eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 55

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-066

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpskrakowska.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrakowska.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a15c4e85-8399-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a15c4e85-8399-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043552/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa jabłek, owoców, warzyw oraz ziemniaków dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w okresie od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497877

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS-OP.271.46.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy (rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego dostawa jabłek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka

4.5.5.) Wartość części: 5220,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy (rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego dostawa owoców

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 16519,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy (rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego dostawa warzyw

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane

4.5.5.) Wartość części: 73159,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy (rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego dostawa ziemniaków

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 24862,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 266 ustawy – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z SWZ oferty w przedmiotowym postępowaniu miały być składane za pomocą platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert upływał 24 listopada 2023 o godz. 9:00. Tymczasem platforma od 17.11.2023 r. i później była niedostępna dla użytkowników, najpierw z uwagi na przerwę techniczną, a następnie trwające od dnia 20.11.2023 r. (poniedziałek) problemy techniczne, w związku z czym nie było możliwe lub utrudnione składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
Ponadto, w raporcie z otwarcia ofert jest informacja, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty, złożone przez:
1) Marcin Polak Firma Handlowo-Usługowa MARPOL, REGON 122 826 837
2) P.U.H. Krak-Ogród Rutkowski Ryszard, REGON 357236393
3) Gospodarstwo Ogrodniczo Warzywne, REGON 357412690
Zamawiający pobrał z platformy e-zamówienia zzipowane foldery z ofertami dwóch wyżej wymienionych Wykonawców, natomiast oferty trzeciego Wykonawcy nie udało się pobrać, ponieważ zgodnie z komunikatem na platformie e-Zamówienia „wystąpił problem z aplikacją”.
Wadliwe działanie platformy wynika z wadliwości narzędzia, a nie działań Zamawiającego, czy też Wykonawców. Z uwagi na brak działania platformy i/oraz jej późniejsze niewłaściwe działanie, Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć ofert. Podkreślić należy, iż Zamawiający nie mogąc ignorować kwestii sposobu funkcjonowania Platformy e-Zamówienia, za pomocą której prowadzi postępowanie, a z powodu której Wykonawcy nie mogli złożyć prawidłowo ofert zmuszony jest do podjęcia czynności polegającej na unieważnieniu postępowania.
Wada postępowania polegająca na błędnym działaniu platformy nie może być usunięta po upływie terminu składania ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 266 ustawy – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z SWZ oferty w przedmiotowym postępowaniu miały być składane za pomocą platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert upływał 24 listopada 2023 o godz. 9:00. Tymczasem platforma od 17.11.2023 r. i później była niedostępna dla użytkowników, najpierw z uwagi na przerwę techniczną, a następnie trwające od dnia 20.11.2023 r. (poniedziałek) problemy techniczne, w związku z czym nie było możliwe lub utrudnione składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
Ponadto, w raporcie z otwarcia ofert jest informacja, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty, złożone przez:
1) Marcin Polak Firma Handlowo-Usługowa MARPOL, REGON 122 826 837
2) P.U.H. Krak-Ogród Rutkowski Ryszard, REGON 357236393
3) Gospodarstwo Ogrodniczo Warzywne, REGON 357412690
Zamawiający pobrał z platformy e-zamówienia zzipowane foldery z ofertami dwóch wyżej wymienionych Wykonawców, natomiast oferty trzeciego Wykonawcy nie udało się pobrać, ponieważ zgodnie z komunikatem na platformie e-Zamówienia „wystąpił problem z aplikacją”.
