eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Budowa i przebudowa dróg gminnych i parkingów na terenie gminy Końskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych i parkingów na terenie gminy Końskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a6decd4-6434-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych i parkingów na terenie gminy Końskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a6decd4-6434-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040922/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej ul. Warszawskiej w Końskich

1.1.15 Budowa drogi dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej – ul. Ks. Jerzego Popiełuszki

1.1.16 - Budowa drogi dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej – ul. Kardynała Stefana

1.1.17 Budowa drogi dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej – ul. Ks. Kazimierza Sykulskiego,

1.1.18 - Budowa drogi dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej Pomyków – Górny Młyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP- 271.1.25.2023.EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej ul. Warszawskiej
w Końskich
W zakres zamówienia wchodzi m.in.:
- rozbiórka istniejącego chodnika,
- rozbiórka krawężników, betonowych 15x30x100 i obrzeży betonowych,
- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem urobku na odległość do 1 km,
- wykonanie podbudowy z kruszywa,
- ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- ustawienie obrzeży betonowych 8x25x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8cm (typ Behaton), na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5cm spoiny wypełnione piaskiem, chodnik – kolor szary,
- wykonanie nawierzchni z płytek betonowych z wypustkami o gr. 5cm kolor żółty, wymiarach 35x35 cm na podsypce cem.-piaskowej gr. 5cm,
- wykonanie oznakowania przejścia dla pieszych : oznakowanie poziome i pionowe z aktywnymi znakami D-6,
- usunięcie istniejącego oznakowania poziomego i pionowego przejścia dla pieszych,
- zamocowanie aktywnych punktów elementów odblaskowych LED „kocie oczka”
- budowa dedykowanego oświetlenia dla przedmiotowego przejścia: montaż i ustawienie słupów aluminiowych, montaż wysięgników rurowych na słupach, montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, wykonanie linii do zasilania opraw LED,
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- inwentaryzacja geodezyjna .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 94525,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej –
ul. ks. Jerzego Popiełuszki w Końskich,
W zakres zamówienia wchodzi m.in.:
- rozbiórka istniejących zjazdów (z kostki betonowej gr. 6-8 cm i płyt betonowych),
- wykop gł. 25 cm z odwozem urobku na odległość do 1 km,
- wykonanie podbudowy z kruszywa,
- wymiana uszkodzonych krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- naprawa nawierzchni wzdłuż krawężnika (gr. w-wy 6cm),
- ustawienie obrzeży betonowych 8x25x100 cm na łąwie betonowej z oporem,
- wykonanie chodnika oraz zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm (typ Behaton), na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm spoiny wypełnione piaskiem, chodnik – kolor szary, zjazdy – kolor grafitowy,
- wyrównanie terenu pomiędzy chodnikiem a ogrodzeniami,
- wymiana opraw sodowych na oprawy enegrooszczędne typu LED (energooszczędne oprawy typu LED z programowalnymi poziomami oświetlenia w wybranych odstępach czasowych (np. redukcja mocy oprawy ze 100% do 50% w godzinach późnonocnych zgodnie z normą PN – EN 13201, mieć możliwość współpracy z zewnętrznym systemem sterowania, powinny być poddane przepięciom napięcia i zagrożeniom atmosferycznymi, wymienny moduł LED, posiadać gwarancję minimum 3 letnią, oznakowania CE, SCQ, ROHS, umieszczone na produkcie i na opakowaniu oznacza zgodność z normami Wspólnoty Europejskiej: LV / 73/23 / EWG - 93/68 /CEE - 2006/95 CE EMC 89/336 / EWG - 92/31 / EWG -93/68 / EWG, 2004/108/ WE. System Jakości ISO 9001:2008, możliwość zastosowania modułu czujnika ruchu),
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- inwentaryzacja geodezyjna .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 154902,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej –
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Końskich,
W zakres zamówienia wchodzi m.in.:
- rozbiórka istniejących zjazdów (z kostki betonowej gr. 6-8 cm i płyt betonowych),
- wykop gł. 25 cm z odwozem urobku na odległość do 1 km,
- wykonanie podbudowy z kruszywa,
- wymiana uszkodzonych krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- naprawa nawierzchni wzdłuż krawężnika (gr. w-wy 6cm),
- ustawienie obrzeży betonowych 8x25x100 cm na łąwie betonowej z oporem,
- wykonanie chodnika oraz zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm (typ Behaton), na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm spoiny wypełnione piaskiem, chodnik – kolor szary, zjazdy – kolor grafitowy,
- wyrównanie terenu pomiędzy chodnikiem a ogrodzeniami,
- wymiana opraw sodowych na oprawy enegrooszczędne typu LED (energooszczędne oprawy typu LED z programowalnymi poziomami oświetlenia w wybranych odstępach czasowych (np. redukcja mocy oprawy ze 100% do 50% w godzinach późnonocnych zgodnie z normą PN – EN 13201, mieć możliwość współpracy z zewnętrznym systemem sterowania, powinny być poddane przepięciom napięcia i zagrożeniom atmosferycznymi, wymienny moduł LED, posiadać gwarancję minimum 3 letnią, oznakowania CE, SCQ, ROHS, umieszczone na produkcie i na opakowaniu oznacza zgodność z normami Wspólnoty Europejskiej: LV / 73/23 / EWG - 93/68 /CEE - 2006/95 CE EMC 89/336 / EWG - 92/31 / EWG -93/68 / EWG, 2004/108/ WE. System Jakości ISO 9001:2008, możliwość zastosowania modułu czujnika ruchu),
