Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie remontu pomieszczenia zlokalizowanego w budynku przy ulicy Piłsudskiego 9”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@centrum-pediatrii.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-pediatrii.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/przetargi_zakup1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie remontu pomieszczenia zlokalizowanego w budynku przy ulicy Piłsudskiego 9”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044b59ac-874a-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050802/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Remont korytarza w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu, zlokalizowanego na I piętrze w budynku zlokalizowanym przy ulicy Piłsudskiego 9.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W SWZ dla postępowania PZ/15/2022 Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy PZP w zakresie: remontu pomieszczeń Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o. w wysokości nie wyższej niż 50% wartości podstawowego wynagrodzenia.
Na tej postawie Zamawiający zaprosił Wykonawcę do złożenia oferty na wykonanie remontu pomieszczenia w tym samym
budynku.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fed5e2a3-fc61-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15402,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w ramach remontu wykona następujące prace:
1. Skucie płytek PCV, ugruntowanie i wypoziomowanie podłoża – ok. 18 m.kw.
2. Ułożenie gresu na posadzce i wykończenie cokoły/listwa wykończeniowa.
3. Usunięcie uszkodzonych fragmentów tynku.
4. Uzupełnienie tynków wewnętrznych ze wzmocnieniem.
5. Usunięcie starych powłok farb.
6. Gruntowanie ścian – ok. 51 m.kw.
7. Wykonanie gładzi wraz z gruntowaniem oraz malowaniem i arylowaniem łączeń
8. Montaż sufitu powieszanego.
9. Demontaż umywalki wraz ze skuciem płytek.
10. Wykonanie fartucha z glazury w obrysie umywalki
11. Montaż umywalki wraz z szafką.
12. Demontaż grzejnika, wykończenie wnęki za grzejnikiem oraz montaż grzejnika.
13. Wykończenie parapetów gresem.
14. Wykonanie niezbędnych prac elektrycznych w pomieszczeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15402,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15402,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15402,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Kasprzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441774283
7.3.3) Ulica: Gen. Franciszka Kleeberga
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-218
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15402,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy komunalnej, samojezdnej zamiatarki bezpyłowej - szorowarki (maszyny czyszczącej) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- dostawa implantów ortopedycznych
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
- Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Budowa placu zabaw i boiska przy ZSP w Łękawie
- Wymiana pionów instancyjnych centralnego ogrzewania i wymiana instalacji wod-kan
- Wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach "A" i "B" Starostwa Powiatowego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17
- Przebudowa gminnych lokali mieszkalnych
- Rozbudowa i przebudowa Centrum Kultury i Sztuki w Ciechanowie - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.