHD pod drog± o ¶r. 100cm 10,00m, wykonanie przepustów z rur PEHD pod drog± o ¶r. 120cm 10,00m, wykonanie warstwy ods±czaj±cej z piasku gr. 10cm ³±cznie 6915,00 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10, 15, 20 i 25cm ³±cznie 6915,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej o ¶r. gr. 3cm z betonu asfaltowego AC 16W 743,00 ton, wykonanie warstwy wi±¿±cej o gr. 4 i 6cm z betonu asfaltowego AC 16W ³±cznie 5031,00m2, wykonanie warstwy ¶cieralnej o gr. 3cm z betonu asfaltowego AC 8S ³±cznie 15304,00 m2, umocnienie skarp i dna rowu p³ytami a¿urowymi ³±cznie 136,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o ¶rednicy 40cm 107szt/817,00m, ustawienie przyczó³ków do przepustów o ¶rednicy 40cm 214,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 3929,00m2, oczyszczenie rowów 4574,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego ³±cznie 568,40m2, ustawienie oznakowania pionowego 23 s³upki/34 tablice, ustawienie barier U-14a 28,00m, ustawienie krawê¿ników 15x30cm na ³awie z betonu C12/15 32,00m, ustawienie obrze¿y 30x8cm 91,00m, wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6cm 66,0m2, wykonanie zjazdów z kruszywa ³amanego 127,00m2, wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4cm 1612,0m2 , prze³o¿enie zjazdów z kostki brukowej 111,00m2, monta¿ nowej wiaty przystankowej 1,0kpl., regulacja studni i zaworów ³±cznie 19,0szt. 3,0 szt.

b) Zadanie nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1125W Szczyty – Brze¼ce od km 0+000 do km 1+532 – CZÊ¦Æ I”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 1,532 km, karczowanie krzaków 5000,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni ³±cznie 620,00m2, rozbiórka przepustów 72,00m, rozbiórka znaków ze s³upkami 2s³upki/4 tarcze, demonta¿ progu zwalniaj±cego prefabrykowanego 1,0kpl., wykonanie koryta pod konstrukcjê jezdni 20/40cm ³±cznie 630,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcjê chodników gr 15cm 2182,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcjê zjazdów gr 25cm 729,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcjê wlotów dróg bocznych gr. 30cm 397,00m2, wykonanie nasypów 599,00m3, wykonanie przykanalików o ¶r. 160mm z rur PVC SN8 61,50m, ustawienie krawê¿ników odwadniaj±cych I i II segmentowych ³±cznie 18,0 szt., wykonanie warstwy ods±czaj±cej z piasku gr. 10cm ³±cznie 3938,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr.10, 15, 20 i 25cm ³±cznie 3938,00m2, wykonanie warstwy ¶cieralnej z BA o gr. 3cm 5826,00m2, wykonanie warstwy ¶cieralnej z BA o gr. 6cm 630,00m2, wykonanie warstwy wi±¿±cej z BA o gr. 4cm 397,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA w ilo¶ci 75kg/m2 334,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. do 3cm 285,00m2, umocnienie skarp p³ytami a¿urowymi 17,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o ¶rednicy 40cm 40szt/292,00m, ustawienie przyczó³ków do przepustów o ¶rednicy 40cm 80,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 1141,00m2, oczyszczenie rowów 2003,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego 351,10m2 ustawienie oznakowania pionowego 17 s³upków/19 tablic, ustawienie barier U-14a 12,00m, monta¿ progów zwalniaj±cych p³ytowych 2,0 szt., ustawienie krawê¿nika 15x30 na ³awie bet.C12/15 1535,00m, ustawienie obrze¿y 8x30 wraz z ³aw± bet. C8/10 1626,0m, wykonanie zjazdów z BA o gr. 4cm 729,00m2, prze³o¿enie zjazdów z kostki brukowej o gr. 8cm 39,00m2, regulacja studni teletech. 2,0szt.

c) Zadanie nr 3 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1104W Falêcice – Nowe Miasto nad Pilic±
na odcinku Adamów – Pacew od km 2+715 do km 3+805 – CZÊ¦Æ II”,

