Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499504/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
83/22 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430040541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Antoniego Gębali
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-093
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uszd.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uszd.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uszd-lublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
83/22 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup sprzętu medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92aae044-7caa-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00162131/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 sprzęt medyczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 83/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw zintegrowany do monitorowania funkcji życiowych pacjenta z pomiarem nawodnienia i temperatury - 10 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów
4.5.5.) Wartość części: 132000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat EKG z wózkiem - 10 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33123230-9 - Kardiografy
4.5.5.) Wartość części: 106481,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor funkcji życiowych podstawowy - 12 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 205555,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor funkcji życiowych wysokiej klasy - 3 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 152777,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podst. art. 256 w zw. z art. 310 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. nie zostały przyznane środki z Ministerstwa Zdrowia na zakup sprzętu medycznego, a Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie w ogłoszeniu o zamówieniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podst. art. 256 w zw. z art. 310 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. nie zostały przyznane środki z Ministerstwa Zdrowia na zakup sprzętu medycznego, a Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie w ogłoszeniu o zamówieniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podst. art. 256 w zw. z art. 310 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. nie zostały przyznane środki z Ministerstwa Zdrowia na zakup sprzętu medycznego, a Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie w ogłoszeniu o zamówieniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podst. art. 256 w zw. z art. 310 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. nie zostały przyznane środki z Ministerstwa Zdrowia na zakup sprzętu medycznego, a Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie w ogłoszeniu o zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont gabinetów oraz sal dydaktycznych w budynku Nowej oraz Starej Humanistyki na Wydziale Filologicznym UMCS.
- "RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych"
- Świadczenie usługi serwisu i konserwacji urządzeń i instalacji infrastruktury technicznej mechaniki scenicznej Sal: Operowej, Kameralnej i Kinowej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku nr 10 na terenie kompleksu wojskowego w m. Dębica przy ul. Kościuszki 36A - ETAP 2.
- Budowa Skweru Marzeń przy ul. Długiej 33a
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego (ZP-69/2024)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa kardiotokografu
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- dostawa produktów leczniczych.
więcej: Kardiografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.