eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadki › Rozbudowa wraz z przebudową przedszkola w Sadkach wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr ew.398 obr.Sadki j.ew. Sadki



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa wraz z przebudową przedszkola w Sadkach wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr ew.398 obr.Sadki j.ew. Sadki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11

1.5.2.) Miejscowość: Sadki

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@sadki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa wraz z przebudową przedszkola w Sadkach wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr ew.398 obr.Sadki j.ew. Sadki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e43b46-876b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020814/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa wraz z przebudową przedszkola "Dobre Ludki" w Sadkach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4e43b46-876b-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetarg@sadki.pl
(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 2.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U 2020, poz. 2452). 4.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). 6.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RMw sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego (inaczej zwany otaczającym). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Zamawiający rekomenduje używanie podpisu wewnętrznego. 8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego pod nr. tel. (32) 77 88 999

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. przedmiotowego zakresu zawarto w pkt 2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wraz z przebudową przedszkola w Sadkach wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr ewid. 398 obręb Sadki, jednostka ewid. Sadki.
ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI: Teren o pow. 5100 m2 jest obszarem terenu w rejonie ulicy Kościelnej ze spadkiem w kierunku północno-wschodnim. Działka zabudowana jest istniejącym budynkiem przedszkola. Istniejące na terenie działki: blaszany budynek gospodarczy (3x5m) wraz z wiatą śmietnikową przewidziano do rozbiórki.
PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI: Projektuje się rozbudowę i przebudowę budynku przedszkola w Sadkach wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną, w następującym zakresie: rozbudowa w kierunku wschodnim poprzez łącznik z dachem płaskim – nowa bryła z dachem skośnym będącym kombinacją dachów dwuspadowych, harmonijnie nawiązujący do dachu budynku istniejącego. Zaprojektowano utwardzenie terenu wokół budynku z płyt chodnikowych. Projektowany nowy przebieg drogi ppoż z kostki betonowej. W sąsiedztwie drogi ppoż zaprojektowano utwardzony plac pod wiatę śmietnikową. Wokół projektowanej rozbudowy zaprojektowano skarpy terenowe. Pomiędzy skarpami projektuje się ścieżkę z pospółki na podbudowie z kruszywa wg systemu wybranego producenta.
Projektowana mała architektura: Siedzisko betonowe wokół drzewa na patio wykonać z betonu architektonicznego zgodnie ze schematem DETAL 1 na rys. nr 1 PZT w części PT. Przed wejściem ławki bez oparcia i śmietnik (projektuje się montaż gotowego wyrobu budowlanego, posiadającego wymagane prawem atesty i dopuszczenia zgodne z jego przeznaczeniem. Sposób posadowienia, montażu oraz detale zgodnie z wytycznymi producenta wybranego wyrobu budowlanego).
Projektowana wiata śmietnikowa: Projektuje się montaż gotowego wyrobu budowlanego, posiadającego wymagane prawem atesty i dopuszczenia zgodne z jego przeznaczeniem. Sposób posadowienia, montażu oraz detale zgodnie z wytycznymi producenta wybranego wyrobu budowlanego. Lokalizacja i schemat wiaty przedstawiono na rys. nr 13 PT architektura. Plac pod wiatą:
- warstwa ścieralna kostka betonowa, kolor grafitowy, niefazowana grub. 8 cm
- podsypka piaskowo-cementowa 1:4, grub. 3 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 25 cm
- Zasypka wykopu zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia Is≥ 1,00 oraz wtórny moduł odkształcenia ≥100 MPa
Projektowane ogrodzenie: Częściowa rozbiórka ogrodzenia istniejącego w rejonie pompowni będącego w kolizji z projektowanym zagospodarowaniem oraz rozbiórka części ogrodzenia i bramy na wjeździe na działkę – przedstawiono na rys. nr 1 PZT w części PT. Projektuje się częściowo nowe ogrodzenie. Projektuje się ogrodzenie systemowe h=150cm wg rysunku projektu zagospodarowania terenu, które należy wykonać wg poniższej specyfikacji:
