eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Zielony Taras" w Koszalinie



Og³oszenie z dnia 2023-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej „Zielony Taras” w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej "Zielony Taras" w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360247262

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Leonida Teligi 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-206

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpskoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dps.koszalin.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej „Zielony Taras” w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f0afd70-8eb6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00522357

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00462222/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej „Zielony Taras” w Koszalinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/855900

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (nie dotyczy z³o¿enia oferty) odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformazakupowa.pl,
za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, dostêpnego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dpskoszalin.
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy pos³uguj± siê sygnatur± postêpowania, tj. DAG.261.20.2023.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu „Formularza do komunikacji” opisane zosta³y pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip
2) .7Z
W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
W przypadku podpisania oferty podpisem kwalifikowanym pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie
z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, ¿e:
Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej „Zielony Taras” w Koszalinie z siedzib± przy ul. Leonida Teligi 4 w Koszalinie, adres e-mail: dps@dpskoszalin.pl, tel. 94 717 08 90.
Inspektorem ochrony danych jest Wioleta Pelech. Kontakt z inspektorem jest realizowany za po¶rednictwem adresu mailowego iodo@dpskoszalin.pl oraz poprzez korespondencjê na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
Jako Administrator bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów i udzielonej zgody w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o warto¶ci zamówienia nieprzekraczaj±cej wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 750 000 EURO na ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej „Zielony Taras” w Koszalinie.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej ni¿ okresy wynikaj±ce z przepisów prawa reguluj±ce niezbêdne okresy przetwarzania. Dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa, bêd± przechowywane przez czas wskazany w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych. W przypadku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane bêd± przetwarzane przez okres do 5 pe³nych lat.
Do Pani/Pana danych osobowych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz inne podmioty uczestnicz±ce
w procesach niezbêdnych do realizacji postêpowania. Dane mog± byæ powierzone celem przetwarzania przez podmioty wspieraj±ce funkcjonowanie Administratora, np. Kancelaria Radcy Prawnego, firma serwisuj±ca oprogramowanie i infrastrukturê IT, wy³±cznie podstawie stosownej umowy powierzenia przetwarzania. Administrator nie przekazuje danych osobowych przetwarzanych w swoich zbiorach
do pañstw trzecich, ani ¿adnych organizacji miêdzynarodowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± równie¿ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 6 Ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz.U.2019.0.1429 t.j.).
Przys³uguje Pani/Panu:
a) w ka¿dej chwili przys³uguje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; Administrator danych osobowych przestanie przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe w celach wskazanych w pkt 1, chyba, ¿e w stosunku do tych danych istniej± prawnie uzasadnione podstawy, które s± nadrzêdne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolno¶ci lub dane bêd± niezbêdne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ,
b) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
c) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urz±d Ochrony Danych Osobowych (Warszawa, ul. Stawki 2).
Podanie danych jest obowi±zkowe w sytuacji, gdy przes³ankê przetwarzania stanowi przepis prawa. Podanie danych ma charakter dobrowolny, je¶li jest niezbêdne do zawarcia umowy lub przetwarzania
na podstawie udzielonej zgody. Nie podanie danych osobowych w przypadku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu.
W procesie przetwarzania danych osobowych Administrator danych osobowych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, z uwzglêdnieniem profilowania, w oparciu o dane przekazane
do przetwarzania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.261.20.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 285365,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej „Zielony Taras” w Koszalinie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 4) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, w zakresie:
– termin realizacji: 60 dni
- roboczogodziny: 1.440

