eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa utrzymania czystości w budynkach administracyjno - biurowych KOWR OT Bydgoszcz oraz na terenach zewnętrznych, z uwzględnieniem podziału na części



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości w budynkach administracyjno - biurowych KOWR OT Bydgoszcz oraz na terenach zewnętrznych, z uwzględnieniem podziału na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/375604

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania czystości w budynkach administracyjno - biurowych KOWR OT Bydgoszcz oraz na terenach zewnętrznych, z uwzględnieniem podziału na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdee5558-6ee8-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061308/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa utrzymania czystości w budynkach administracyjno - biurowych KOWR OT Bydgoszcz oraz na terenach zewnętrznych, z uwzględnieniem podziału na części - 2 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463265/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.29.2022.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1.
Usługa kompleksowego sprzątania budynku administracyjno - biurowego w Bydgoszczy (85-039) przy ul. Hetmańskiej 38
I. Przybliżone powierzchnie poszczególnych kondygnacji budynku w m2:
Piwnica - 346; Parter-449; I piętro-366; II piętro-366; III piętro-366;
IV piętro (biura przy długim korytarzu, korytarze, klatka schodowa, łazienki)-316; V piętro (korytarze, klatka schodowa, łazienki, pok. 514)-132;
VI piętro (korytarze, klatka schodowa, łazienki)-100;
RAZEM: 2441 m2
1. Powierzchnia do sprzątania w godzinach pracy KOWR dwa razy w miesiącu (na wezwanie) (kasa, serwerownia, pokój 109, pokój 514, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenia archiwum) ok. 416 m2
2. Liczba toalet wyposażonych w WC i umywalki -18 sztuk
3. Liczba pisuarów – 7 sztuk
4. Liczba kabin toaletowych – 32 sztuk
5. Liczba umywalek – 18 sztuk
6. Ilość okien (łącznie z fasadami) – 153 sztuk o pow. ok. 4 m2 każde
7. powierzchnia (dwustronna) szyb stolarki okiennej i drzwiowej – 1.315,00 m2
8. Winda posiada 8 poziomów umiejscowionych od parteru do 7 piętra.

II. Opis powierzchni budynku:
1. Piwnice:
Korytarze: podłoga, ściany, drzwi
Pomieszczenia magazynowe: podłoga, ściany, drzwi,
Pomieszczenia archiwum: podłoga, ściany, okna, drzwi, meble biurowe,
2. Parter:
a) hol, korytarz: podłoga, wycieraczki wewnętrzne, donice z kwiatami, drzwi zewnętrzne, drzwi wewnętrzne, lada, fasada szklana dyżurki, meble, kosze.
b) Toaleta: podłoga, okna drzwi, muszla klozetowa - 1 szt., umywalka - 1 szt., lustro, ściany, kosz.
c) Sale konferencyjne: podłoga, ściany, okna, drzwi, meble biurowe- stoły, krzesła, wyposażenie, kosze, grzejniki.
d) Kuchnia: podłoga, ściany, meble kuchenne, zlewozmywak, kosz, okna, drzwi.
e) Pomieszczenie magazynowe: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejnik, kosz.
f) Pomieszczenia archiwum: podłoga, ściany, okna, drzwi, meble biurowe, grzejniki, kosz
3. I piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, kwiaty,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) gabinety dyrektorów, sekretariat: podłoga, ściany, meble, okna, drzwi, toaleta (muszla klozetowa – 1 szt., umywalka – 1 szt.), grzejniki, kosze.
d) pokoje biurowe - 14: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
e) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.


4. II piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, kwiaty,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) serwerownia: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki,
d) kasa: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki,
e) pokoje biurowe - 19: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
f) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
5. III piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, kwiaty,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) pok. 318: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki,
d) pokoje biurowe - 20: podłoga, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
e) toalety: podłoga, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
6. IV piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) pokoje biurowe - 11: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
d) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
7. V piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) pok. 514: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki, kuchnia: meble kuchenne, łazienka: muszla klozetowa – 1 szt., umywalka – 1 szt., kabina prysznicowa – 1 szt.. glazura
d) toalety: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.