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 1,090 km, karczowanie drzew o ¶rednicy 10-15cm 6,00szt., karczowanie krzaków 640,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni, chodników i zjazdów ³±cznie 500,00m2, rozbiórka krawê¿ników wraz z ³aw± bet. i obrze¿y ³±cznie 86,00m, rozbiórka znaków ze s³upkami 2 s³upki/4tarcze, wykonanie koryta na g³êboko¶æ 15cm - 25cm ³±cznie 3713,00m2, wykonanie nasypów 163,00m3, wykonanie kan. deszczowej o ¶rednicy 160mm 18,0m ustawienie krawê¿ników odwadniaj±cych 6,0 szt., wykonanie warstwy ods±czaj±cej z piasku gr. 10cm ³±cznie 2995,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm ³±cznie 349,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10-25cm ³±cznie 2775,00m2, wykonanie warstwy ¶cieralnej z BA o gr. 4cm 5995,00m2, wykonanie warstwy wi±¿±cej z BA o gr. 6cm 349,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA w ilo¶ci 75kg/m2 432,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. do 3cm 120,00m2, umocnienie skarp p³ytami a¿urowymi 43,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o ¶rednicy 40cm 56szt/405,00m, ustawienie przyczó³ków do przepustów o ¶rednicy 40cm 116,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 1090,00m2, oczyszczenie rowów 1625,00m, wykonanie muldy 555,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego ³±cznie 110,00m2, ustawienie oznakowania pionowego 4 s³upki/5 tablic, ustawienie krawê¿ników 15x30cm na ³awie z bet. C12/15 1090,00m, wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6cm ³±cznie 1758,00m2, ustawienie obrze¿y 8x30cm 1316,00m, wykonanie zjazdów z kruszywa o gr. 15cm 718,00m2, wykonanie zjazdów z kostki brukowej o gr. 8cm 997,00m2, przebudowa (prze³o¿enie) zjazdów z kostki betonowej 225,00m2, regulacje studni 1,00szt.,

d) Zadanie nr 4 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1113W Bukówno – Czarnocin - Grotki na
odcinku Ocie¶æ – Grotki od km 6+420 do km 6+875 – CZÊ¦Æ II”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 455,00 m, karczowanie krzaków 484,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni w miejscach utraty no¶no¶ci 69,42 m2, wykonanie koryta pod drogê gr. 15-20cm 108,42,0m2,wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 20-25cm ³±cznie 108,42m2, wykonanie warstwy ¶cieralnej o gr. 3cm z betonu asfaltowego AC8S 2314,00m2, wykonanie warstwy wi±¿±cej z BA Ac 16W gr. 4 i 6cm 108,42m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA AC11W o ¶r. gr. 3cm 160,00t., frezowanie warstwowe do 3cm 100,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o ¶rednicy 40cm 6szt/49,00m, ustawienie przyczó³ków do przepustów o ¶rednicy 40cm 12,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 683,00m2, oczyszczenie rowów 438,00m, ustawienie oznakowania pionowego 9 s³upków/15 tablic , ustawienie barier SP04 135,00m, wykonanie zjazdów z kruszywa 0/31,mm o gr. 15cm 187,00m2,

e) Zadanie nr 5 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1111W Podlesie – Radzanów na odcinku
od km 7+064 do km 7+244 w m. Radzanów – CZÊ¦Æ I”.

