eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boronów › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boronów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna

1.5.2.) Miejscowość: Boronów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-283

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3539100

1.5.8.) Numer faksu: 34 3669814

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@boronow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://boronow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da8738a8-82cf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da8738a8-82cf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050101/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493254

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiZP.271.04.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu zimowym dróg wskazanych w załączniku nr 7 do SWZ oraz innych dróg według potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- odśnieżanie dróg gminnych o długości – ok. 33 km w miejscowości Boronów i sołectwach: Zumpy, Dębowa Góra, Grojec, Hucisko oraz w przysiółkach: Doły, Sitki i Cielec,
- posypywanie w zależności od zlecenia Zamawiającego:
* piaskiem lub
* mieszanką piaskowo-solną w stosunku objętościowym ok. 25% objętości soli w mieszance
przeciwdziałając gołoledzi dróg gminnych o długości – ok. 33 km w miejscowości Boronów i sołectwach: Zumpy, Dębowa Góra, Grojec, Hucisko oraz w przysiółkach: Doły, Sitki i Cielec.
Zakres obowiązków Wykonawcy związanych z zimowym utrzymaniem dróg („akcja zima”):

Wykonawca zobowiązuje się do:
a) 24-ro godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych,
b) zgromadzenia odpowiedniej ilości piasku oraz mieszanki piaskowo-solnej w stosunku objętościowym ok. 25% objętości soli w mieszance w celu realizacji zamówienia. Piasek nie powinien zawierać ziaren większych od 5 mm, a maksymalne ziarno do 8 mm. Mieszanka piasku z solą powinna być mieszanką jednorodną,
c) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do odśnieżania oraz sprzętu do posypywania,
d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi,
e) zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy,
f) usuwanie śniegu z nawierzchni dróg wraz z dojazdem sprzętu na miejsce pracy,
g) zwalczanie śliskości poprzez posypywanie nawierzchni dróg materiałami uszarstniającymi wraz z dojazdem sprzętu na miejsce pracy,
h) przekazywanie Zamawiającemu kart pracy w następnym dniu roboczym po wykonaniu usługi do godziny 14:00 na mail: bozenat@boronow.pl oraz gmina@boronow.pl ,
i) pokrywanie wszelkich kosztów dodatkowych jak: koszty zakupu materiału, transportu i składowania materiałów uszarstniających,
j) bieżące uzgadnianie zakresu wykonanych usług i informowanie Zamawiającego o prowadzonych działaniach związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych,
k) przy bardzo dużych opadach śniegu wywożenie śniegu,
l) rozpoczęcie „akcji zima” najpóźniej w ciągu godziny po każdorazowym otrzymaniu polecenia telefonicznego od Zamawiającego bądź Policji,
m) utrzymania dróg gminnych zgodnie ze standardem 3
Standardy zimowego utrzymania dróg gminnych i zasady odśnieżania:
Śnieg należy usuwać z jezdni i poboczy oraz obiektów towarzyszących jakimi są zatoki autobusowe itp. Drogi gminne na terenie Gminy Boronów oznaczone są jako 3 standard zimowego utrzymania. Na drogach objętych 3 standardem utrzymania nie powinno się dopuszczać do przerw w ruchu drogowym. Standardem tym objęte są wszystkie drogi gminne. W zależności od ilości zalegającego śniegu do odśnieżania należy używać odpowiednich pługów. Na drogach jedno jezdniowych odśnieżanie należy zacząć od osi jezdni.
Charakterystyka odśnieżania w standardzie 3 przedstawia się następująco:
Jezdnie na drogach objętych tym standardem powinny być odśnieżane na całej szerokości. Po ustaniu opadów luźny śnieg może zalegać na drodze do 6 godzin. Na trasie dopuszcza się występowanie warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruch samochodów osobowych. Ewentualne zaspy powinny zostać usunięte w ciągu 6 godzin.
n) całkowitej likwidacji skutków pogorszenia warunków atmosferycznych na drogach w ciągu 6 godzin od zaprzestania opadów,
o) realizacja usługi winna być prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją,
p) Wykonawca jest zobowiązany dysponować do realizacji umowy sprzętem wyposażonym w GPS. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z wymaganiami ustawy prawo o ruchu drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2060 r.
poz. 1710 ze zm.) – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przeprowadzonym postępowaniu została złożona oferta tj.:
1. Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
Arkadiusz Mika
ul. Grabińska 8
42-283 Boronów
Cena oferty brutto: 400.950,00 zł

Przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 238.000,00 zł brutto.

W związku z tym, że cena złożonych ofert przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400950,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.