eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zapewnienie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy pracownikom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy pracownikom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 63 03 278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy pracownikom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12346f92-6006-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036545/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.39 Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej pracownikom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i kandydatom do pracy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433189/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZL-I.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1048069 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy pracownikom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego (dalej w skrócie UMWM).
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na zapewnieniu profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników UMWM obejmujący w szczególności:
a) przeprowadzanie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2067 z późn. zm.),
b) udział lekarza medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP oraz zespołu ds. oceny ryzyka zawodowego i kontrola warunków pracy,
c) wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami,
d) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami – Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów,
e) wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. Nr 148 poz. 973).
3. Miejsce świadczenia usługi (przeprowadzania badań) winno być zapewnione w Krakowie w pomieszczeniach i na urządzeniach zapewnionych przez wykonawcę odpowiadających wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
5. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. W ramach opcji Zamawiający zamierza przedłużać (jednokrotnie albo wielokrotnie) o kolejne miesiące termin obowiązywania umowy o świadczenie usługi będącej jej przedmiotem wraz ze zwiększeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy. Przedmiot zamówienia w ramach opcji będzie realizowany po zakończeniu wykonywania zamówienia podstawowego (lub po wyczerpaniu maksymalnego wynagrodzenia należnego wykonawcy wynikającego z umowy) nie dłużej niż przez kolejne 12 miesięcy na warunkach takich samych jak w umowie dla zamówienia podstawowego (także przy wielokrotnym korzystaniu z prawa opcji łączny okres przedłużenia umowy nie przekroczy 12 miesięcy). Wartość szacunkowa zamówienia w ramach prawa opcji została ustalona na kwotę 476 395,00 zł.
6. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852

7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447416,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy wykonać w terminie do 12 miesięcy od zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia należnego wykonawcy wynikającego z umowy – w zależności, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej (rozpoczęcie realizacji umowy nie nastąpi wcześniej niż od 1 stycznia 2023 r.) oraz z uwzględnieniem przedłużenia terminu wynikającego z prawa opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.