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 0,180 km, rozbiórka konstrukcji jezdni, ³±cznie 32,00m2, rozbiórka krawê¿ników 2,00m, rozbiórka przepustów pod zjazdami 13,0m, wykonanie koryta pod konstrukcjê drogi i zjazdów gr. 10-20cm 176,00m2, wykonanie warstwy ods±czaj±cej z piasku gr. 10cm ³±cznie 32,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm ³±cznie 32,00m2, wykonanie warstwy ¶cieralnej z BA AC 8S o gr. 3cm 920,00m2, wykonanie warstwy wi±¿±cej z BA AC 16W o gr. 6cm 32,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA w ilo¶ci 50kg/m2 40,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. do 3cm 120,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o ¶rednicy 40cm 6szt/42,00m, ustawienie przyczó³ków do przepustów o ¶rednicy 40cm 12,00szt., oczyszczenie rowów przydro¿nych 138,00m, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 135,00m2, wykonanie zjazdów z kruszywa 0/31,mm o gr. 15cm 144,00m2.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych – wykonuje, co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na remoncie lub przebudowie lub odbudowie lub budowie drogi, o warto¶ci co najmniej 1 000.000,00 z³ brutto (jeden milion z³otych).
b) Wykonawca dysponuje, albo bêdzie dysponowa³ w okresie realizacji zamówienia, kierownikiem robót w specjalno¶ci drogowej, pe³ni±cym jednocze¶nie funkcjê kierownika budowy, posiadaj±cym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których uprawniaj± uprawnienia ww. specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Z tre¶ci tego zobowi±zania (albo innych dowodów) powinien wynikaæ:
a) Zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego;
b) Sposób i okres udostêpniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wedle za³±cznika 3a oraz na wezwanie: a)O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie: - art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, -art.108 ust. 1 pkt 2 ustawy - art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, na podstawie ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. 835) oraz
rozporz±dzeñ UE, - art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, - art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, - Wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. b) O¶wiadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dn. 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz.1076 i 1086) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Wzór o¶wiadczenia dot.grupy kapita³owej stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. c)Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji iInformacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. Udzia³ podmiotów trzecich:1. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa wy¿ej 3.
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4ustawy, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu Za³±cznik nr 3b do SWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie
przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
tego podmiotu (na wzorze Za³±cznika nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (na wzorze Za³±cznika nr 3c do SWZ).Na wezwanie wykonawca z³o¿y:a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (licz±c wstecz od dnia, w który up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty
budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. -Wzór wykazu robót stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 40.000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w niniejszej SWZ
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. nr: 86 1500 1647 1216 4005 2188 0000 z adnotacj± „wadium – postêpowanie PZDP.271.23.2023”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu z wadium.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one wraz z ofert±.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych
lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ
na zdolno¶ciach tych z wykonawców, który wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których
te zdolno¶ci s± wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia do oferty do³±czaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy)
4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postêpowania, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie musi oddzielnie udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu
z postêpowania, natomiast w odniesieniu do pozosta³ych o¶wiadczeñ i dokumentów Wykonawcy ci mog± z³o¿yæ jeden wspólny dokument.
O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem konsorcjum (liderem).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

10. Zamawiaj±cy przewiduje zap³atê zaliczki o ³±cznej wysoko¶ci 5% wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
11.Podstaw± wyp³aty zaliczki bêdzie pisemny wniosek Wykonawcy. Zamawiaj±cy wyp³aci zaliczkê po weryfikacji z³o¿onego przez Wykonawcê wniosku oraz ³±cznym spe³nieniu poni¿szych warunków.
12. Wniosek powinien zawieraæ:
1) kwotê wnioskowanej zaliczki;
2) numer rachunku, na który zaliczka ma zostaæ wyp³acona,
3) zakres robót, na podstawie zaakceptowanego harmonogramu rzeczowo finansowego, na których realizacjê wykorzysta zaliczkê,
4) termin rozliczenia zaliczki.
13.Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o sposobie rozpatrzenia wniosku w terminie 14 dni od jego otrzymania. W wypadku uwzglêdnienia wniosku o wyp³atê zaliczki, Wykonawca wystawi i dorêczy Zamawiaj±cemu fakturê zaliczkow± w terminie 2 dni od dnia otrzymania informacji o uwzglêdnieniu wniosku. Zamawiaj±cy wyp³aci Wykonawcy zaliczkê w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury zaliczkowej, z zastrze¿eniem spe³nienia przez Wykonawcê warunku, o którym mowa w punkcie 14.
14. Udzielenie zaliczki mo¿liwe jest jedynie po uprzednim wniesieniu przez Wykonawcê zabezpieczenia zwrotu zaliczki w jednej z form wskazanych w punkcie 15. Okres obowi±zywania zabezpieczenia zaliczki obejmuje termin liczony od dnia z³o¿enia go w siedzibie Zamawiaj±cego do dnia wykonania umowy okre¶lonego w umowie.
15. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
16. Zabezpieczenie zaliczki musi obejmowaæ kwotê równ± (100%) kwocie udzielanej zaliczki. Dokument gwarancji (lub porêczenia) musi bezwarunkowo gwarantowaæ wyp³atê na rzecz Zamawiaj±cego ca³ej kwoty zaliczki. W przypadku, gdy zabezpieczenie zostanie wniesione w kwocie ni¿szej od planowanej kwoty zaliczki, zaliczka zostanie wyp³acona do kwoty zabezpieczenia.
17. Orygina³y dokumentów potwierdzaj±cych zabezpieczenie zaliczki Wykonawca sk³ada w Sekretariacie Zamawiaj±cego lub przesy³a na adres mailowy dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmioty udzielaj±ce zabezpieczenia.
18.Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 30 dni od dnia rozliczenia zaliczki i potwierdzenia przez Zamawiaj±cego nale¿ytego wykonania robót budowlanych objêtych kwot± wp³aconej zaliczki

