eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra › Dostawa tlenu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tlenu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 18 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,147171,b50d069a3dc392b5cc6bd27e5895b7da.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tlenu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab24aafe-82c1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043569/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa tlenu ciekłego i tlenu w butlach wraz z dzierżawą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492384

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/Dz.ZP/380/Dz.AE/9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 503992,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie Pakietu nr 1 jest DOSTAWA TLENU MEDYCZNEGO CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ PRZYŁĄCZY DO ZBIORNIKÓW I SYSTEMEM TELEMETRII. Przedmiot zamówienia w ilościach został określony szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym. Przedmiot zamówienia obejmuje i winien być realizowany wg poniższych zapisów w zakresie:
a) Sukcesywne dostawy tlenu ciekłego do zbiornika Zamawiającego SCS11/18,5 bar o pojemności 10900 kg wraz z parownicą usytuowanego na terenie siedziby Zamawiającego przy Pawilonie nr 4 oraz sukcesywne dostawy tlenu ciekłego do zbiornika Zamawiającego SCS 6/18,5 bar o pojemności 6400 kg wraz z parownicą usytuowanego na terenie siedziby Zamawiającego przy Pawilonie nr 2, nr 3;
b) Dzierżawę przyłączy do tankowania zbiorników, gwint trapezowy 70x10 DN 50, które Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 1 dnia od podpisania umowy zainstalować do zbiorników;
c) Dzierżawę systemów telemetrii (wraz z dostępem do strony internetowej) do obu wskazanych zbiorników – zbiornika 10900 kg i 6400 kg. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie do 2 dni od podpisania umowy zamontować systemy telemetryczne i umożliwić dostęp do strony internetowej do zdalnego monitorowania ilości cieczy w zbiornikach oraz przeszkolić personel Zamawiającego;
d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dostaw cząstkowych na podstawie przesłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail zamówień składanych przez pracownika Zamawiającego. Dostawa winna być zrealizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (kryterium oceniane), z zastrzeżeniem, że o ile koniec terminu dostawy przypada na dzień wolny od pracy, taki jak weekend lub dni ustawowo wolne od pracy, ostatnim dniem terminu dostawy jest pierwszy dzień następujący po dniu wolnym.
e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym, specjalistycznym środkiem transportu o maksymalnej ładowności do 11 ton (w związku z ograniczonymi warunkami dojazdu) w godzinach od 8.00-14.00,
f) Wykonawca zobowiązany jest do każdej partii dostarczonego tlenu załączyć świadectwo kontroli jakości (certyfikat analityczny dostarczonej serii produktu ) oraz dowód dostawy. Wskazany dokument może zostać przekazany Zamawiającemu na adres poczty elektronicznej: apteka@szpitalbystra.pl oraz eksploatacja@szpitalbystra.pl najpóźniej w dniu dostawy.
g) Podstawą ewidencji dostaw tlenu będą dowody dostawy. Ilość zatankowanej do zbiorników cieczy określana będzie za pomocą przepływomierza posiadającego pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie na tankowanie zbiornika umieszczonego przy cysternie Wykonawcy. Wykonawca w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego przedłoży w/w dokument w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
h) Oferowany tlen będący produktem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2301 z póź. zm.) winien posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz musi zawierać nie mniej niż 99,5% tlenu i mieć co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użycia

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111900-4 - Tlen

4.5.5.) Wartość części: 430800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie Pakietu nr 2 jest DOSTAWA TLENU MEDYCZNEGO SPRĘŻONEGO W BUTLACH WRAZ Z ICH DZIERŻAWĄ I TRANSPORTEM. Przedmiot zamówienia w ilościach został określony szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym. Przedmiot zamówienia obejmuje i winien być realizowany wg poniższych zapisów w zakresie:
a) sukcesywne dostawy tlenu medycznego w butlach stalowych o poj. 50l (ciśnienie 200 bar), o poj. 10l (ciśnienie 150 - 200 bar) i butlach aluminiowych z zaworem zintegrowanym 2l (ciśnienie 200 bar) wraz z ich dzierżawą i transportem, których podstawą ewidencji dostaw będą dowody dostawy.
b) Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji umowy bezpłatnie udostępnić Zamawiającemu nosidła na butle 2 l w ilości 5 szt.
c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać tlen medyczny w butlach atestowanych, oznakowanych etykietą produktu wraz z nalepkami ostrzegawczymi zgodnych z obowiązującymi normami. Na butli musi się znajdować data przydatności do użycia, data legalizacji oraz seria napełnionej butli.
d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dostaw cząstkowych na podstawie przesłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail zamówień składanych przez pracownika Zamawiającego. Dostawa winna być zrealizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych w godzinach pracy Zamawiającego od chwili otrzymania zamówienia (kryterium oceniane), z zastrzeżeniem, że o ile koniec terminu dostawy przypada na dzień wolny od pracy, taki jak weekend lub dni ustawowo wolne od pracy, ostatnim dniem terminu dostawy jest pierwszy dzień następujący po dniu wolnym.
e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym, specjalistycznym środkiem transportu posiadającym rampę rozładunkową umożliwiającą rozładunek z poziomu gruntu na swój koszt do Magazynu w siedzibie Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. pracy Zamawiającego czyli od 8:00 do 14:00.
f) Oferowany tlen będący produktem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2301 z póź. zm.) winien posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz musi zawierać nie mniej niż 99,5% tlenu potwierdzone certyfikatem analitycznym serii (wskazany dokument może zostać przekazany Zamawiającemu na adres poczty elektronicznej: apteka@szpitalbystra.pl oraz eksploatacja@szpitalbystra.pl najpóźniej w dniu dostawy), dostarczony tlen musi też mieć co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użycia

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111900-4 - Tlen

4.5.5.) Wartość części: 73192,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350138990

7.3.3) Ulica: Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77660,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77660,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77660,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350138990

7.3.3) Ulica: Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77660,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.