8. VI piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
9. W klatce schodowej zamontowana jest winda przebiegająca przez wszystkie kondygnacje i mająca 8 przystanków z otwieranymi automatycznie drzwiami.
10. Podłogi w budynku:
a) Piwnice – wylewka betonowa
b) Hol i klatka schodowa – tarkett
c) Korytarze – parkiet
d) Pokoje – ok 90% parkiet, ok. 10% wykładziny dywanowe, 1 pokój gres
e) Łazienki i kuchnia - gres

Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonywania został zawarty i opisany w SWZ i w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
- dokonanie wizji lokalnej jest zalecane z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia,
- liczba pracowników zamawiającego: - ok. 100 osób,
- Zamawiający do realizacji przedmiotowego zadania zapewni wszystkie środki czystości i środki higieny osobistej,
- Zamawiający nie zapewnia sprzętu niezbędnego do wykonania usługi,
- usługa utrzymania czystości będzie odbywała się po godz. 15.30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 90136,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych i archiwum w Sekcji Zamiejscowej KOWR w Kusowie, gmina Dobrcz, przy ulicy Osiedlowej 11 oraz dbania o porządek na terenie przedmiotowej nieruchomości.
I. Powierzchnie budynku w m2 - zgodnie z poniższą tabelą powierzchni użytkowej budynku: Parter-479; I piętro-332; RAZEM: 811 m2
1. Liczba toalet wyposażonych w WC i umywalki -6 sztuk
2. Liczba muszli klozetowych – 6 sztuk
3. Liczba pisuarów – 1 sztuka
4. Liczba umywalek – 6 sztuk
5. Ilość okien (łącznie z fasadami) – 55 sztuk
6. powierzchnia (dwustronna) szyb stolarki okiennej i drzwiowej – 232,56 m2

II. Opis powierzchni budynku:
Parter:
a) hol, korytarze: podłoga, wycieraczki wewnętrzne i zewnętrzne, doniczki z kwiatami, drzwi zewnętrzne, drzwi wewnętrzne, meble, kosze, grzejniki.
b) pokoje biurowe - 4: podłoga, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
c) pomieszczenia archiwum: podłoga, okna, drzwi, meble, wyposażenie, kosze, grzejniki, regały archiwalne,
d) kuchnia: podłoga, ściany, okno, drzwi, meble kuchenne, zlewozmywak, kosz,
e) łazienka: podłoga, ściany, kabina prysznicowa, drzwi,
f) toalety: podłoga, okna, drzwi, muszla klozetowa - 2 szt., umywalka - 2 szt., lustra, ściany, kosze, grzejniki.
g) pomieszczenia magazynowe.
I piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, okna, grzejniki, kwiaty,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) pokoje biurowe - 8: podłoga, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi,
d) aneks kuchenny, meble kuchenne, zlewozmywak
e) toalety: podłoga, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 3 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 3 szt., lustra, kosze.
f) pomieszczenia archiwum: podłoga, okna, drzwi, meble, wyposażenie, kosze, grzejniki, regały archiwalne,
g) pomieszczenia magazynowe

III. Opis terenów zielonych
a) powierzchnia terenów zielonych ok. 9.000 m2,
b) powierzchnia do koszenia ok. 9.000 m2
c) ilość drzew ok. 115
IV. Zakres sprzątania