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy, poza ustawowymi przypadkami zmian Umowy, przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej Umowy, w zakresie:
1. Zmianie mog± podlegaæ postanowienia umowy, których nie uda³o siê przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania, takie jak:
a) roboty dodatkowe i zamienne ,
b) zakres prac z uwagi na konieczne zmiany w projekcie,
c) przed³u¿enie terminu wykonania umowy:
- o czas niezbêdny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczno¶ci o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany;
- o czas niezbêdny do wykonania robót zamiennych i dodatkowych
- o czas zwi±zany z oczekiwaniem na decyzjê organów administracji publicznej lub innych podmiotów w³a¶ciwych do wydania koniecznych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, stanowisk itp. niezbêdnych do prawid³owej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wp³ywu Wykonawca;
- o czas niezbêdny na poprawê warunków wykonywania robót zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu ¿ycia, zdrowia i mienia;
- w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, niekorzystnych warunków klimatycznych, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót;
- konieczno¶ci usuniêcia niewypa³ów i niewybuchów;
- konieczno¶æ przeprowadzenia wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót lub wykopalisk archeologicznych;
- gdy zaistniej± okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, ¿e zmiana ta sprzyjaæ bêdzie nale¿ytemu wykonaniu zamówienia, jak równie¿ oszczêdnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu ¶rodków publicznych – o okres trwania tych okoliczno¶ci;
- gdy wyst±pi± zdarzenia losowe uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy, w szczególno¶ci: dzia³anie si³y wy¿szej, klêska ¿ywio³owa, akt terroru, katastrofa – o okres trwania tych okoliczno¶ci;
- wstrzymania prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê - o okres, na który wstrzymano prace;
- wstrzymania prac budowlanych przez Zamawiaj±cego lub przez w³a¶ciwy organ w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia: niewypa³ów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy - o okres, na który wstrzymano prace.
2. Zmiana technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
3. Zmiana jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych.
4. Zmiana parametrów urz±dzeñ lub wyposa¿enia, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
5. Odst±pienia od realizacji czê¶ci robót i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiaj±cego.
6. Zmiana podwykonawcy robót z zastrze¿eniem § 11 ust. 3.
7. Wszystkie zmiany umowy mog± byæ dokonane jedynie za zgod± obu Stron w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
8. Zmiany postanowieñ umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mog± byæ wprowadzone do umowy w ka¿dym czasie.
9. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê harmonogramu realizacji robót, zmiana nie wymaga formy aneksu.
10. W przypadku zmiany przepisów maj±cych wp³yw na realizacje zamówienia, umowa zostanie zmieniona w tym zakresie.
11. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
12. Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji, gdy bêdzie to wynika³o z potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia o 20% warto¶ci zamówienia. Wykonawca wykona minimum 80% warto¶ci zamówienia.
13. Dopuszcza siê zmianê istotnych postanowieñ niniejszej umowy w przypadku wyst±pienia innych obiektywnych czynników nie wymienionych we wcze¶niejszych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-15 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 13:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.