eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzentyn › "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostekorganizacyjnych Gminy Bodzentyn w 2024 r."



Og³oszenie z dnia 2023-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostekorganizacyjnych Gminy Bodzentyn w 2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bodzentyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009700

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Suchedniowska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bodzentyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413115511

1.5.8.) Numer faksu: 413115114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bodzentyn@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bodzentyn.bip.jur.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostekorganizacyjnych Gminy Bodzentyn w 2024 r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59f6a873-8ea1-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00521306

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00050213/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 „Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn w 2024 r.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem
https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platform±. Szczegó³owe informacje dotycz±ce
przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale II podrozdziale 12
(sposób przygotowania i sk³adania ofert) oraz rozdziale III podrozdziale 1 (sposób porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawc±) niniejszej SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej
tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.,
- w przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ
oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.58.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy
Bodzentyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn tj.:
1) Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Bodzentynie, ul. Ogrodowa 1, 26-010
Bodzentyn – kot³ownia w O¶rodku Zdrowia Stara Wie¶ 28, 26-010 Bodzentyn, NIP: 657 219 73 37,
REGON: 290750584 – szacowana ilo¶æ ok 5.000 litrów
2) Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Bodzentynie, ul. Ogrodowa 1, 26-010
Bodzentyn – kot³ownia w O¶rodku Zdrowia w Bodzentynie ul. Ogrodowa 1, 26-010 Bodzentyn,
NIP: 657 219 73 37, REGON: 290750584 - szacowana ilo¶æ ok 12.000 litrów



3) Szko³a Podstawowa im. Poetów Doliny Wilkowskiej w ¦wiêtej Katarzynie, ul. Kielecka 45, ¦wiêta
Katarzyna, 26-010 Bodzentyn, NIP: 657 23 34 745, REGON: 001190652 - szacowana ilo¶æ ok 16.000
litrów.
4) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Bodzentynie, ul. Rynek Górny 11 oraz ul. Wolno¶ci 4, 26-010
Bodzentyn, NIP: 657 29 19 196, REGON: 36218153 - szacowana ilo¶æ ok 80.000,00 litrów.
5) Szko³a Podstawowa im. Stefana ¯eromskiego w Psarach Starej Wsi, Psary-Stara Wie¶ 59A, 26-010
Bodzentyn, NIP: 657 23 34 840, REGON: 001190630 - szacowana ilo¶æ ok 8.000,00 litrów.
6) Gmina Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn, NIP: 657 251 52 40, REGON: 291009700
- szacowana ilo¶æ ok 15.000 litrów
2.Szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zakupiona w ramach niniejszego zamówienia bêdzie wynosi³a ³±cznie oko³o 136 000,00 litrów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy informuje, ¿e przy przedmiotowych dostawach zastosowanie bêdzie mia³o prawo
opcji, oznacza to, ¿e podane ilo¶ci s± wielko¶ciami szacunkowymi, które nale¿y wyceniæw formularzu ofertowym. Zamawiaj±cy, bêdzie odbiera³ artyku³u sukcesywnie w miarê potrzeb.
Gwarantowana ilo¶æ oleju zakupiona w ramach niniejszej umowy to 70% ilo¶ci okre¶lonych w pkt 1, przy za³o¿eniu sukcesywnej dostawy oleju na podstawie zg³oszeñ – zleceñ, w okresie obowi±zywania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug zgodnych z przedmiotem zamówienia
podstawowego.
Warto¶æ zamówieñ podobnych nie mo¿e przekroczyæ 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu
dotycz±cy/-e:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ co do z³o¿enia dokumentów,
wystarczaj±ce jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia na podstawie którego Zamawiaj±cy uzna, ¿e
Wykonawca posiada dokumenty uprawniaj±ce go do wystêpowania w obrocie gospodarczym
(za³±cznik nr 2 do SWZ).
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ co do z³o¿enia dokumentów,
wystarczaj±cym jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia na podstawie którego Zamawiaj±cy uzna,
¿e Wykonawca posiada dokumenty uprawniaj±ce go do wystêpowania w obrocie gospodarczym
(za³±cznik nr 2 do SWZ).
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum 300.000,00 z³.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
• W zakresie zdolno¶ci technicznej,
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym
okresie, zrealizowa³ co najmniej jedn± dostawê oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci minimum 200
000,00 z³ brutto, przy czym jedna dostawa rozumiana jest jako dostawa, dla jednego
Zamawiaj±cego, sukcesywna o ³±cznej warto¶ci min. 200 000,00 z³ przeprowadzona w okresie
maksymalnie 1 roku.
• W zakresie zdolno¶ci zawodowej,
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ co do z³o¿enia dokumentów, wystarczaj±cym jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia na podstawie którego Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada dokumenty uprawniaj±ce go do wystêpowania w obrocie gospodarczym (za³±cznik nr 2 do SWZ).
Wykonawca którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia na



wezwanie Zamawiaj±cego wykazu us³ug (wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ)
wraz z dowodami z których bêdzie wynika³o, ¿e us³uga ta zosta³a wykonana nale¿ycie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych
nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do
rejestru lub ewidencji.



d) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086 ), z innym wykonawc±, który z³o¿y³
ofertê w postepowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego
wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr
3 do SWZ).
e) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz dostaw - wykonanych, , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych
równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub
ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w
przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne
dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je
uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów
realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu wstêpnym dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci
cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, przy czym
kwota (suma) ubezpieczenia dla jednego i wszystkich przypadków ubezpieczeniowych nie mo¿e
byæ ni¿sza ni¿ 300.000,00 z³ (trzysta tysiêcy z³otych).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania
ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 4 000, 00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).
Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 08.01.2024 r.
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank
Spó³dzielczy w Bodzentynie, na rachunek o nr 98 8493 0004 0090 0900 0358 0020. Wadium musi
wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego),
gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub
porêczeniu musi byæ Gmina Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn.
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze
pisemne ¿±danie zamawiaj±cego,
W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie
utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o
zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy
odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.



Wymagana forma:
• Wniesienie wadium w porêczeniach lub gwarancjach powinno obejmowaæ przekazanie tego
dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u
dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê.
• Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium
w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert.
Uwaga!: Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci skutkuje odrzuceniem oferty.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego
bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian zosta³ zawarty we wzorze umowy stanowiacym za³acznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-08 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.