eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usług dozoru mienia oraz usług monitorowania na terenie oraz budynkach zarządzanym i zajmowanym przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na trzy zadania:



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dozoru mienia oraz usług monitorowania na terenie oraz budynkach zarządzanym i zajmowanym przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na trzy zadania:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dozoru mienia oraz usług monitorowania na terenie oraz budynkach zarządzanym i zajmowanym przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na trzy zadania:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ddd341b-65b9-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność budynku przy ul. Suchowolca 6 na 2023 rok.

1.3.23 Podłączenie istniejącego systemu alarmowego w budynku ul. Bema 89/1 i ul. Bema 89D do monitoringu (nadzoru) zdalnego na 2023 rok.

1.3.25 Świadczenie usług dozoru mienia za pomocą systemu wizyjnego monitoringu i ochrony fizycznej - Targowiska Miejskiego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23 w Białymstoku na 2023 rok.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445012/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TR.263.63.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80036,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Świadczenie usług dozoru mienia na terenie zarządzanym przez Zamawiającego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23 w Białymstoku za pomocą systemu wizyjnego monitoringu,
oraz sygnału z systemu alarmowego budynku przy wsparciu grupy interwencyjnej.
W zakres usługi wchodzą następujące elementy:
1) świadczenie usługi biernego dozoru i ochrony mienia (monitoring sygnałów
z systemów alarmowych) z budynku administracyjnego, jednopiętrowego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23, oraz monitorowaniu obrazu z kamer zamontowanych na terenie prowadzonego przez Zlecającego Targowiska Miejskiego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23 w Białymstoku,
2) wsparcie mobilnej grupy interwencyjnej.
Ilekroć w niniejszym OPZ użyto określeń: usługi biernego dozoru, monitoring sygnałów z systemów alarmowych lub monitorowanie budynku - oznacza to stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z art. 3 Ustawy
z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
Usługa biernego dozoru i ochrony mienia obejmuje:
1) monitoring sygnałów alarmowych realizowany w sposób ciągły, całodobowo w dni powszednie oraz ustawowo wolne od pracy i święta,
2) monitoring sygnałów z systemów wizyjnych realizowany w sposób ciągły, każdego dnia tygodnia w godz. 17.00-5.00 (tj. w czasie zamknięcia Targowiska), całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy, soboty i niedziele są dniami pracy targowiska,
3) stały dozór sygnałów przesyłanych za pomocą urządzeń sygnalizacyjnych ( instalacja alarmowa, itp.), gromadzonych i przetwarzanych w systemie alarmowym Zamawiającego oraz interwencje grup ochrony na sygnały z systemu alarmowego tj. sygnał włamania, usterka systemu,
4) zapobieganie i przeciwdziałanie kradzieżom, rozbojom, kradzieżom z włamaniem, dewastacji mienia oraz innym zakłóceniom ładu i porządku na terenie ochranianego obiektu.
5) udostępnienie Zamawiającemu na czas trwania umowy nadajnika GSM (w cenie oferty) w celu umożliwienia transmisji sygnału,
6) Usługa realizowana z wykorzystaniem kamer ( obecnie są to 23 kamery IP Dahua DH – IPC – HFW 2320RP – ZS kamera IP 3 Mpx 2.7 – 12 mm) oraz rejestratora (obecnie urządzenie model IP Dahua NVR 5432 – 4KS2), zainstalowanych na obiekcie przez Zamawiającego i stanowiących jego własność. Obraz z kamer będzie przekazywany do miejsca wskazanego przez Wykonawcę
– centrum operacyjnego Wykonawcy, gdzie będzie pełniony stały dozór przez osoby działające
w imieniu Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.5.5.) Wartość części: 29540,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Świadczenie usług monitorowania obiektu (pustostanu) położonego w Białymstoku
przy ul. Ks. Stanisława Suchowolca 6
Wymagania techniczne dotyczące wykonania systemów alarmowych włamania dla budynku zgodnych
z wykazem – Załącznik Nr 3.
Zainstalowany system alarmowy powinien zapewniać :
1) sygnalizacje próby wejścia do strefy chronionej,
2) sygnalizacje pojawienia się gazów pożarowych w strefie chronionej,
3) uruchomienie sygnału dźwiękowego – odstraszającego wewnętrznego; atrapa zewnętrznego sygnalizatora,
4) sygnalizacje próby zniszczenia elementów systemu,
5) zaprogramowanie 2 poziomów sygnalizacji (1 pożar; 2 wejście).
Wszystkie zainstalowane urządzenia muszą stanowić własność wykonawcy zgodni z tabelą urządzeń
- Załącznik 3. Zamawiający nie przewiduje nabycia własności przedmiotowych urządzeń w trakcie trwania umowy.
Wymagania dotyczące systemu transmisji alarmu i czynnego monitoringu:
1) podłączenie systemu alarmowego do stacji monitorującej drogą bezprzewodową,
2) system powinien umożliwić zdalne załączanie i wyłączanie alarmu drogą radiową,
3) ciągła ochrona elektroniczna obiektu poprzez monitoring sygnałów generowanych przez wewnętrzny system alarmowy,
