eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo Pomorskie › Modernizacja i przebudowa świetlicy wiejskiej w Chełmoniu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa świetlicy wiejskiej w Chełmoniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566841024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.kowalewopomorskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i przebudowa świetlicy wiejskiej w Chełmoniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e48cbae9-4558-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039488/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja i przebudowa świetlicy wiejskiej w Chełmoniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIiGG.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 913505,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i sposobie określonym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wykonanej przez PSBUD Wałdowo Szlacheckie 87G,
86-302 Grudziądz oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz zgodnie m.in. z decyzją o pozwolenie na budowę nr AB.6740.27.2022.ACel z dnia 21.02.2022 r. Starosty Golubsko- Dobrzyńskiego.
Planowana inwestycja zlokalizowana będzie na działce o nr geod. 132/39, obręb Chełmonie (0004), gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko- dobrzyński, woj. kujawsko -pomorskie.
1.1. Zestawienie powierzchni
- powierzchnia działki (dz.nr 132/39) 3206 m2,
- powierzchnia zabudowy (po rozbudowie) 321,77 m2,
- pow. utwardzona (chodniki i taras) 108,74 m2,
- powierzchnia biologicznie czynna (trawniki) 2647,49 m2,
1.2. Parametry techniczne budynku:
Budynek świetlicy stanowi i będzie stanowił centrum kulturalno-rozrywkowe dla wsi Chełmonie gm. Kowalewo Pomorskie. W budynku znajduje się główna sala użytkowa, mogąca pomieścić do 48 osób, w której możliwe jest organizowanie spotkań. Pomieszczeniami powiązanymi z funkcją świetlicy są dodatkowo pomieszczenia higieniczno-sanitarne (WC męskie + os. niepełnosprawne, WC Kobiet), pomieszczenie aneksu kuchennego oraz pomieszczenie komunikacyjne – hole i przedsionki (zlokalizowane w północnej części budynku). Dodatkowo budynek posiada również pomieszczenia techniczne i gospodarcze (zlokalizowane w południowej części budynku).
Stan istniejący
Budynek został zaprojektowany w technologi tradycyjnej. Ściany fundamentowe oraz ściany nadziemne murowane. Konstrukcja dachu – w postaci wiązarów dachowych drewnianych – deskowych-wolnopodpartych na ścianach zewnętrznych. W części południowej budynku (pomieszczenia gospodarcze i techniczne), dach wykonany w konstrukcji drewnianej w postaci krokwi wolnopodpartych.
Stan projektowany
Projektuje się rozbudowę budynku (pomieszczenia sanitarne + hol z szatnią + pom. administracyjne). W części budynku planuje się wymianę pokrycia dachowego wraz z wykonaniem nowej izolacji. Dodatkowo w części istniejącej projektuje się wykonanie nowych otworów (drzwiowy i okienny) w ścianach konstrukcyjnych oraz wykonanie zakresu związanego z demontażem i montażem instalacji i innych robót szczegółowo opisanych w projekcie budowlanym. Projektuje się wykonanie utwardzenia terenu wokół budynku oraz wykonanie niezadaszonego tarasu od strony zachodniej budynku.
Zadanie nie obejmuje wykonania boiska do siatkówki (odrębne postępowanie).
Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
- Nr 8. Projekt budowlany- projekt zagospodarowania terenu + architektoniczno-budowlany,
- Nr 9. Projekt budowlano- wykonawczy:
9.1 branża architektoniczno-konstrukcyjna
9.2 branża sanitarna,
9.3 branża elektryczna.
- Nr 10. Specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót budowlanych:
10.1 branża budowlana,
10.2 branża sanitarna
10.3 branża elektryczna.
- Nr 11. Przedmiar robót (Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego).
- Nr 12. Informacje dodatkowe – wyjaśnienie SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 979538,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1085187,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 979538,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-PLAST Karol Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030037861

7.3.3) Ulica: Słuchajska

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979538,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.