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami i ich wag±

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) posiada do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci: wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na bezpo¶redniej ochronie fizycznej osób i/lub mienia na kwotê 150.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100);
2) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, co umo¿liwia jego realizacjê na odpowiednim poziomie jako¶ci, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczone us³ugi,
co najmniej: 4 osoby pe³ni±ce funkcjê pracownika ochrony fizycznej.
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± co najmniej 150.000,00 z³.
3. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa powy¿ej, s±: referencje, po¶wiadczenia b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy;
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacjê zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
4) dokument koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wydany przez uprawniony organ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca do³±czy:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5.1 ppkt 2 SWZ (je¿eli dotyczy),
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5.1 ppkt 3 SWZ sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy PZP (je¿eli dotyczy),
4) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale I SWZ pkt 8 ppkt 4 sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP (je¿eli dotyczy),
5) Pe³nomocnictwo/a (je¿eli dotyczy),
6) Wykaz us³ug, o którym mowa w Rozdziale III SWZ pkt 4 – na potrzeby oceny ofert w kryterium do¶wiadczenie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, wed³ug wzoru okre¶lonego w Rozdziale III pkt 3 SWZ.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±:
5.1) ka¿dy samodzielnie - brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale I pkt 5 ppkt 1 i ppkt 4 SWZ;
5.2) ³±cznie - spe³nianie warunków okre¶lonych w Rozdziale I pkt 5 ppkt 2, 3 i 4 SWZ. - Warunek dotycz±cy posiadania uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej bêdzie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wyka¿e, ¿e posiada wymagane uprawnienia.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców O¦WIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te winny potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1-2 niniejszej umowy, w przypadku zmiany cen rynkowych materia³ów lub kosztów, zwi±zanych z realizacj± umowy. Przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost lub spadek cen lub kosztów.
2. Wykonawca jest uprawniony do wyst±pienia z ¿±daniem zwiêkszenia wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych przes³anek:
1) zmiana cen lub kosztów przekroczy 10% w stosunku do stawek przyjêtych
przez Wykonawcê do ustalenia wynagrodzenia ofertowego,
2) zmiana cen ma istotny wp³yw na realizacjê umowy,
3) ¿±danie zostanie z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 4 m-cy od rozpoczêcia realizacji umowy.
3. Obowi±zkiem Wykonawcy, sk³adaj±cego ¿±danie zmiany wynagrodzenia, jest wykazanie Zamawiaj±cemu, ¿e zmiana ceny wp³ywa na realizacjê umowy i na dzieñ zaistnienia podstaw do waloryzacji wynagrodzenia, ceny przyjête do kalkulacji oferty Wykonawcy s± odpowiednio ni¿sze ni¿ ceny rynkowe lub ¶rednie ceny rynkowe. Do ¿±dania Wykonawca za³±czy stosowne dowody.
4. W przypadku spe³nienia warunków, o których mowa w ust. 2 i ust. 3 wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie podlega³o waloryzacji pocz±wszy od pe³nego miesi±ca kalendarzowego, nastêpuj±cego po z³o¿eniu ¿±dania zmiany wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia nast±pi w oparciu o aktualny wska¼nik zmiany ceny materia³ów lub kosztów (wska¼nik inflacji), og³oszony w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego.
5. Do ka¿dej kolejnej zmiany stosuje siê zapisy ust. 2 i ust. 4. Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, nie mo¿e przekroczyæ 20% warto¶ci pierwotnej umowy.
6. W przypadku, gdy, po dokonaniu zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4, nast±pi zmiana okoliczno¶ci uzasadniaj±cych to zwiêkszenie, w szczególno¶ci spadek cen lub kosztów
o 10% w stosunku do stawek przyjêtych do zwiêkszenia, wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie podlega³o waloryzacji, pocz±wszy od pe³nego miesi±ca kalendarzowego, nastêpuj±cego po zaistnieniu nowych okoliczno¶ci, na co Wykonawca wyra¿a zgodê. Zmiana wynagrodzenia nast±pi w oparciu o aktualny wska¼nik zmiany ceny materia³ów lub kosztów (wska¼nik inflacji), og³oszony w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego.
7. Zamawiaj±cy przewiduje ponadto mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy, w przypadku okre¶lonym w art. 455 ust. 1 pkt 3 i pkt 4 oraz ust. 2 ustawy PZP.
8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawieszenia ¶wiadczenia us³ugi w przypadku wyst±pienia nadzwyczajnych okoliczno¶ci o obiektywnym charakterze, niezale¿nych od stron umowy. W takim przypadku nast±pi zawieszenie wykonania umowy lub czê¶ci umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/855900

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.