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- inwentaryzacja geodezyjna .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 633779,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej
– ul. ks. Kazimierza Sykulskiego w Końskich,
W zakres zamówienia wchodzi m.in.:
W zakres zamówienia wchodzi:
- rozbiórka istniejących zjazdów (z kostki betonowej gr. 6-8 cm i płyt betonowych),
- wykop gł. 25 cm z odwozem urobku na odległość do 1 km,
- wykonanie podbudowy z kruszywa,
- wymiana uszkodzonych krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- naprawa nawierzchni wzdłuż krawężnika (gr. w-wy 6cm),
- ustawienie obrzeży betonowych 8x25x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie chodnika oraz zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm (typ Behaton), na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm spoiny wypełnione piaskiem chodnik – kolor szary, zjazdy – kolor grafitowy,
- wyrównanie terenu pomiędzy chodnikiem a ogrodzeniami,
- wymiana opraw sodowych na oprawy enegrooszczędne typu LED, (energooszczędne oprawy typu LED z programowalnymi poziomami oświetlenia w wybranych odstępach czasowych (np. redukcja mocy oprawy ze 100% do 50% w godzinach późnonocnych zgodnie z normą PN – EN 13201, mieć możliwość współpracy z zewnętrznym systemem sterowania, powinny być poddane przepięciom napięcia i zagrożeniom atmosferycznymi, wymienny moduł LED, posiadać gwarancję minimum 3 letnią, oznakowania CE, SCQ, ROHS, umieszczone na produkcie i na opakowaniu oznacza zgodność z normami Wspólnoty Europejskiej: LV / 73/23 / EWG - 93/68 /CEE - 2006/95 CE EMC 89/336 / EWG - 92/31 / EWG -93/68 / EWG, 2004/108/ WE. System Jakości ISO 9001:2008, możliwość zastosowania modułu czujnika ruchu),
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- inwentaryzacja geodezyjna .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 467614,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej Pomyków – Górny Młyn.
W zakres zamówienia wchodzi:
- wykonanie koryta pod budowę chodnika i zjazdy z profilowaniem i zagęszczeniem z odwozem urobku do 1 km,
- wykonanie podbudowy z kruszywa pod chodnik
- wykonanie podbudowy na zjazdach: wzmocnienie podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem z wytwórni o wytrzymałości Rm=2,50 MPa gr. 15 cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 kruszywo kamienne łamane stabilizowane mech. gr. 20 cm- kruszywo 0/31,5mmm,
- ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie chodnika oraz zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm (typ Behaton), na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5cm, spoiny wypełnione piaskiem, chodnik – kolor szary, zjazdy – kolor grafitowy,
- wykonanie utwardzonego pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5mm gr. w-wy 10 cm,
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- inwentaryzacja geodezyjna .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 128732,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64762,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103140,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64762,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Marbruk Marcin Jakubczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991332125

7.3.4) Miejscowość: Przysucha

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64762,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103336,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168071,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103336,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U Marbruk Marcin Jakubczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991332125

7.3.4) Miejscowość: Przysucha

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103336,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378467,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591896,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378467,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U Marbruk Marcin Jakubczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991332125

7.3.4) Miejscowość: Przysucha

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378467,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287881,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458310,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287881,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Marbruk Marcin Jakubczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991332125

7.3.4) Miejscowość: Przysucha

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287881,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92793,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147259,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92793,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Marbruk Marcin Jakubczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991332125

7.3.4) Miejscowość: Przysucha

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92793,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.