4) zapewnienie gotowości i interwencji własnych grup patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o alarmie lub sabotażu systemu. Grupy patrolowo-interwencyjne nie mogą w czasie gotowości podejmować czynności dla podmiotów trzecich.
5) czas dojazdu grupy interwencyjnej: do 15 minut,
6) zapewnienie dozoru fizycznego w przypadku niemożliwości ochrony elektronicznej obiektu poprzez monitoring sygnałów generowanych przez wewnętrzny system alarmowy,
7) wykonanie naprawy systemu w czasie 24 godzin od zgłoszenia lub uzyskania informacji
o uszkodzeniu poprzez system transmisji alarmu,
8) wykonanie wydruku (raportu) zdarzeń włamania lub pożaru do obiektu w okresach półrocznych,
9) oznakowanie budynku (pustostanu) tabliczkami (naklejkami) o ochronie (monitoringu) budynku z nazwą i numerem alarmowym telefonu wykonawcy oraz tabliczka z numerami telefonicznymi alarmowymi straży pożarnej, policji, straży miejskiej,
10) wszystkie przewidziane do zamontowania urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty lub świadectwa,
11) wykonawcę obciążają czynności konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności systemu alarmowego,
12) systemy alarmowe muszą być zasilane z własnych źródeł energii (akumulatory, panele fotowoltaiczne).
Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres trwania umowy do posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. DZ. U. z 2021r. poz. 1995), realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 2 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.5.5.) Wartość części: 24480,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Świadczenie usług dozoru mienia z wykorzystaniem instalacji alarmowych do zdalnego nadzoru budynku przy ul. Bema 89/1 i części budynku ul. Bema 89 D zajmowanego przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Ochrona mienia będzie polegała na:
1) całodobowym dozorze czyli odbieraniu, przetwarzaniu i archiwizowaniu sygnałów z istniejących systemów alarmowych, zainstalowanych w budynkach, przesyłanych przez GSM/GPRS, do stacji agencji ochrony,
2) weryfikacji alarmów i podjęcie odpowiednich czynności w tym także doraźną ochronę fizyczną przez grupę interwencyjną
3) przyjeździe grupy interwencyjnej o stałych godzinach - 20.00 w celu zamknięcia fizycznego drzwi zewnętrznych i o 7.00 w celu fizycznego otwarcia drzwi zewnętrznych w budynku ul. Bema 89/1 we wszystkie dni robocze.
W zakresie (kosztach) usługi jest:
1) dostosowanie istniejących systemów alarmowych (włamania i pożaru) do prowadzenia skutecznej ochrony budynków w tym wyposażenie istniejących centralek alarmowych w moduły transmisji bezprzewodowej, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa tych systemów w miejscach ich zainstalowania. Koszt materiałów zużytych do niezbędnych napraw (wymiany zużytych elementów w istniejących instalacjach Zamawiającego) zwraca Zamawiający.
Wymagania techniczne ogólne:
1) istniejące systemy alarmowe (włamania) powinny być przez agencję ochrony dostosowane do prowadzenia skutecznej ochrony obiektu,
a) zamontowane urządzenia muszą być sprawne technicznie,
b) ochroną objęte muszą zostać wszystkie możliwe do przewidzenia drogi wejścia do obiektu oraz wewnętrzne drogi komunikacyjne.
2) wykonanie naprawy systemu w czasie 24 godzin od zgłoszenia lub uzyskania informacji o uszkodzeniu poprzez system transmisji alarmu,
3) instalacja powinna zapewniać możliwość niezależnego sterowania (wyłączania i włączania) przez użytkowników obiektu,
4) przesyłanie systemu alarmowego do stacji agencji ochrony odbywać będzie się przez GSM/GPRS,
5) ciągła ochrona elektroniczna obiektu poprzez monitoring sygnałów generowanych przez wewnętrzne systemy: alarmowy i pożaru,
6) zapewnienie gotowości i interwencji własnych grup interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o alarmie lub sabotażu systemu.
7) posiadanie przez Wykonawcę własnej grupy interwencyjnej zgodnie z zapisem Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011r.
8) czas dojazdu grupy interwencyjnej - 10 minut
9) zapewnienie dozoru fizycznego w przypadku niemożliwości ochrony elektronicznej obiektu poprzez nadzór sygnałów generowanych przez wewnętrzny system alarmowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32103,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32103,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32103,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Komandos Podlasie” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422691271

7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-102

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32103,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17712,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Komandos Podlasie” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422691271

7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-102

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17712,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23247,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Komandos Podlasie” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422691271

7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-102

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23247,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.