Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506252/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
- 2023/BZP 00101296/01 - Wynik z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.2.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: info@arimr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519616
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00506252
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. dot. Sekcji 4.2.10 - dot. części nr 1 i nr 2 zamówienia "Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej":
Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia:
1. Część nr 1 zamówienia – dostawa artykułów biurowych, od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2023 r.) do wyczerpania kwoty brutto wskazanej w § 4 ust. 2 projektowanych postanowieniach umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2023r.
2. Część nr 2 zamówienia – dostawa papieru kserograficznego, od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2023 r.) do wyczerpania kwoty brutto wskazanej w § 4 ust. 2 projektowanych postanowieniach umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2023r.
II. Sposób oraz termin składania ofert i otwarcia ofert
1. Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta musi zostać podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności. Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej udostępnionej przez Zamawiającego na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/arimr .
UWAGA:
(dotyczy części nr 1 zamówienia - należy złożyć jedynie w przypadku zaoferowania artykułów równoważnych
Przedmiotowe środki dowodowe - próbkę oferowanych artykułów równoważnych, należy umieścić w zamkniętej kopercie/paczce oznakowanej danymi Wykonawcy (nazwą i adresem oraz zaadresowanej jak poniżej i złożyć w biurze Zamawiającego mieszczącym się pod adresem: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa, Parter – Kancelaria Główna. Termin składania przedmiotowych środków dowodowych upływa wraz z terminem składania ofert.
[nazwa i adres Wykonawcy]
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa
„PRÓBKA - Załącznik do oferty w postępowaniu „Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych w roku 2023”
Część nr 1 zamówienia - artykuły biurowe
nr ref. DPiZP.2619.12.2022
NIE OTWIERAĆ przed dniem 29.12.2022 r., godz. 12:00
2. Termin składania ofert upływa w dniu 29.12.2022 r. o godzinie 11.00.
3. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.12.2022 r. o godzinie 12.00.
4. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty wynikające z niezastosowania się przez Wykonawcę do wymagań niniejszej SWZ.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy, odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w stosunku do przedmiotowych środków dowodowych, z uwagi na to, że wymaga przedstawienia w części nr 1 zamówienia przedmiotowych środków dowodowych (próbki oferowanych artykułów równoważnych), których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Po zmianie:
I. dot. Sekcji 4.2.10 - dot. części nr 1 i nr 2 zamówienia "Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej":
Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia:
1. Część nr 1 zamówienia – dostawa artykułów biurowych, od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2023 r.) do wyczerpania kwoty brutto wskazanej w § 4 ust. 2 projektowanych postanowieniach umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2023r.
2. Część nr 2 zamówienia – dostawa papieru kserograficznego, od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2023 r.) do wyczerpania kwoty brutto wskazanej w § 4 ust. 2 projektowanych postanowieniach umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2023r.
II. Sposób oraz termin składania ofert i otwarcia ofert
1. Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta musi zostać podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności. Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej udostępnionej przez Zamawiającego na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/arimr .
UWAGA:
(dotyczy części nr 1 zamówienia - należy złożyć jedynie w przypadku zaoferowania artykułów równoważnych)
Przedmiotowe środki dowodowe - próbkę oferowanych artykułów równoważnych, należy umieścić w zamkniętej kopercie/paczce oznakowanej danymi Wykonawcy (nazwą i adresem oraz zaadresowanej jak poniżej) i złożyć w biurze Zamawiającego mieszczącym się pod adresem: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa, Parter – Kancelaria Główna. Termin składania przedmiotowych środków dowodowych upływa wraz z terminem składania ofert.
[nazwa i adres Wykonawcy]
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa
„PRÓBKA - Załącznik do oferty w postępowaniu „Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych w roku 2023”
Część nr 1 zamówienia - artykuły biurowe
nr ref. DPiZP.2619.12.2022
NIE OTWIERAĆ przed dniem 04.01.2023 r., godz. 12:00
2. Termin składania ofert upływa w dniu 04.01.2023 r. o godzinie 11.00.
3. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.01.2023 r. o godzinie 12.00.
4. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty wynikające z niezastosowania się przez Wykonawcę do wymagań niniejszej SWZ.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy, odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w stosunku do przedmiotowych środków dowodowych, z uwagi na to, że wymaga przedstawienia w części nr 1 zamówienia przedmiotowych środków dowodowych (próbki oferowanych artykułów równoważnych), których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-29 11:00
Po zmianie:
2023-01-04 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-29 12:00
Po zmianie:
2023-01-04 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-27
Po zmianie:
2023-02-02
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa papieru kserograficznego
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- ZP-2200-26/24 DOSTAWA PAPIERU KSERO, KOPERT, ART. BIUROWYCH
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.