Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471917/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00479082/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00488501/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa pojemników przyulicznych na odpady, wywóz odpadów niesegregowanych oraz wywóz odpadów biodegradowalnych z terenu miasta i gminy Bytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-185c2e35-77ee-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa pojemników przyulicznych na odpady, wywóz odpadów niesegregowanych oraz wywóz odpadów biodegradowalnych z terenu miasta i gminy Bytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-185c2e35-77ee-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036439/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Opróżnianie pojemników przyulicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471917
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.32.2023.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 377217,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa pojemników przyulicznych na odpady, wywóz odpadów niesegregowanych oraz wywóz odpadów biodegradowalnych z terenu miasta
i gminy Bytów.
Zakres usługi w trakcie całego okresu trwania umowy obejmuje:
1) Opróżnienie do 82.766 pełnych pojemników przyulicznych, w tym psich pakietów
po stwierdzeniu konieczności wywozu odpadów przez Zleceniobiorcę z terenu miasta
i gminy Bytów zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
2) Wywóz odpadów niesegregowanych o łącznej masie do 1800 m³ po zgłoszeniu telefonicznym przedstawiciela Zamawiającego, z miejsc przez niego wskazanych.
3) Wywóz odpadów biodegradowalnych o łącznej masie do 1000 m³ po zgłoszeniu telefonicznym przedstawiciela Zamawiającego, z miejsc przez niego wskazanych, zebranych w worki do pojemności 1 m3.
4) Zbieranie odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia pojemników przyulicznych służących do gromadzenia odpadów; obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników.
5) Przekazanie zebranych odpadów niesegregowanych i odpadów biodegradowalnych
do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów,
tj. ZZO w Sierznie, i poniesienie kosztów ich zagospodarowania, według obowiązującego cennika ZZO w Sierznie.
6) Przedkładanie Zamawiającemu kart odbioru odpadów BDO oraz sprawozdań z ilości
i rodzaju zebranych odpadów, które zostały przekazane do ZZO w Sierznie.
7) Przekazywanie Zamawiającemu informacji o ewentualnych zniszczeniach, nieprawidłowościach w obsłudze pojemników.
8) Mycie wkładów koszy 1 raz w roku na przełomie kwiecień-maj na zgłoszenie Zamawiającego.
9) Częstotliwość usługi dostosowana będzie do potrzeb Zamawiającego w przypadku odpadów niesegregowanych i odpadów biodegradowalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania usługi w dniu zgłoszenia.
10) Wykonanie usługi winno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:
- ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
- ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
- przepisów prawa miejscowego.
11) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu:
- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Bytowa zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.) oraz art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2023 r. poz. 221 ze zm.);
- wpis do prowadzonego przez Marszałka Województwa Pomorskiego rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII i XV), o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
Obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu umowy
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac określonych przedmiotem umowy
z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia
i kwalifikacji oraz sprzętu, a nadto do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją umowy.
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osobom trzecim i Zamawiającemu oraz za szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, także za szkody
i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich,
a powstałe w związku z wykonywaną usługi.
3) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do sumy gwarancyjnej nie niższej niż 100.000,00 zł obejmującej czas trwania umowy, tj. do 31.12.2025 r.
4) W trakcie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów i zasad BHP, p.poż., ruchu drogowego.
5) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności opróżniania koszy ulicznych oraz wywozu odpadów niesegregowanych i odpadów ulegających biodegradacji w trakcie realizacji zamówienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy.
6) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności opróżniania koszy i wywozu odpadów.
7) Zamawiający informuje, że w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektora pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
8) Zatrudnienie osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu
umowy.
9) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań zostały
uregulowane w § 5 i § 9 projektu umowy.
10) Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt.7 ustawy Pzp.
WARUNKI WYKONYWANIA USŁUGI
1) Zamawiający wymaga zapewnienia gotowości do wykonywania usług związanych z:
a) opróżnianiem pojemników przyulicznych w okresie:
- przez cały rok tj. styczeń – grudzień w dniach od poniedziałku do soboty.
Zamawiający po uprzednim zgłoszeniu może wymagać od Wykonawcy świadczenia usługi także w dni wolne od pracy, niedziela i święta,
b) wywozem odpadów niesegregowanych (kod odpadu: 20 03 01) na zgłoszenie Zamawiającego,
c) wywozem z odpadów biodegradowalnych (kod odpadu: 20 02 01) na zgłoszenie Zamawiającego.
2) Wykonawca jest zobowiązany w ostatnim dniu roboczym miesiąca złożyć raport pisemny zawierający:
- datę wykonania usługi,
- lokalizację miejsc wykonywanej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez DANGRAS Daniel Nowakowski, ul. Tęczowa 3, 83-420 Liniewo przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa produktów leczniczych - umowa ramowa ZP16/A/11/2024
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP17/2024
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - umowa ramowa ZP14/A/9/2024
- Przebudowa ulicy Jagodowej w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
- "Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chodów"
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Raczycach, gm. Odolanów
- Remont elektrycznych instalacji zewnętrznych na terenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych na terenie nieruchomości administrowanych przez Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.