1. Czynności wykonywane trzy razy w tygodniu:
a) wycieranie kurzu z mebli, parapetów, sprzętu biurowego,
b) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach z sanitariatów oraz pomieszczeń zajmowanych przez pracowników KOWR,
c) odkurzanie, zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg - pomieszczenia zajmowane przez pracowników KOWR, poziome ciągi komunikacyjne, schody, wszystkie sanitariaty,
d) wycieranie poręczy schodów z użyciem odpowiedniego środka do mycia,
e) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, miski i deski klozetowe, pisuary, armatura i inne akcesoria),
f) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących (chromowanych) – pomieszczenia biurowe, łazienki,
g) mycie powierzchni szklanych wraz z ramami tj., drzwi wejściowe,
h) neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych,
i) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków przeznaczonych do mycia powierzchni,
j) roznoszenie w łazienkach i toaletach ręczników papierowych i papieru toaletowego a także uzupełniania mydła w płynie oraz płynu do dezynfekcji rąk,
k) dezynfekowanie odpowiednimi środkami zakupionymi przez Zamawiającego klamek, włączników światła oraz słuchawek telefonów.
2. Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu:
a) czyszczenie mebli płynem do konserwacji, odpowiednim do rodzaju powierzchni,
b) odkurzanie mebli tapicerowanych,
c) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów,
d) podlewanie kwiatów na holu biurowca – zgodnie z ich zapotrzebowaniem.
3. Czynności wykonywane raz w miesiącu
a) mycie drzwi, parapetów, grzejników, lamp, opraw wentylacyjnych – dot. pomieszczeń zajmowane przez pracowników KOWR, poziomych ciągów komunikacyjnych, schodów, wszystkich sanitariatów.
b) dezynfekcja odpowiednimi środkami zakupionymi przez Zamawiającego aparatów telefonicznych.
4. Czynności wykonywane co trzy miesiące:
a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami – wiosna, lato, jesień – dot. pomieszczeń zajmowanych przez pracowników KOWR, poziomych ciągów komunikacyjnych, schodów, klatka schodowa (mycie okien i fasady nie wymaga zastosowania technik specjalistycznych).
b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach.
5. Czynności wykonywane jeden raz (latem) w roku:
Czyszczenie rolet
6. Inne obowiązki:
Wykonywanie innych czynności nie wymienionych powyżej, a związanych z kompleksowym sprzątaniem budynku.


ZAKRES DBANIA O PORZĄDEK NA TERENACH ZIELONYCH

1. Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu w okresie jesiennym:
wygrabianie liści oraz usuwanie liści z rynien, chodników, schodów oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych
2. Czynności wykonywane jeden raz na dwa tygodnie w okresie od wiosny do jesieni:
koszenie trawników, znajdujących się na terenie nieruchomości
3. Inne obowiązki:
a) mechaniczne niszczenie chwastów, także tych w szczelinach między płytami i na obrzeżach chodnika,
b) wywóz i utylizacja liści i odpadów zielonych, każdorazowo po koszeniu i wygrabianiu
c) regularne odśnieżanie i posypywanie solą/piaskiem schodów, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, chodnika wokół budynku, parkingu na samochody oraz drogi wewnętrznej wokół klombu w taki sposób aby o godzinie 7:15 wskazane miejsca były już odśnieżone i nie stanowiły zagrożenia dla pracowników i kontrahentów KOWR. W przypadku wystąpienia w ciągu dnia opadów śniegu wymagających dodatkowego odśnieżenia w ciągu dnia Wykonawca zobowiązany jest wykonać tą usługę niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu mu tego faktu przez Zamawiającego i w terminie nie późniejszym niż godzina od zgłoszenia
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zalecana jest wizja lokalna,
b) liczba pracowników zamawiającego: - ok. 6 osób.
c) Zamawiający w przedmiotowym zadaniu NIE ZAPEWNIA środków czyszczących, chemicznych, piorących itp. Wykonawca zobowiązany jest nabyć je na własny koszt.
d) Zamawiający nie zapewnia sprzętu niezbędnego do wykonania usługi.
e) usługa utrzymania czystości będzie odbywała się od godz. 7.30 do godz. 15.30
Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonywania został zawarty i opisany w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 55900,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzątanie Biur i Budynków Marlena Jagielska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 967-019-89-25

7.3.3) Ulica: Pomorska 14/1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121746,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzatanie Biur i Budynków Marlena Jagielska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 967-019-89-25

7.3.3) Ulica: Pomorska 14/1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że w pozycji wartość części - podana jest szacunkowa wartość netto poszczególnych zadań ustalona przed wszczęciem postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.