eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miękinia › Przebudowa i remont budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń po byłych mieszkaniach na biura w budynku Nadleśnictwa Miękinia - III POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń po byłych mieszkaniach na biura w budynku Nadleśnictwa Miękinia – III POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miękinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Miękinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (071)3140063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miekinia@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miekinia.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/688693

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń po byłych mieszkaniach na biura w budynku Nadleśnictwa Miękinia – III POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bdc330d-60e2-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00193010/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń po byłych mieszkaniach na biura w budynku Nadleśnictwa Miękinia - III POSTĘPOWANIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434823/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 483036,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem budynku oraz zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń po byłych mieszkaniach na biura w budynku Nadleśnictwa Miękinia w skład których wchodzą:
a) Roboty rozbiórkowe;
b) Roboty żelbetowe;
c) Roboty murowe;
d) Roboty przy stolarce okiennej;
e) Prace tynkarskie, malarskie i okładzinowe;
f) Prace posadzkowe;
g) Prace towarzyszące;
h) Roboty przy stolarce wewnętrznej (ścianka szklana);
i) Roboty przy stolarce drzwiowej wewnętrznej (system jednego klucza);
j) Roboty z zakresu elektrycznego i telekomunikacyjnego:
a. Rozdzielnica;
b. Instalacje odbiorcze;
c. Rozdzielnica IDF;
d. Instalacje niskoprądowe;
k) Roboty z zakresu sanitarnego:
a. Roboty przygotowawcze – demontaże i rozbiórki;
b. Roboty budowlane;
c. Instalacja wod - kan;
d. Instalacja centralnego ogrzewania:
i. Roboty przygotowawcze – demontaże i rozbiórki;
ii. Roboty budowlane;
iii. Roboty instalacyjne c.o.;
Prace związane z wykonaniem nowych powłok malarskich w pomieszczeniach biurowych będą wykonywane etapami, również w godzinach pracy biura Nadleśnictwa.
Zakres prac dotyczący wykonania instalacji klimatyzacji (branża sanitarna) został wyłączony z przedmiotowego postępowania.
Opis kryterium równoważności dla materiałów elektrycznych i telekomunikacyjnych: a) Rozdzielnia R1 - rozdzielnica p/t 5x24 wraz z urządzeniami;
b) Szafa RACK GETFORT 19 CALI 9U 600X600 WISZĄCA
- szafa RACK 19 cali 9U 600X600 wisząca;
c) oprawa typu downlight LED Bari ECO DLN LED
- 28W, 2030lm, 107lm/W, 4000K, 220-240 V AC 50-60Hz, IP44;
d) oprawa awaryjna LED I.IT.V2.5
- 2xLED, 5W, 3h, 245lm, 220-240 V AC 50-60Hz, IP65;
e) oprawa ewakuacyjna LED z piktogramem CRISTAL SCN LED
- 1W, 3h, 220-240 V AC 50-60Hz;
f) oprawa LED' - Oprawa UNI LED
- LED, 41W, 4560lm, 111lm/W, 4000K, 220-240 V AC 50-60Hz;
g) patchcord EFB CAT 6 Patchcord S/FTP
- ekranowany SFTP (dodatkowy oplot osłonowy), cat.6/kat.6, 23AWG (4*2*0.57mm), PVC, HDPE, kolor przewodu: szary, rodzaj żyły: drut miedziany (CU) 100% miedzi, ilość par: 4, pasmo pracy: do 250Mhz, zastosowanie: wewnętrzny (indoor);
h) Switch Netgear GS728TP - Interfejs:  24x port RJ45 PoE 802af (10/100/1000Mbps, Auto MDI/MDX)  4x slot SFP (1000Mbps) - moc zasilacza PoE: 192W (at<30W na port, af<15.4W na port), - przepustowość: 56Gbps, - funkcje przełącznika warstwy L3, - funkcje QoS (4 kolejki priorytetowania), - rozmiar ramki Jumbo: 9KB, - typ obudowy: desktop / RACK (uchwyty w zestawie), - sygnalizacja optyczna LED pracy, - mocowanie RACK w komplecie, - zabezpieczenia: ESD, - Pobór mocy: 264W, - zasilanie: AC 100~240V, - wymiary: 440x257x44mm (szer./dł./wys.), - gwarancja: dożywotnia.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta parametry. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ (w tym w załącznikach do SWZ).
Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania (SWZ i załącznikach do niej). W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
Lokalizacja zamówienia: Budynek biurowy Nadleśnictwa Miękinia ul. Sportowa 2 Miękinia, gmina Miękinia, powiat Środa Śląska, Województwo Dolnośląskie.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że treść wszystkich ofert była niezgodna z warunkami zamówienia Zamawiający odrzuca oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.