Ogrodzenie terenu z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych i powlekanych PCV o wys.1,50 m na słupkach stalowych ocynkowanych i powlekanych PCV. Słupki osadzone w fundamentach betonowych wg technologii wybranego producenta.
Brama 2-skrzydłowa stalowa ocynkowana lakierowana, szerokość przejazdu 300cm, wysokość 1,5m, wypełnienie z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych powlekanych PCV, słupki przybramowe osadzone w fundamentach betonowych wg technologii wybranego producenta, komplet okuć, zamykana na klucz.
Brama przesuwna stalowa, ocynkowana lakierowana z przeciwwagą SYSTEMOWA – szerokość przejazdu 400cm, wysokość 1,5m, komplet okuć, zamykana na klucz.
Wypełnienie bramy z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych.
Słupki osadzone w fundamentach betonowych wg technologii wybranego producenta.
Furtka stalowa ocynkowana lakierowana 1-skrzydłowa (2 sztuki), szerokość przejścia 100cm, wysokość 1,5m, wypełnienie z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych powlekanych PCV, słupki osadzone w fundamentach betonowych wg technologii wybranego producenta, komplet okuć.
Kolor słupków i paneli (wszystkich ogrodzeń, bram i furtek) zielony RAL 6005.
Panele ogrodzeniowe:
- przekrój oczka 50 x 200 mm
- wysokość 1,50 m - 3 przegięcia
- grubość drutu Ø5 mm
Umieszczanie na ogrodzeniach, na wysokości mniejszej niż 1,8 m, ostro zakończonych elementów, drutu kolczastego, tłuczonego szkła oraz innych podobnych wyrobów i materiałów jest zabronione.
Projektowany plac zabaw: Projektuje się montaż gotowych wyrobów budowlanych, posiadających wymagane prawem atesty i dopuszczenia zgodne z ich przeznaczeniem. Sposób posadowienia, montażu oraz detale zgodnie z wytycznymi producenta wybranego wyrobu budowlanego. Lokalizację zabawek wraz z ich strefami bezpieczeństwa przedstawiono na rys. nr 14 PT architektura. Przedstawione w projekcie urządzenia są przykładowe, dopuszcza się montaż innych, pod warunkiem spełnienia podanych specyfikacji materiałowych i funkcjonalnych, z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa, mieszczących się w obszarze opracowania.
Nawierzchnia placu zabaw: wykonanie nawierzchni bezpiecznej - nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa EPDM o grubości dostosowanej do maksymalnej możliwej wysokości upadku, na podkładzie elastycznym ET gr. 30mm, podbudowa klinująca gr. 5cm z kruszyw łamanych o frakcji 0,05- 4mm, podbudowa konstrukcyjna gr. 15cm z kruszyw łamanych o frakcji 4-31,5mm, warstwa odsączająca gr. 15cm z pospółki zagęszczanej mechanicznie. Kolorystyka nawierzchni: kolor zielony. Uwaga! Przed zamówieniem nawierzchni należy skonsultować jej grubość i warstwy podbudowy z wybranym producentem zabawek pod kątem maksymalnej możliwej wysokości upadku.
a) URZĄDZENIA BUDOWLANE ZWIĄZANE Z OBIEKTAMI BUDOWLANYMI: Zasilanie projektowanych budynków w wodę użytkową i p.poż z istniejącego przyłącza na terenie Inwestora. Odprowadzenie ścieków sanitarnych z projektowanych budynków do istniejącej kanalizacji sanitarnej znajdującej się na terenie Inwestora. Kanalizacja sanitarna jest obsługiwana za pomocą pompowni tłoczącej ścieki do sieci gminnej. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych na przyległy teren. Zasilanie nowego skrzydła budynku przedszkola projektuje się linią kablową z sieci dystrybucyjnej 0,4 kV, której operatorem jest ENEA Operator Sp. z o.o. Enea Operator Sp. z o.o. zapewnia, że istnieją możliwości techniczne zasilenia nowoprojektowanego skrzydła szkoły z istniejącej sieci elektroenergetycznej. Kabel elektroenergetyczny, dobrany do mocy zapotrzebowanej budynku, zostanie doprowadzony ze złącza kablowopomiarowego ZKP, zlokalizowanego przy granicy działki do rozdzielnicy RG nowo projektowanego skrzydła przedszkolnego. Do wykonania zewnętrznej instalacji elektrycznej zostaną wykorzystane kable elektroenergetyczne o poziomie napięcia 0,6/1 kV. Kable elektroenergetyczne zostaną ułożone zgodnie z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami. Rury osłonowe należy zastosować do wprowadzenia kabli do budynku pod posadzką., na skrzyżowaniach i zbliżeniach z podziemną infrastrukturą. Rozdzielnicę główną RG, zaprojektowano w układzie TN-C-S, w których nastąpi przejście z układu zasilania TN-C na układ TN-S. Trasy projektowanych kabli elektroenergetycznych niskiego napięcia przedstawia rys. PZT. Szczegółowe rozwiązania w zakresie zewnętrznych instalacji elektrycznych zostaną przedstawione na etapie projektu technicznego.
b) SPOSÓB ODPROWADZENIA LUB OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW: Ścieki sanitarne z projektowanego budynku, za pośrednictwem istniejącej pompowni i istniejącego rurociągu tłocznego będą podłączone do gminnej sieci kanalizacyjnej. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych na przyległy teren.
