eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Zakup autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim - likwidacja barier transportowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim – likwidacja barier transportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZO - REWALIDACYJNYCH W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241651080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 71

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zpswr.wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpswr.wodzislaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zpswrwodzislaw.bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/006

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim – likwidacja barier transportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c19a97-6684-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00234497/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim - likwidacja barier transportowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446807/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPSWR.26.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345575,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego przy ul. Kopernika 71, 44-300 Wodzisław Śląski, fabrycznie nowego, pozbawionego wad i uszkodzeń autobusu 21 osobowego (20+1) kategorii M3, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózku inwalidzkim. Rok produkcji pojazdu bazowego po 01.01.2022 r., uprzednio nierejestrowanego, o mocy mieszczącej się w zakresie 150-200 KM, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności obejmować będzie koszty: autobusu, koszty dostawy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji, próby eksploatacyjnej przed odbiorem, przeszkolenia wyznaczonego personelu Zamawiającego (w ilości do 2 osób) z zakresu obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego oraz dostarczenia kompletu wymaganej dokumentacji – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wykazem minimalnych wymagań technicznych, funkcjonalno-użytkowych i wyposażenia autobusu.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony autobus spełniał wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ” (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 988 ze zm.), oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
3. Zamawiający wymaga aby w cenie pojazdu uwzględniono koszty wszystkich przeglądów gwarancyjnych i okresowych w okresach udzielenia gwarancji, zgodnych co do zakresu, części i robocizny z kartą przeglądową producenta pojazdu bazowego.
4. Wszystkie przeglądy gwarancyjne, okresowe pojazdu wymagane w warunkach gwarancji (usługa, części oraz koszty materiałów eksploatacyjnych i koszty przeglądu windy przez UDT) wykonywane są na koszt Wykonawcy.
5. Wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie pojazdu powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i homologacje oraz spełniać odpowiednie normy i przepisy stosowane przy budowie i przewozie zbiorowym osób, w tym w szczególności osób niepełnosprawnych.
6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił co najmniej jeden punkt serwisowy na terenie województwa śląskiego.
7. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w obsłudze dostarczonego pojazdu na podstawie instrukcji obsługi, potwierdzone protokołem instruktażu (szkolenia).
8. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania autobusu „Pojazd dla niepełnosprawnych” z możliwością łatwego demontażu i ponownego montażu zgodnie z obowiązującymi Przepisami o ruchu drogowym oraz do umieszczenia w widocznym miejscu na pojeździe logo Jednostki samorządu oraz informacji (w postaci naklejki przekazanej przez zamawiającego) o dofinansowaniu zakupu pojazdu ze środków PFRON, wraz z logo PFRON (miejsca oznakowania do uzgodnienia z Zamawiającym).
9. Zamawiający informuje, że dla autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia osób na wózku inwalidzkim nie dopuszcza tzw. rejestracji dwuetapowej pojazdu.
10. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dziale II SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
11. Zakup współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach zadania pn. „ Zakup autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Szkolno –Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim – likwidacja barier transportowych”, realizowanego w ramach programu „Program wyrównywania różnic między regionami III”, w obszarze D.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467154,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467154,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467154,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388189940

7.3.3) Ulica: Żurawia

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467154,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.