eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM HISTORII KIELC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260111057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Leonarda 4

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 34055 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mhki.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mhki.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl https://mhki.kielce.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76bd1ebc-6bed-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004945/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457197/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MHKi.A.261.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 266484,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc (dalej: Muzeum). Usługa obejmuje również ochronę terenu wokół budynku i budynków znajdujących się na wewnętrznym dziedzińcu.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Muzeum Historii Kielc, ul. Świętego Leonarda 4, 25-303 Kielce.

3. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień

Kod CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie

5. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji usługi Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6. W celu przygotowania rzetelnej oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu Muzeum. Wykonawcy mogą uzgodnić termin przeprowadzenia oględzin budynku z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego do udzielania informacji nt. zamówienia, wskazanymi w rozdziale XVIII niniejszej SWZ. Odbycie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
7. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony osób i mienia.
1) Przez ochronę osób należy rozumieć działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia, nietykalności osobistej osób przebywających w Muzeum.
2) Przez ochronę mienia należy rozumieć działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz uniemożliwienie wstępu osób nieuprawnionych na teren obiektu.
8. Ochrona będzie świadczona w systemie ciągłym, tj. całodobowo, we wszystkie dni tygodnia (w tym dni ustawowo wolne od pracy) przez jednego pracownika ochrony na zmianie.
9. Muzeum nie podlega obowiązkowej ochronie zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2020 poz. 838 ze zm.).
10. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony fizycznej, którzy będą wykonywać w Muzeum bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia:
1) Byli zatrudnieni przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1510 ze zm.).
2) Posiadali kwalifikacje zawodowe zgodne z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021 poz. 1995 z późn. zm.), byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz legitymowali się aktualnym zaświadczeniem.
3) Posiadali co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony.
4) Byli niekarani.

11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223776,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310960,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223776,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA - CK Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LEGION CK Sp. z o.o. , MUSI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571719199

7.3.3) Ulica: Generała Józefa Hauke-Bosaka 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-217

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy : wsparcie grupy interwencyjnej.
Nazwa Podwykonawcy: EKOTRADE Sp. z o.o. Al. Na Stadion 50, 25-127 Kielce.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223776,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.