Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448184/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utrzymanie szlaków operacyjnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Rozwadów w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ROZWADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-465
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8421755
1.5.8.) Numer faksu: 15 8421755 w.13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rozwadow@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozwadow.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rozwadow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie szlaków operacyjnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Rozwadów w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03896da3-6ce6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00225792/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Utrzymanie szlaków operacyjnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Rozwadów w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem opracowania są roboty utrzymaniowe i konserwacyjne szlaków leśnych na terenie Nadleśnictwa Rozwadów w leśnictwach:
LEŚNICTWO CHARZEWICE oddz. 98 L-500mb s-3,0m gr. 15cm kruszywo 0/63,0
LEŚNICTWO CHARZEWICE oddz. 114 L-500mb s-3,0m gr. 15cm kruszywo 0/63,0
LEŚNICTWO ZAOSIE oddz. 133 L-300mb s-3,5 gr. 25cm kruszywo 0/63,0
będących w zarządzie i na terenie Nadleśnictwa Rozwadów.
2) Zakres prac utrzymaniowych i konserwacyjnych obejmuje wykonanie prac przy szlakach operacyjnych.
3) Zakres prac związany z remontami oraz konserwacjami obejmuje:
4) Roboty związane z ściągnięciem w-wy humusu z powierzchni szlaku – ścięcie poboczy (usuniecie gruntu zawilgoconego z dużą ilością części organicznych)
5) przygotowanie wcześniejsza podłoża szlaku poprzez profilowanie, częściowe korytowanie w razie potrzeby oraz wstępne zagęszczenie.
6) dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą szlaku piasku zagęszczalnego,
7) ewentualne wzmocnienie podłoża poprzez ułożenie siatki o sztywnych węzłach – l. Zaosie,
8) dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą szlaku kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm
9) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346951,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346951,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346951,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMET BUILDING PAWEŁ PIEKUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180081361
7.3.3) Ulica: ŁOWISKO 346
7.3.4) Miejscowość: KAMIEŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 36-053
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346951,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Gorzyce i Jagiełła
- "Remont DP nr 1813B w obrębie Świdry Awissa w km 1+049 ÷ 1+275"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
- "Remont, naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2024 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.