eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnna › "Poprawa efektywności energetycznej - zakup i montaż lamp solarnych."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Poprawa efektywności energetycznej - zakup i montaż lamp solarnych."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świnna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 13

1.5.2.) Miejscowość: Świnna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: (033) 863 80 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4821de7-5e95-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Poprawa efektywności energetycznej - zakup i montaż lamp solarnych."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4821de7-5e95-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524975/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ - ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.2711.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 382058,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnych ulicznych lamp solarnych, autonomicznych, zasilanych przy pomocy paneli PV, na potrzeby oświetlenia dróg, w ramach zadania poprawy efektywności energetycznej – zakup i montaż lamp solarnych.
2. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje dostawę i montaż 106 szt. lamp, z zastrzeżeniem pkt 3 poniżej.
3. Zamawiający informuje, iż ostateczna ilość dostarczanych i montowanych przez Wykonawcę lamp będzie uzależniona od cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie, która zostanie wybrana za najkorzystniejszą, przy czym wartość zamówienia nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zastrzega jednak, iż minimalny zakres zamówienia, jaki Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać, wyniesie nie mniej niż 85% zakresu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny oferty przy założeniu dostawy i montażu lamp w ilości wskazanej w pkt 2 powyżej.
4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia, transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy, rozładunek oraz instalację wraz z uruchomieniem lamp solarnych w określonych miejscowościach na terenie Gminy Świnna.
5. Opis ulicznych lamp solarnych – minimalne wymagania techniczne:
1) Wysokość masztu: min. 4,5 m do 5 m – stalowy ocynkowany na fundamencie betonowym;
2) Fundament: prefabrykowany;
3) Moc paneli: min. 100 Watt;
4) Trwałość diod: min. 12 tyś. godzin;
5) Typ i moc akumulatora – bateria żelowa min. 55AH;
6) Czas pracy lamp: min. 14 godzin;
7) Oprawa oświetleniowa (moc lampy): min. 10 Watt;
8) Strumień świetlny źródeł: min. 1400 Im;
9) Źródło światła: LED;
10) Czas autonomii (ile dni): min. 4 dni;
11) Barwa:min. 4500 k do 5500 k;
12) Sposób włączania: czujnik zmierzchu.
13)Regulator MPPT z możliwością sprawdzenia historii pracy;
14) Odczyt wyprodukowanej jak i oddanej energii;
15) Możliwość odczytu ilości dni awarii latarni.
6. Miejscowości zainstalowania lamp solarnych:
1) Świnna
2) Przyłęków
3) Pewel Mała
4) Pewel Ślemieńska
5) Rychwałdek
6) Trzebinia
7. Informacje o miejscach lokalizacji lamp oraz ilości lamp w poszczególnych miejscowościach zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Szczegółowe miejsca zamontowania lamp zostaną przekazane przez sołtysów wsi.
8. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania baterii litowo – jonowych (w lampach umiejscowionych na otwartych przestrzeniach wiejskich w warunkach klimatycznych naszego regionu byłoby nieracjonalne z uwagi na brak możliwości ładowania akumulatorów podczas występujących temperatur ujemnych);
9. Wykonawca będzie zobowiązany w czasie realizacji zadania zapewnić na terenie prac montażowych należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu prac uporządkować teren.
10. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym dostarczonych i zamontowanych lamp solarnych wraz z kompletem dokumentów gwarancyjnych, wymaganej dokumentacji technicznej i deklaracji zgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488925,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KESIL LISOWSKI MARCIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371111189

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Kołaczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 38-213

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.