eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351308430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Skawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzu.gminaskawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzu.gminaskawina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ee0c351-7f9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odbiór odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ee0c351-7f9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049626/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa używanej śmieciarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487305

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-06-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanego samochodu specjalnego wraz z zabudową typu śmieciarka, o pojemności skrzyni ładunkowej 12-13 m3 przystosowanym do zbiórki odpadów komunalnych w tym bioodpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia w części postępowania – na dzień 20.11.2023 r. o godz. 9:00 został wyznaczony termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Od dnia 19.11.2023 r. do 20.11.2023 r. nastąpiła awaria rządowej platformy e-Zamówienia, na której prowadzone było postępowanie i przez którą należało składać oferty na której stronie wyświetlały się komunikaty „błąd autoryzacji”, „Błąd wyboru kontekstu”. Dodatkowo w dniu 21.11.202r. udało się Zmawiającemu zalogować na platformę e-Zamówienia, system wskazywał 1 złożoną ofertę, jednak do dnia 27.11.2023 r Zamawiającemu nie udało się jej otworzyć, ukazywał się błąd „Bieżący etap postępowania jest już otwarty”. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie zapewnił możliwości składania ofert przez wykonawców do upływu terminu składania ofert, skutkiem czego był brak zapewnienia minimalnego terminu składania ofert określonego w art. 283 ustawy Pzp, co stanowi poważną wadę postępowania, W związku z powyższym postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i postępowanie zostało unieważnione. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6, art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.