eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych - wymiana instalacji c.o. ogrzew. etaż. z kotłem na paliwo stałe (....) w lokalach mieszkalnych w Pile przy al. Niepodległości 1/2, 26/2, 44/4



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych - wymiana instalacji c.o. ogrzew. etaż. z kotłem na paliwo stałe (....) w lokalach mieszkalnych w Pile przy al. Niepodległości 1/2, 26/2, 44/4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301979488

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 673514777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbalinska-koniec@mzgm.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl/pn/mzgmpila/demand/133963/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych - wymiana instalacji c.o. ogrzew. etaż. z kotłem na paliwo stałe (....) w lokalach mieszkalnych w Pile przy al. Niepodległości 1/2, 26/2, 44/4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50f4596f-72fc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022523/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460132

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2023/TP/10

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 83407,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. W zakres robót objętych przedmiotem zamówienia wchodzą m.in. następujące prace:
a) Opracowanie projektu technicznego rozbudowy wewnętrznej instalacji gazowej
z montażem kondensacyjnego dwufunkcyjnego kotła gazowego,
b) Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania etażowego wraz
z grzejnikami,
c) Demontaż kotła na paliwo stałe oraz podgrzewacza wody,
d) Demontaż pieców kaflowych,
e) Szpachlowanie i malowanie ścian z [przygotowaniem powierzchni w miejscu przekuć,
f) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego z montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania,
g) Wykonanie próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania wraz z wstępną regulacją,
h) Wykonanie próby szczelności instalacji gazowej,
i) Montaż systemowych rur powietrzno – spalinowych,
j) Odbiór kominiarski wentylacji oraz odprowadzenia spalin,
k) Wykonanie prac porządkowych i wykończeniowych,
l) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej mieszkania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa Wojciech Golański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640201633

7.3.3) Ulica: Limanowskiego

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.