c) UKŁAD KOMUNIKACYJNY: Miejsca postojowe:
- istniejące – poza terenem inwestycji
- projektowane - nie dotyczy
Istniejący zjazd od strony drogi - dz. nr 399 przewidziano do przebudowy.
Jezdnie, zjazd:
- warstwa ścieralna kostka betonowa, kolor grafitowy, niefazowana grub. 8 cm
- podsypka piaskowo-cementowa 1:4, grub. 3 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 25 cm
- Zasypka wykopu zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia Is≥ 1,00 oraz wtórny moduł odkształcenia ≥100 MPa
Chodniki:
- płyty betonowe 50x50 kolor jasny szary z posypką z naturalnego kruszywa, grub. 8 cm
- podsypka piaskowo-cementowa 1:4, grub. 5 cm
- warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa, grub. 15 cm
- Zasypka wykopu zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia Is≥ 1,00 oraz wtórny moduł odkształcenia ≥100 MPa
d) SPOSÓB DOSTĘPU DO DROGI PUBLICZNEJ: Teren działki obsługiwany będzie istniejącym zjazdem od strony drogi - dz. nr 399 przewidzianym do przebudowy.
e) PARAMETRY TECHNICZNE SIECI I URZĄDZEŃ UZBROJENIA TERENU:
- Parametry techniczne przyłącza kanalizacyjnego kanalizacji bytowej – rurociąg PVC 160 mm.
- Parametry techniczne kanalizacji deszczowej– nie dotyczy.
- Parametry techniczne przyłącza wodociągowego i p.poż – rurociąg PE63 mm prowadzony z istniejącego wodomierza znajdującego się w budynku funkcjonującego przedszkola.
- Parametry techniczne przyłącza p.poż do hydrantu – hydrant istniejący przy budynku funkcjonującego przedszkola.
- Parametry techniczne zabezpieczenia ppoż – hydrant zewnętrzny istniejący na terenie Inwestora (1 sztuka) Dn 80 o wydajności 10 dm3/s na rurociągu w90.
f) UKSZTAŁTOWANIE TERENU I UKŁAD ZIELENI: Teren o pow. 5100 m2 jest obszarem terenu w rejonie ulicy Kościelnej ze spadkiem w kierunku północno-wschodnim. Istniejące drzewa będące w kolizji z projektowanym zagospodarowaniem przewidziano do wycinki lub przesadzenia (zgodnie z decyzją). Wokół projektowanej rozbudowy zaprojektowano skarpy terenowe. Powierzchnia biologicznie czynna 4098,6m2 80%
4. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI:
- Powierzchnia terenu objętego wnioskiem 5100 m2 100,00%
- Proj. pow. zabudowy – rozbudowa 377,4 7,5%
- Zabudowa istniejąca 245,8 5%
- Zieleń 4098,6 80%
- Chodniki istniejące 94,1 2%
- Drogi projektowane w tym utwardzenie pod wiatę śmietnikową 111 2%
- Chodniki projektowane 173,1 3,5%

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w pkt 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadanej zdolności zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, które swoim zakresem obejmowało roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy/remontu obiektu kubaturowego o wartości min. 2 mln. zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej porównywalnej wartości.
b) w zakresie posiadanego doświadczenia:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
c) W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
d) W zakresie grup społecznie marginalizowanych: Nie dotyczy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie budowy/przebudowy/remontu obiektu kubaturowego o wartości min. 2 mln. zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN. Wzór stanowi Załącznik nr 2B do SWZ, natomiast Podwykonawca (w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach, zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór stanowi Załącznik nr 2C do SWZ.
2) Zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli dotyczy. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi;
5) Kosztorys ofertowy – dla celów poglądowych Zamawiającego.
6) Kopię dowodu wniesienia wadium - w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu. Oryginał wadium w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 pzp
7) Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

(przedruk z SWZ)
16.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 gr.).
16.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
16.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
16.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią, Nr 45 8179 0009 0030 1266 2000 0010.
W tytule przelewu należy podać numer i nazwę postępowania, tj. RO.271.3.17.2022.
16.5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
16.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza.
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
16.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków), zamawiający informuje, iż zmiany umowy zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.