eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Dostawa paliwa do pojazdów zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa do pojazdów zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PURUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369429585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kowalska 2

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 773 24 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.purum-pruszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4f4cb66-7f0e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa do pojazdów zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4f4cb66-7f0e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486809

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 839121,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliwa płynnego – oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów samochodowych Zamawiającego.
2. Dostawy będą się odbywały poprzez dokonywanie sukcesywnych zakupów paliwa na stacji (stacjach) paliw Wykonawcy. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwa samochodów Zamawiającego.
3. Szacowaną ilość paliwa zamawianą w ramach niniejszego zamówienia określa się na: 156 000 litrów ON oraz 360 litrów Pb 95.
Wskazana szacunkowa ilość paliwa stanowi wielkość do kalkulacji cenowej oferty. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca trwania umowy i bieżących potrzeb Zamawiającego. W zależności od zapotrzebowania zakupiona ilość paliwa może się zmienić o +/- 15%. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych.
4. Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1314).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu termin składania ofert wyznaczono na dzień 21.11.2023r. na godzinę 09.00, zaś termin otwarcia ofert na 21.11.2023r., na godzinę 09.10.
Zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Zamawiający prowadził postępowanie na za pomocą systemu teleinformatycznego – bezpłatnej, publicznej platformy Ezamówienia. W dniach 21-22.11.2023r. miała miejsce potężna ogólnopolska awaria platformy Ezamówienia, spowodowana pracami wykonywanymi przez administratora systemu w dniach 17-19.11.2023r., związanymi z migracją platformy e-Zamówienia do nowego środowiska chmurowego. W dniu 21.11.2023r. otwarcie ofert okazało się technicznie niemożliwe. System nie pozwalał na pobranie jedynej złożonej oferty. Nie można było odszyfrować oferty, nie było więc również wiadomo kto złożył ofertę. Większość kluczowych funkcji platformy także było niedostępnych.
Jednocześnie nie było możliwe opublikowanie na stronie postępowania komunikatu na temat zmiany terminu otwarcia ofert, z uwagi na to, że w dniu 21.11.2023r. strona nie pozwalała na publikację żadnych nowych treści, a ponadto nie można było wyznaczyć nowego terminu otwarcia ofert, gdyż nie było wiadomo, kiedy awaria będzie usunięta.
W dniu 22.11.2023r. możliwe było przystąpienie do otwarcia ofert, jednak do samego otwarcia oferty nie doszło z przyczyn technicznych, gdyż platforma pobierała pusty plik bez zawartości. Dnia 22.11.2023r. zamawiający zgłosił ten problem do pomocy technicznej platformy Ezamówienia, jednak usterkę naprawiono dopiero w dniu 27.11.2023r. i dopiero dnia 27.11.2023r. o godz. 12.26 możliwe było pobranie i odczytanie oferty złożonej przez MOL POLSKA Sp. z o.o. z/s Aleja Grunwaldzka 50A, 80-241 Gdańsk.
Zgodnie z art. 222 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii, jednak stosownie do treści art. 222 ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający musi poinformować o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Z uwagi na fakt, że z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, nie spełniono wszystkich wymogów wskazanych w art. 222 ustawy Pzp, związanych z jawną procedurą otwarcia ofert, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Czynność otwarcia ofert, jest bowiem czynnością, której nie można powtórzyć.
Stosownie do treści art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1013170 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1013170 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.