eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2024 roku



Og³oszenie z dnia 2023-11-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wronki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aca6af73-8deb-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00519614

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033953/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.14 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/854997

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelk± korespondencjê Zamawiaj±cy zamierza prowadziæ za pomoc± platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformy i bezp³atnego formularza „wy¶lij
wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu), przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy
poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” oraz pojawienia siê komunikatu, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana
do Zamawiaj±cego. Pozosta³e informacje znajduj± siê w Specyfikacji warunków zamówienia.
https://platformazakupowa.pl/transakcja/854997

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, og³oszenia, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformy tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa (najlepiej najnowsza wersja).
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar (¼ród³em czasu jest platforma).
h) w razie u¿ywania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty
kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
3. Oferty sk³adane s± za pomoc± platformy.
4. Wiêcej informacji zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta
i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. Kontakt z administratorem jest mo¿liwy tak¿e za pomoc± adresu mailowego:
poczta@wronki.pl.
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Miko³ajec. Kontakt z inspektorem jest mo¿liwy za pomoc±
adresów mailowych:aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze,wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. 4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ: a)osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw± Pzp,
b) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej,w
zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa c)inne podmioty,które na podstawie
stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe administratora.
5.Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¶li czas trwania umowy przekracza 4 lata,zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy.
6.Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.
7.Prawo ¿±dania od Administratora: a) dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii.Administrator dostarcza
osobie, której dane dotycz±, kopiê danych osobowych, które podlegaj± przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci siê osoba, której dane dotycz±, administrator mo¿e pobraæ op³atê w rozs±dnej wysoko¶ci,wynikaj±cej b) z kosztów
administracyjnych.Je¶li wykonanie wy¿ej wymienionego obowi±zku wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,c) do sprostowania swoich nieprawid³owych danych osobowych lub uzupe³nienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. d) do usuniêcia danych osobowych wy³±cznie na podstawie art. 17 RODO,e) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, f) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, je¶li nie wystêpuj± prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych wart. 21 RODO, g) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20RODO, h) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotycz±cych praw okre¶lonych powy¿ej (lit. a-g) nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych. 8.Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa.
9.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
10.Dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w Specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIiPP.271.33.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 203717,50 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek oraz ich zwrotów, ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1640), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz
miêdzynarodowych przepisów pocztowych oraz innych aktów prawnych zwi±zanych z realizacj± us³ug bêd±cych przedmiotem postêpowania.
Szczegó³owy zakres zamówienia zawarty zosta³ w Specyfikacji warunków zamówienia oraz za³±cznikach do niej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64120000-3 - Us³ugi kurierskie

64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto = waga 60% (tj. max. 60 pkt); Kryterium nr 2 – Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek za po¶rednictwem serwisu internetowego Wykonawcy = waga 40% (tj. max. 40 pkt).
1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Zamawiaj±cy przyzna realizacjê zamówienia Wykonawcy, który spe³nia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie - Prawo zamówieñ publicznych, spe³nia wymagania okre¶lone w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i uzyska najwy¿sz± ilo¶æ
punktów w oparciu o wy¿ej podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca, wynosi – 100 punktów. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy nie bêdzie przeprowadza³ aukcji elektronicznej.
Szczegó³owy opis kryterium oceny ofert opisany jest w dziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek za po¶rednictwem serwisu internetowego Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych,
prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia (np. konsorcjum) warunek udzia³u w postêpowaniu powinien spe³niaæ samodzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± placówk± – punktem na terenie miasta Wronki – wydaj±c± przesy³ki.
Wymogiem jest, aby placówka – Punkt odbioru spe³nia³ nastêpuj±ce warunki:
a) musi byæ czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, co najmniej 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu,
b) musi byæ oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazw± lub logo Wykonawcy,
c) je¿eli znajduje siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, musi posiadaæ wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych, oznakowana w sposób widoczny nazw± lub logo Wykonawcy,
d) placówka pocztowa musi zapewniæ prawid³owe zabezpieczenie przesy³ek przed dostêpem osób trzecich, gwarantuj±ce zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronê danych osobowych,
e) musi s³u¿yæ m.in. do odbioru przesy³ek zawizowanych.
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona):
1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale IX SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640);
2) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty sk³adane RAZEM Z OFERT¡:
1) Formularz ofertowy - sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik 1 do SWZ;
2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
3) Kosztorys ofertowy - sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik 4 do SWZ.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (celem potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania);
5) Samooczyszczenie – je¿eli dotyczy;
6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy;
7) Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy;
8) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy;
9) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Wspólnicy spó³ki cywilnej jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, na podstawie art. 58 ust. 2 Pzp ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli umocowanie do reprezentacji wynika z tre¶ci umowy spó³ki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni za³±czyæ tre¶æ tej umowy. W takim przypadku nie bêdzie potrzebne odrêbne pe³nomocnictwo. Je¿eli tre¶æ o¶wiadczenia podpisuj± wszyscy wspólnicy spó³ki cywilnej, pe³nomocnictwo nie musi byæ przez nich do³±czone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli chocia¿by jeden z Wykonawców podlega wykluczeniu to wykluczeniu podlega ca³e Konsorcjum.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 11 do SWZ).
5. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

A. Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrze¿eniem, o którym mowa w ust. 2.
2. Zamawiaj±cy przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 Ustawy mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany skutkuj±ce zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia
w nastêpuj±cych przypadkach:
1) przewidzianych w umowie dopuszcza siê wprowadzenie zmian za zgod± stron,
2) wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej,
z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) wynagrodzenie ca³kowite – w nastêpstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) zmiana cen w trakcie obowi±zywania umowy jest mo¿liwa w przypadku zmiany Cennika Us³ug Powszechnych w trybie przewidywanym w Ustawie Prawo Pocztowe i zatwierdzonej przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej. Je¿eli w trakcie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana w zakresie cen jednostkowych poszczególnych us³ug, Zamawiaj±cy, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty za ¶wiadczone us³ugi w wysoko¶ci obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury VAT,
c) przedmiot umowy - je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
d) konieczno¶æ zwiêkszenia ¶rodków finansowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia.
4. Wszystkie powy¿sze postanowienia niniejszego § stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Uznaniowo¶æ wprowadzenia zmiany nie dotyczy przypadku wskazanego w § 7 ust. 3, pkt 2) lit b) umowy.
5. Nie stanowi zmiany umowy:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców);
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami;
6. Zmiany mog± byæ dokonane tylko, je¿eli jest to niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy.
7. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci aneksu do umowy.
B. Waloryzacja.
1. W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, tj. wynagrodzenia Wykonawcy netto (bez podatku VAT) w wyniku zmian cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy w rozumieniu art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca ma prawo do wyst±pienia o waloryzacjê wynagrodzenia. Przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Umowie. Na wniosek Wykonawcy wynagrodzenie bêdzie waloryzowane o wska¼nik inflacji (dalej zwany „wska¼nikiem waloryzacji”): procentowy wzrost cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ustalany w okresie objêtym waloryzacj± na podstawie komunikatów Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie ¶redniorocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em za poprzedni rok w stosunku do roku w którym up³yn±³ kolejny okres 6 miesiêcy obowi±zywania Umowy.
Ci±g dalszy w sekcji IX

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-06 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/854997

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Ci±g dalszy sekcji 7.4:
2. Strona ma prawo do wyst±pienia o waloryzacjê wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 przy ³±cznym spe³nieniu nastêpuj±cych postanowieñ:
1) waloryzacja nast±pi na wniosek Wykonawcy z³o¿ony po up³ywie okresu 6 miesiêcy liczonych odpowiednio od dnia zawarcia Umowy zwany jest dalej „Okresem Ustalania Waloryzacji”;
2) przy spadku wska¼nika waloryzacji, o co najmniej 15% za ostatni rok poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o waloryzacjê (przy czym wska¼nik waloryzacji na poziomie równym - 15% zwany jest dalej „Progiem Spadku”), przy czym waloryzacja bêdzie obliczana na podstawie ¶redniej wska¼nika okre¶lonego wed³ug wska¼nika waloryzacji okre¶lonego powy¿ej, za ostatni rok poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o waloryzacjê,
3) przy wzro¶cie wska¼nika waloryzacji, o co najmniej 15% za ostatni rok poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o waloryzacjê (przy czym wska¼nik waloryzacji na poziomie równym 15% zwany jest dalej „Progiem Wzrostu”), przy czym waloryzacja bêdzie obliczana na podstawie ¶redniej wska¼nika okre¶lonego wed³ug wska¼nika waloryzacji okre¶lonego powy¿ej, za ostatni rok poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o waloryzacjê,
4) warto¶æ waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie równa ró¿nicy:
a) pomiêdzy wska¼nikiem waloryzacji ustalonym dla Okresu Ustalania Waloryzacji, a Progiem Wzrostu - dla wzrostu Wska¼nika waloryzacji,
b) pomiêdzy wska¼nikiem waloryzacji ustalonym dla Okresu Ustalania Waloryzacji, a Progiem Spadku - dla spadku Wska¼nika waloryzacji;
5) waloryzacj± objête s± us³ugi, których wykonanie rozpoczê³o siê po waloryzacji wynagrodzenia.
3. W przypadku likwidacji Wska¼nika, o którym mowa w ust. 1 lub zmiany podmiotu, który urzêdowo go ustala, mechanizm, o którym mowa powy¿ej, stosuje siê odpowiednio do wska¼nika i podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zast±pi dotychczasowy wska¼nik lub podmiot.
4. Ka¿dorazowo dokonuj±c waloryzacji wynagrodzenia zgodnie z Umow± Wykonawca zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym dokonanym zmianom, o których mowa w ust. 1-3. Postanowienia art. 439 ust. 5 ustawy Pzp stosuje siê odpowiednio.
5. W zakresie w jakim zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy wynikaj±ca ze zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy nie jest objêta postanowieniami niniejszego lub innych paragrafów Umowy, strony przyjmuj±, ¿e wynagrodzenie okre¶lone w Umowie uwzglêdnia wszelkie wzrosty i spadki cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy przez Wykonawcê.
6. £±czna zmiana wysoko¶ci elementów wynagrodzenia Wykonawcy za poszczególne us³ugi wskazane w Za³±czniku nr 1 do Umowy, na warunkach okre¶lonych w ust. 1 nie mo¿e przekroczyæ ³±cznie 5% wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust.1.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.