Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00510486/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-575a0a70-89f7-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-575a0a70-89f7-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050028/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia usługi w ramach zadania pn.: „Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2024” jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do przedszkola i szkół oraz z przedszkola i szkół na terenie Gminy Piszczac.
4.1.1. Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajo-wym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiada-jący bilety miesięczne-szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasa-dach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
4.1.2. Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:
a) Zespół Placówek Oświatowych w Piszczacu, ul. Spółdzielcza 15, 21-530 Piszczac,
b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Połoskach, Połoski 45A, 21-530 Połoski,
c) Zespół Placówek Oświatowych w Chotyłowie, ul. Zaleska 2, 21-530 Chotyłów,
4.1.3. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku 2024 wynosi 183 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość bile-tów zakupionych miesięcznie wynosi: 20. Informujemy iż w podanej wielkości 183 uczniów nie znajdują się dzieci nieobjęte obowiązkiem szkolnym.
4.1.4. Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.
4.1.5. Ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do liczby przewożonych uczniów i opiekunów pod względem liczby miejsc oraz czasu przewozu.
4.1.6. Planowana godzina rozpoczęcia zajęć dydaktycznych w każdej szkole (tj. około godziny 8:00) będzie szczegółowo ustalona przez Wykonawcę z każdym Dyrek-torem placówki oświatowej, której zamówienie dotyczy.
4.1.7. Planowane szczegółowe rozkłady jazdy (poszczególne trasy i godziny przejazdu) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Po zapoznaniu się z projektem rozkładu jazdy na dany rok szkolny, Za-mawiający dokona akceptacji a Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania ustalonych rozkładów jazdy i tras przejazdów.
4.1.8. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych. Usługa nie może być wykonywana pojazdami wyprodukowanymi przed 01.01.2003 r.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23 Listopada 2023 r. zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00510486/01 w Biuletynie Zamówień Publicznych.Zgodnie z art. 280 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp – „Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 udzielenie zamówienia w trybie podstawowym pkt 1 i 2”.
Dnia 9 października 2023 r. Zamawiający nie udostępnił załączników SWZ nr 1, 3, 4, 5 i 6 na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-575a0a70-89f7-11ee-b55a-a22b2d7f700e
Reasumując Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego przed upływem terminu do składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione,
a postępowanie to obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI PISZCZAC
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictwa Wólka Dobryńska i Dobryń wraz z uzbrojeniem terenu i urządzeniami budowlanymi
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz i opieka w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Barlinek do ośrodków i placówek oraz placówek oświatowych w terminie 01.09.2024 do 30.06.2025
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Dowóz uczniów i wychowanków do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.