Wadliwe działanie platformy wynika z wadliwości narzędzia, a nie działań Zamawiającego, czy też Wykonawców. Z uwagi na brak działania platformy i/oraz jej późniejsze niewłaściwe działanie, Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć ofert. Podkreślić należy, iż Zamawiający nie mogąc ignorować kwestii sposobu funkcjonowania Platformy e-Zamówienia, za pomocą której prowadzi postępowanie, a z powodu której Wykonawcy nie mogli złożyć prawidłowo ofert zmuszony jest do podjęcia czynności polegającej na unieważnieniu postępowania.
Wada postępowania polegająca na błędnym działaniu platformy nie może być usunięta po upływie terminu składania ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 266 ustawy – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z SWZ oferty w przedmiotowym postępowaniu miały być składane za pomocą platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert upływał 24 listopada 2023 o godz. 9:00. Tymczasem platforma od 17.11.2023 r. i później była niedostępna dla użytkowników, najpierw z uwagi na przerwę techniczną, a następnie trwające od dnia 20.11.2023 r. (poniedziałek) problemy techniczne, w związku z czym nie było możliwe lub utrudnione składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
Ponadto, w raporcie z otwarcia ofert jest informacja, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty, złożone przez:
1) Marcin Polak Firma Handlowo-Usługowa MARPOL, REGON 122 826 837
2) P.U.H. Krak-Ogród Rutkowski Ryszard, REGON 357236393
3) Gospodarstwo Ogrodniczo Warzywne, REGON 357412690
Zamawiający pobrał z platformy e-zamówienia zzipowane foldery z ofertami dwóch wyżej wymienionych Wykonawców, natomiast oferty trzeciego Wykonawcy nie udało się pobrać, ponieważ zgodnie z komunikatem na platformie e-Zamówienia „wystąpił problem z aplikacją”.
Wadliwe działanie platformy wynika z wadliwości narzędzia, a nie działań Zamawiającego, czy też Wykonawców. Z uwagi na brak działania platformy i/oraz jej późniejsze niewłaściwe działanie, Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć ofert. Podkreślić należy, iż Zamawiający nie mogąc ignorować kwestii sposobu funkcjonowania Platformy e-Zamówienia, za pomocą której prowadzi postępowanie, a z powodu której Wykonawcy nie mogli złożyć prawidłowo ofert zmuszony jest do podjęcia czynności polegającej na unieważnieniu postępowania.
Wada postępowania polegająca na błędnym działaniu platformy nie może być usunięta po upływie terminu składania ofert.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 266 ustawy – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z SWZ oferty w przedmiotowym postępowaniu miały być składane za pomocą platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert upływał 24 listopada 2023 o godz. 9:00. Tymczasem platforma od 17.11.2023 r. i później była niedostępna dla użytkowników, najpierw z uwagi na przerwę techniczną, a następnie trwające od dnia 20.11.2023 r. (poniedziałek) problemy techniczne, w związku z czym nie było możliwe lub utrudnione składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
Ponadto, w raporcie z otwarcia ofert jest informacja, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty, złożone przez:
1) Marcin Polak Firma Handlowo-Usługowa MARPOL, REGON 122 826 837
2) P.U.H. Krak-Ogród Rutkowski Ryszard, REGON 357236393
3) Gospodarstwo Ogrodniczo Warzywne, REGON 357412690
Zamawiający pobrał z platformy e-zamówienia zzipowane foldery z ofertami dwóch wyżej wymienionych Wykonawców, natomiast oferty trzeciego Wykonawcy nie udało się pobrać, ponieważ zgodnie z komunikatem na platformie e-Zamówienia „wystąpił problem z aplikacją”.
Wadliwe działanie platformy wynika z wadliwości narzędzia, a nie działań Zamawiającego, czy też Wykonawców. Z uwagi na brak działania platformy i/oraz jej późniejsze niewłaściwe działanie, Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć ofert. Podkreślić należy, iż Zamawiający nie mogąc ignorować kwestii sposobu funkcjonowania Platformy e-Zamówienia, za pomocą której prowadzi postępowanie, a z powodu której Wykonawcy nie mogli złożyć prawidłowo ofert zmuszony jest do podjęcia czynności polegającej na unieważnieniu postępowania.
Wada postępowania polegająca na błędnym działaniu platformy nie może być usunięta po upływie terminu składania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.