eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi drukowania dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi drukowania dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f15ec409-635a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi drukowania dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f15ec409-635a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067363/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi drukowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/2023/MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55397,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: „Usługi drukowania i dostawy albumu „Najcenniejsze. Muzeum Wojska Polskiego”, t. 4, Szable polskie i europejskie XVI–XX wiek”. Dane techniczne:
a) Format: 235x280 mm, układ pionowy.
b) Objętość: 320 stron.
c) Oprawa:
• tektura 2,5 mm, grzbiet prosty, blok książkowy szyty nićmi, biała kapitałka;
• oklejka 4+0 + folia mat + lakier UV.
d) Wyklejka: niezadrukowana offset 140 g.
e) Środek: druk: CMYK 4+4, papier kreda 130 g, kreda mat.
f) Pakowanie zbiorcze.
g) Nakład: 1000 egzemplarzy.
h) Proof oklejki i 10 stron ze środka.
i) Transport do: Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Cytadela Warszawska,
ul. Dymińska 13, Warszawa 01-519.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 39300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: „Usługi drukowania i dostawy kalendarzy”. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kalendarzy do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Cytadela Warszawska, ul. Dymińska 13 bud. nr 6, Warszawa 01-519. Przedmiot zamówienia obejmuje wydrukowanie i dostawę:
1) 300 szt. kalendarzy książkowych: kalendarz książkowy A5 dzienny | kolor bordo 4700/ z 4 wytłoczonymi logo na pierwszej stronie (jedno centralnie, 3 niżej w jednej linii), + cztery wkładki (kolor z dwóch stron- CMYK 4+4)
2) 1300 szt. kalendarzy trójdzielnych

Dane techniczne kalendarzy:
A) kalendarz książkowy
Format bloku: 205 X 290 mm – kolor bordo
Układ: 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie, przed każdym miesiącem terminarz miesięczny
Objętość: 360 stron + 8 stron z mapami
Papier: chamois 80g/m2
Druk: szaro-bordowy
Kalendarium 5 języczne: PL, EN, DE, RUS, FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku
skorowidz od A do Z
Wykończenie: Blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, perforacja narożników
dodatkowe:
tłoczenie logo na sucho ( 4 logotypy- jeden centralnie , trzy mniejsze w jednej lini poniżej))
wklejenie wklejki 4 szt. CMYK 4+4

Pakowanie zbiorcze.
Nakład: 300 egzemplarzy książkowych

B) kalendarz trójdzielny
KOPERTA KARTONOWA
GŁÓWKA- wypukła
Papier: tektura 1,9 mm oklejana papierem 150 g
Zadruk: jednostronny 4+0
Format: 308x210 mm
Uszlachetnienie: folia błysk
Inne: dziurka o średnicy 5 mm
Pakowanie rozdzielne- każda wersja oddzielanie.
Nakład: 1300 egzemplarzy trójdzielnych (4 wzory)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 16097,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41265 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41265 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Libra-Print Daniel Puławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 451193225

7.3.3) Ulica: Poznańska 36

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41265 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33852 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46949,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33852 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Poligraficzno-Introligatorska "UDZIAŁOWIEC" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150523606

7.3.3) Ulica: Narcyzowa 2

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33852 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.